Online Banking

Σε ανοδική πορεία οι κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών εφαρμογών | Οι καταναλωτές υιοθετούν τις ψηφιακές λύσεις

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω ταξιδιωτικών εφαρμογών αυξήθηκαν κατά 16% το δεύτερο τρίμηνο του 2022, γεγονός που υποδηλώνει την έντονη επιθυμία των καταναλωτών να ταξιδεύουν και να χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία.

Σύμφωνα με μελέτη της PYMNTS με τίτλο “How the World Does Digital: The Impact of Payments on Digital Transformation”, η οποία διεξήχθη σε δείγμα περισσοτέρων των 15.000 καταναλωτών, σε 11 χώρες, οι καταναλωτές ανέφεραν μεγαλύτερη συμμετοχή σε ταξιδιωτικές πλατφόρμες, όπως η Airbnb και η Homestay, μαζί με άλλες ψηφιακές λύσεις, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Σε άνοδο ο ψηφιακός μετασχηματισμός στις ταξιδιωτικές δραστηριότητες

Ενώ συνολικά, ο ψηφιακός μετασχηματισμός σε όλες τις δραστηριότητες που καταγράφηκαν στη μελέτη (όπως η πληρωμή για αγορές ή η πληρωμή για επίσκεψη σε γιατρό) αυξήθηκε κατά 2,7% το φετινό δεύτερο τρίμηνο, οι δραστηριότητες που σχετίζονται με τα ταξίδια, συμπεριλαμβανομένων των αγορών αεροπορικών εισιτηρίων, των ξενοδοχείων και των ενοικιάσεων παρουσίασαν τα μεγαλύτερα κέρδη κατά την ίδια περίοδο, παρά τον πληθωρισμό και τις σκηνές χάους που εκτυλίσσονταν στα αεροδρόμια.

Οι δραστηριότητες στις οποίες ο ψηφιακός μετασχηματισμός αυξήθηκε περισσότερο κατά την περίοδο Απριλίου – Ιουνίου 2022, περιλάμβαναν εφαρμογές και ιστότοπους αεροπορικών εταιριών (αύξηση 15,8%, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο), εφαρμογές και ιστότοπους μεταφορών (αύξηση 15%, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο), εφαρμογές και ιστότοπους κοινής χρήσης σπιτιού (αύξηση 13,3%, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο) και εφαρμογές και ιστότοπους ποδηλάτων και σκούτερ (αύξηση 11,9%, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο).

“Αυτή η αύξηση του ψηφιακού μετασχηματισμού ώθησε επίσης περισσότερους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν μια ποικιλία εφαρμογών τοπικών μεταφορών και υπηρεσιών κινητικότητας, όπου παρατηρήσαμε αύξηση 15% στη χρήση εφαρμογών για την κράτηση και την πληρωμή εισιτηρίων σε τρένα, λεωφορεία και ταξί και αύξηση 12% στη χρήση εφαρμογών για την κράτηση εισιτηρίων για μικρο-μετακινήσεις”, αναφέρει η μελέτη.

Η μελέτη διαπιστώνει επίσης ότι οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν ψηφιακές μεθόδους για μια δραστηριότητα είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν ψηφιακές μεθόδους για συναλλαγές σε παρακείμενους τομείς, όπως τα ταξίδια.

Για παράδειγμα, το δεύτερο τρίμηνο του 2022, το 79% των καταναλωτών που έκαναν ηλεκτρονικές παραγγελίες σε σούπερ μάρκετ και εστιατόρια χρησιμοποίησαν επίσης ιστότοπους και εφαρμογές που σχετίζονται με ταξίδια και μετακινήσεις.

Ομοίως, μια έκθεση της Amadeus από τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους διαπιστώνει ότι οι καταναλωτές θεωρούν τα ταξίδια ως την υψηλότερη προτεραιότητά τους όταν πρόκειται για διακριτικές δαπάνες.

Τα ταξίδια, κορυφαία προτεραιότητα

Από 4.500 καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα από τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Σιγκαπούρη, τα διεθνή ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή της λίστας δαπανών των καταναλωτών, με το 42% των ερωτηθέντων να τα κατατάσσουν ως την κορυφαία προτεραιότητά τους για το επόμενο έτος.

Παρά την οικονομική αβεβαιότητα, οι καταναλωτές, κατά μέσο όρο, εκτιμούν ότι θα ξοδέψουν 2.670 δολάρια για διεθνή ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, σε αντιστοιχία με όσα ξόδεψαν κατά μέσο όρο το 2019 (2.780 δολάρια).

Τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων (75%) δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να επιλέξουν μια επιλογή πληρωμής με δόσεις, όπως το buy now pay later, για να χρηματοδοτήσουν τα ταξίδια κατά το επόμενο έτος, σε σύγκριση με το 44% που είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν πιστωτική κάρτα και το 26% που είναι πιο πιθανό να στραφούν σε βραχυπρόθεσμα δάνεια.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “Σε ανοδική πορεία οι κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών εφαρμογών | Οι καταναλωτές υιοθετούν τις ψηφιακές λύσεις

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *