Photo by Alexandr Podvalny on Pexels

ΜΕΛΕΤΗ: Σχόλια και κριτικές επιδρούν καθοριστικά στις κρατήσεις στο 82% των πελατών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το υψηλό κόστος διαβίωσης, η ευρύτερη οικονομική αβεβαιότητα, ο Covid-19, αλλά και οι κριτικές και τα σχόλια επηρεάζουν τον σχεδιασμό των ταξιδιών και τις κρατήσεις, όπως διαπιστώνει η νέα ετήσια μελέτη της TravelBoom για τις τάσεις στα ταξίδια αναψυχής.

Η κορυφαία εταιρία ψηφιακού μάρκετινγκ στην έκθεσή της “Leisure Travel Trends Study”, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 2.000 ταξιδιωτών, αποκαλύπτει απρόσμενες αλλαγές στη συμπεριφορά του ταξιδιωτικού προγραμματισμού και των κρατήσεων, με το 82% των ταξιδιωτών να λαμβάνουν υπόψη τα σχόλια προτού προχωρήσουν σε κράτηση  καταλύματος για τις διακοπές τους.

Η μελέτη, η οποία εξετάζει τη νοοτροπία και τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών από τη γέννηση της ιδέας του ταξιδιού, διαπιστώνει:

-Η αύξηση του κόστους ζωής επηρεάζει τα ταξιδιωτικά σχέδια: Το 36% των ταξιδιωτών είπαν ότι μπορεί να χρειαστεί ακυρώσουν τις προγραμματισμένες διακοπές λόγω ανησυχιών για τον προϋπολογισμό διαβίωσής τους.

-Οι ταξιδιώτες διεξάγουν μεγαλύτερη διαδικτυακή έρευνα από ποτέ άλλοτε: Ο μέσος ταξιδιώτης επισκέπτεται 5,5 ιστότοπους κατά τη διαδικασία κράτησης.

-Οι παράγοντες που επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά σχέδια αλλάζουν: Το κόστος μεταφοράς, οι ανέσεις και τα προγράμματα επιβράβευσης είναι μερικοί μόνο παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την απόφαση ενός ταξιδιώτη.

-Ο Covid-19 συνεχίζει να επηρεάζει τα ταξίδια: Το 55% των ταξιδιωτών εξακολουθούν να εξετάζουν την πανδημία πριν προχωρήσουν σε κράτηση για ταξίδι. Στο πλαίσιο αυτό, το 13,5% των Αμερικανών ταξιδιωτών δηλώνουν ότι ο Covid-19 αποτελεί σημαντική επιρροή στα ταξίδια, σε σύγκριση με το 45% των Καναδών, γεγονός που αποδεικνύει ότι η πανδημία συνεχίζει να επηρεάζει σημαντικά τα διεθνή ταξίδια.

-Οι κριτικές δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικές για τους ταξιδιώτες που επιλέγουν πού θα μείνουν: Το 82% των ταξιδιωτών δεν θα κάνουν κράτηση σε ένα κατάλυμα χωρίς να έχουν διαβάσει πρώτα κριτικές.

-Οι ιστότοποι ενοικίασης διακοπών παίρνουν μια “μπουκιά” από τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA), καθώς η χρήση των VRBO και Airbnb αυξάνεται εις βάρος των OTA, όπως η Expedia.

“Τα ταξίδια αναψυχής συνεχίζουν να είναι ένας από τους κλάδους που επηρεάζονται περισσότερο στη μετα-πανδημική περίοδο και οι καταναλωτές έχουν μεγάλη επίγνωση του πληθωρισμού, των παρατεταμένων ανησυχιών για τον Covid-19, μαζί με τις υψηλές προσδοκίες για προορισμούς και καταλύματα”, δήλωσε ο Pete DiMaio, COO του TravelBoom.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΜΕΛΕΤΗ: Σχόλια και κριτικές επιδρούν καθοριστικά στις κρατήσεις στο 82% των πελατών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *