Η Ryanair, ανακοίνωσε την επιστροφή του πάνελ πελατών «Future Flyer» που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 24 Απριλίου στα γραφεία της Ryanair στο Δουβλίνο, όπου οι πελάτες της Ryanair σε όλη την Ευρώπη θα συναντηθούν για να εκφράσουν τις σκέψεις τους σχετικά με το μέλλον των πτήσεων.
Οι επιτυχόντες υποψήφιοι θα ενημερωθούν για νέα έργα και θα έχουν τη δυνατότητα να πουν τη γνώμη τους για το τι μπορεί να κάνει η Ryanair για να βελτιώσει το ταξίδι των πελατών της ως η κορυφαία αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης. Και όχι μόνο αυτό, αλλά οι συμμετέχοντες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να παρουσιάσουν στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ryanair, Έντι Γουίλσον, το μέλλον των πτήσεων, με την ευκαιρία να κερδίσουν μια δωροκάρτα 100 ευρώ της Ryanair για την καλύτερη παρουσίαση.
Όσοι επιλεγούν θα μεταβούν αεροπορικώς στα γραφεία της Ryanair στο Δουβλίνο για να συμμετάσχουν στο πάνελ πελατών, όπου θα μοιραστούν τις ιδέες και τις προτάσεις τους για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της Ryanair το 2025 και μετά. Η Ryanair έχει δεσμευτεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της, καθώς αναμένει να αυξηθεί σε 300 εκατ. επιβάτες μέχρι το 2034.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν την αίτησή τους μέσω του Ryanair.com έως την Παρ, 28 Φεβρουαρίου, ενώ οι επιτυχόντες θα ειδοποιηθούν έως την Τετ, 12 Μαρτίου. Η Ryanair προσφέρει δωρεάν διαμονή 2 διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχείο για τον επιτυχόντα υποψήφιο και έναν φίλο του, πτήσεις μετ’ επιστροφής στο Δουβλίνο και δείπνο την Πέμπτη 24 Απριλίου.
Δηλώστε το ενδιαφέρον σας μέσω της ιστοσελίδας Ryanair.com πριν από την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου.
Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Ryanair, Dara Brady, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επαναφέρουμε φέτος το πάνελ πελατών «Future Flyer», δίνοντας στους πελάτες μας άμεσο ρόλο στη βελτίωση των υπηρεσιών της Ryanair. Καθώς αναμένουμε να αυξηθούμε σε 300 εκατ. επιβάτες μέχρι το 2034, παραμένουμε προσηλωμένοι στο να ακούμε τους πελάτες μας και να βελτιώνουμε την εμπειρία τους με τη Ryanair. Αυτό το πάνελ θα παρέχει ανεκτίμητη ανατροφοδότηση, βοηθώντας μας να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025 και πέραν αυτού.