Photo by Antone Adi on Pexels

Schauinsland-Reisen Partner: Αυξημένη η ζήτηση για Ελλάδα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για εφέτος το καλοκαίρι βρίσκονται η Ελλάδα, οι Βαλεαρίδες και οι Κανάριες Νήσοι, όπως αναφέρει ο Albin Loidl, διευθύνων σύμβουλος της συνεργασίας ταξιδιωτικών πρακτορείων Schauinsland-Reisen Partner.

Το ίδιο δημοφιλείς, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι οι προορισμοί στις ακτές της Βόρειας Θάλασσας και της Βαλτικής Θάλασσας, καθώς και ορεινοί προορισμοί στη Γερμανία. Την ίδια στιγμή, επανέρχεται η ζήτηση για προορισμούς μεγάλων αποστάσεων, όπως είναι για παράδειγμα η Δομινικανή Δημοκρατία.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της συνεργασίας, οι κρατήσεις στην Schauinsland-Reisen Partner βρίσκονται σε άνοδο, με τον ίδιο να υποστηρίζει ότι για τη φετινή, καλοκαιρινή σεζόν έχουν επιτευχθεί τα προ-πανδημικά επίπεδα του 2019. Ενώ, στο τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους εκτιμά ότι τα αποτελέσματα θα φτάνουν στο επίπεδου του 70% έως 80% του έτους ρεκόρ 2018/2019.

“Μπορούμε να είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με αυτό”, λέει ο κ. Loidl.

Αυξημένη εμπιστοσύνη στα πακέτα διακοπών

Ο επικεφαλής της Schauinsland-Reisen Partner αναφέρει ως κύριο παράγοντα της αυξανόμενης ζήτησης την ανάγκη για διακοπές και αναψυχή μετά από δύο και πλέον χρόνια περιορισμών. Επιπλέον, σύμφωνα με τον ίδιο, οι ταξιδιώτες βίωσαν “πόσο υπεύθυνα οι χώρες υποδοχής αντιμετώπισαν την πανδημία και πόσο αποτελεσματικά ήταν τα μέτρα ασφαλείας που εφαρμόστηκαν”. Αυτό ενίσχυσε την εμπιστοσύνη στα πακέτα διακοπών, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις οικογένειες, “και λόγω των εγγυήσεων και των ευέλικτων ναύλων”, όπως εξηγεί.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι οι έγκαιρες κρατήσεις εξασφαλίζουν στους ταξιδιώτες χαμηλότερες τιμές, ενώ υπογραμμίζει ότι σε περίπτωση ακύρωσης και επανακράτησης οι ταξιδιώτες επιβαρύνονται με σαφώς υψηλότερες τιμές.

Ενόψει αυτής της εξέλιξης, οι εργαζόμενοι στα περίπου 650 συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία εμφανίζονται αισιόδοξοι. Ωστόσο, σύμφωνα με τον CEO της συνεργασίας, η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού αποτελεί σημαντικό μειονέκτημα. Ο ίδιος, μάλιστα, υποστηρίζει ότι αντιμέτωπα με το πρόβλημα βρίσκονται και τα ταξιδιωτικά γραφεία, κυρίως σε επίπεδο μάρκετινγκ και στην προσέγγιση των πελατών.

Tagged

1 σχόλιο στο “Schauinsland-Reisen Partner: Αυξημένη η ζήτηση για Ελλάδα

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *