Photo by Emre Gencer on Unsplash
Photo by Emre Gencer on Unsplash

Σε έσοδα 23,3 δισ $ και 31 εκατ., τουρίστες στοχεύει η Τουρκία το 2021

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

“Ο στόχος μας για το 2021 στην Τουρκία, είναι 31 εκατομμύρια επισκέπτες και 23,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα”, τόνισε σε παρουσίασή του σήμερα στο πλαίσιο της φετινής ψηφιακής ITB Berlin, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Turkey Tourism Promotion and Development Agency (TGA) Erkan Yagci.

Σύμφωνα με τον κ. Erkan Yagci, ο φιλόδοξος αυτός στόχος της Τουρκίας θα επιτευχθεί, καθώς «Έχουμε λάβει επίσης πολύ σοβαρά μέτρα όσον αφορά την ποικιλομορφία των προϊόντων. Η Τουρκία δεν είναι μόνο ο ήλιος, η άμμος και η θάλασσα. Αυτός ο συνδυασμός είναι, φυσικά, μια ζωτική πηγή εσόδων. Κάθε περιοχή της Τουρκίας προσφέρει πολύ ειδικές εμπειρίες που είναι ελκυστικές για διαφορετικά είδη κοινού. Σήμερα, έχουμε τις καλύτερες διαδρομές ποδηλασίας, τις θρησκευτικές διαδρομές και τις γαστρονομικές διαδρομές, στον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η Τουρκία θα συνεχίσει να ξεπερνά τους ανταγωνιστές της στην ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας το 2021».

Η Türkiye Tourism Promotion and Development Agency (TGA) παρουσίασε νέα έργα και εκστρατείες για την προώθηση της μοναδικής ομορφιάς της Τουρκίας στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στον κόσμο ITB Berlin, αλλά και λεπτομέρειες του «Προγράμματος Πιστοποιητικού Ασφαλούς Τουρισμού» που ξεκίνησε πέρυσι για να προσφέρει μια ευκαιρία για ασφαλείς διακοπές υπό τις πανδημικές συνθήκες.

Υπενθυμίζεται ότι το 2020, η Τουρκία υποδέχθηκε 12,7 εκατομμύρια τουρίστες, έναντι 45,05 εκατ. το 2019, που ήταν ρεκόρ όλων των εποχών για τον τουρκικό Τουρισμό.

DISTRIBUTION OF ARRIVING FOREIGN VISITORS BY YEARS AND MONTHS
YEARS RATE OF CHANGE (%)
MONTHS 2019 2020 2021* 2020/2019 2021/2020
JANUARY 1 539 496 1 787 435  509 787 16,11 -71,48
FEBRUARY 1 670 238 1 733 112 3,76
MARCH 2 232 358  718 097 -67,83
APRIL 3 293 176  24 238 -99,26
MAY 4 022 254  29 829 -99,26
JUNE 5 318 984  214 768 -95,96
JULY 6 617 380  932 927 -85,90
AUGUST 6 307 508 1 814 701 -71,23
SEPTEMBER 5 426 818 2 203 482 -59,40
OCTOBER 4 291 574 1 742 303 -59,40
NOVEMBER 2 190 622  833 991 -61,93
DECEMBER 2 147 878  699 330 -67,44
TOTAL 45 058 286 12 734 213 -71,74
(*): Provisional Data.

Ο Yagci είπε ακόμη: «Έχουμε ολοκληρώσει αυτήν τη δύσκολη χρονιά με καλά αποτελέσματα χάρη στο« Πρόγραμμα πιστοποιητικού ασφαλούς τουρισμού », το οποίο είναι από τα πρώτα στον κόσμο. Το Πρόγραμμα Πιστοποιητικού Ασφαλούς Τουρισμού εκπονήθηκε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2020 και βρήκε γρήγορα ανταπόκριση στον τουριστικό τομέα. Ως αποτέλεσμα όλων των προφυλάξεων που ελήφθησαν και των σχολαστικών ελέγχων, το «Πρόγραμμα πιστοποιητικού ασφαλούς τουρισμού» έχει αποκτήσει την εμπιστοσύνη των διεθνών υπευθύνων λήψης αποφάσεων και, ως εκ τούτου, εκατομμυρίων εραστών ταξιδιών, ειδικά από κύριες αγορές όπως η Αγγλία, η Ρωσία και η Γερμανία. Με την υποστήριξη διαφημιστικών και προωθητικών δραστηριοτήτων, τις οποίες συνεχίσαμε χωρίς καθυστέρηση στις αγορές-στόχους μας όλο το χρόνο, περίπου 16 εκατομμύρια λάτρεις των ταξιδιών επισκέφτηκαν τη χώρα μας και πέρασαν με ασφάλεια τις διακοπές τους”.

ksd PRIMAGEL
adv

«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο «Πρόγραμμα πιστοποίησης ασφαλούς τουρισμού» και να επεκτείνουμε το πεδίο εφαρμογής του. Το πρόγραμμα καλύπτει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλίσει ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον για τους παραθεριστές σε όλα τα στάδια του ταξιδιού. Επεκτείναμε το πεδίο εφαρμογής του και το καταστήσαμε υποχρεωτικό για εγκαταστάσεις διαμονής με 30 ή περισσότερα δωμάτια. Μέχρι τώρα έχουν πιστοποιηθεί περισσότερες από 8.000 εγκαταστάσεις”, δήλωσε ο Yagci..

Η Τουρκία εισήγαγε επίσης ένα σύστημα ασφάλισης υγείας με κάλυψη COVID-19 για τους ταξιδιώτες. Η ασφάλιση τουριστικής προστασίας και υποστήριξης καλύπτει όλες τις πτυχές του ταξιδιού από το αεροσκάφος στο αεροδρόμιο, τις μεταφορές και τα ξενοδοχεία.

Ο Yagci πρόσθεσε: «Ο Τουρισμός υπήρξε η βιομηχανία επλήγη περισσότερο από κάθε άλλη δραστηριότητα, αλλά θα είναι και αυτός που θα ανακάμψει με τον ταχύτερο ρυθμό. Αναμένουμε μια ανάκαμψη σε σχήμα V στα τουριστικά ταξίδια. Η χωρητικότητα και η συχνότητα των πτήσεων, οι πολιτικές περιορισμού ταξιδιού των χωρών, οι πρακτικές καραντίνας, οι ταξιδιωτικές συνήθειες των επισκεπτών κατά την περίοδο Covid-19 και η εξάπλωση του εμβολίου θα είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για τους ταξιδιώτες να αποφασίσουν πότε θα σχεδιάσουν το επόμενο ταξίδι τους”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *