scoot

Scoot: Επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένα ταξίδια | Ποιες άλλες επιλογές υπάρχουν

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Τις επιλογές των πελατών, των οποίων οι κρατήσεις ακυρώθηκαν λόγω Κορωνοϊού, αναφέρει η low cost αεροπορική Scoot στην ιστοσελίδα της.

Για τους πελάτες, οι οποίοι προχώρησαν σε κρατήσεις πριν τις 15 Μαρτίου για πτήσεις με αναχώρηση έως τις 31 Μαΐου 2020, παρέχονται οι εξής επιλογές:

  1. 100% χρηματική αποζημίωση
  2. Παροχή πιστωτικού που θα ανέρχεται στο 120% της αξίας της κράτησης και θα ισχύει για 12 μήνες.

Οι πελάτες, που θα προτιμήσουν τη χρηματική αποζημίωση, ίσως χρειαστεί να περιμένουν έως 14 εβδομάδες λόγω του πλήθους αιτημάτων.

Για τους πελάτες που θα λάβουν πιστωτικό ισχύουν τα εξής:

  • Έχουν 12 μήνες στη διάθεσή τους για να τα εξαργυρώσουν σε κάθε κράτηση και για κάθε ταξιδιωτική περίοδο για κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας της Scoot
  • Εάν έχουν ήδη λάβει πιστωτικό ύψους 100% της αξίας του εισιτηρίου, θα τους προστεθεί και επιπλέον ποσό ύψους 20%.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *