Unsplash
Photo by Erik Odiin on Unsplash

Σε κατάσταση ταξιδιωτικής… ετοιμότητας το 84% των Αμερικανών

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν, σχεδιάζουν ενεργά ταξίδια και περισσότεροι από τους μισούς δηλώνουν ότι θέλουν να επισκεφθούν κάποιο μέρος που δεν έχουν ξαναπάει, ειδικά αν αυτό βρίσκεται εκτός των ΗΠΑ.

Αυτές ήταν μερικές μόνο από τις γνώσεις που μοιράστηκε η Erin Francis-Cummings, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας συμβούλων Destinations Analysts, με τους συμμετέχοντες στο Travel Trade Summit, στο New York Travel & Adventure Show, στη Νέα Υόρκη.

Από τον Μάρτιο του 2020, η εταιρία παρακολουθεί το ταξιδιωτικό συναίσθημα των Αμερικανών με τον Δείκτη Ταξιδιωτικού Συναισθήματος, σύμφωνα με τον οποίο, σήμερα, το 84% των Αμερικανών περιγράφουν τον εαυτό τους “σε κατάσταση ετοιμότητας” όσον αφορά τα ταξίδια.

Αλλά δεν είναι απλώς έτοιμοι να ταξιδέψουν, κάνουν και πράξη τις προθέσεις τους. “Το 70% των Αμερικανών προχώρησαν στον σχεδιασμό του ταξιδιού που ονειρεύτηκαν μόνο την τελευταία εβδομάδα, από την έρευνα ταξιδιωτικών ιδεών στο διαδίκτυο μέχρι την πραγματοποίηση κρατήσεων”, πρόσθεσε η Erin Francis-Cummings.

Μόνο για τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, το 25% των Αμερικανών αναφέρει ότι έχει ήδη σχέδια. Αλλά, επειδή το “παράθυρο” κρατήσεων παραμένει μικρό, η Francis-Cummings δήλωσε ότι αναμένει να δει αυτά τα ποσοστά να αυξάνονται.

Η εξερεύνηση νέων τόπων και ο χρόνος με την οικογένεια και τους φίλους κυριαρχούν

“Το να περνάς χρόνο με τους αγαπημένους σου και να απολαμβάνεις τη φύση θα συνεχίσουν να αποτελούν υψηλές ή βασικές προτεραιότητες όταν ταξιδεύεις”, δήλωσε η Francis-Cummings, προσθέτοντας ότι τα οικογενειακά ταξίδια, οι ρομαντικές αποδράσεις, τα ταξίδια με φίλους, οι σόλο περιπέτειες και τα ταξίδια επανένωσης είναι το είδος των ταξιδιών για τα οποία οι Αμερικανοί είναι πιο ενθουσιώδεις.

Οι Αμερικανοί είναι επίσης πρόθυμοι να εξερευνήσουν νέα μέρη, με το 51,9% να δηλώνουν ότι θα δώσουν μεγάλη προτεραιότητα στην επίσκεψη σε μέρη που δεν έχουν ξαναπάει. Και, σχεδόν οι μισοί (48,5%) δήλωσαν ότι ταξιδεύουν επειδή θέλουν να “ανοίξουν” τους ορίζοντές τους σε νέες κουλτούρες και εμπειρίες.

“Με την τάση για αναζήτηση νέων ταξιδιωτικών εμπειριών, περισσότεροι Αμερικανοί φαίνεται να επιλέγουν τα διεθνή ταξίδια το επόμενο έτος”, δήλωσε η Francis-Cummings.

Συγκεκριμένα, το 29,7% των Αμερικανών δήλωσαν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν διεθνώς φέτος. Και, σε ποσοστό 25,1% ενδιαφέρονται περισσότερο να ταξιδέψουν εκτός των ΗΠΑ, παρά στο εσωτερικό. Όταν μιλάμε για τους Millennials και τους ταξιδιώτες της γενιάς Z, πάνω από το 50% δήλωσαν ότι είναι παθιασμένοι με τα διεθνή ταξίδια.

Κορυφαίοι προορισμοί

Όσον αφορά το πού θέλουν να ταξιδέψουν οι Αμερικανοί φέτος, οι εγχώριες επιλογές τους είναι αρκετά συνήθεις, ενώ οι διεθνείς είναι λίγο πιο ποικίλες.

Στο εσωτερικό, οι περισσότεροι Αμερικανοί ταξιδιώτες δήλωσαν ότι σκοπεύουν να επισκεφθούν φέτος τη Νέα Υόρκη, τη Φλόριντα, το Λας Βέγκας, την Καλιφόρνια ή τη Χαβάη.

Σε διεθνές επίπεδο, η πλειονότητα των Αμερικανών δήλωσαν ότι είναι πιθανό να επισκεφθούν φέτος την Ευρώπη, τον Καναδά, την Καραϊβική, το Μεξικό, την Ασία ή τη Μέση Ανατολή. Όσο για τους διεθνείς προορισμούς που οι Αμερικανοί επιθυμούν περισσότερο να επισκεφθούν, ακόμη και αν δεν σχεδιάζουν στην πραγματικότητα να ταξιδέψουν εκεί, αυτοί περιλαμβάνουν την Ιταλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, την Ιαπωνία και το Μεξικό.

Ο Δείκτης κατένειμε αυτές τις απαντήσεις σε περαιτέρω τμήματα ανάλογα με τον τόπο διαμονής των Αμερικανών. Έτσι, οι Αμερικανοί που ζουν στις δυτικές ΗΠΑ επιθυμούν να επισκεφθούν τον Καναδά, το Μεξικό και την Ιταλία. Στις μεσοδυτικές πολιτείες, οι Αμερικανοί επιθυμούν να ταξιδέψουν στο Λονδίνο, τον Καναδά και την Ιταλία. Όσοι ζουν στα βορειοανατολικά θέλουν να επισκεφθούν τον Καναδά, τη Γαλλία και την Ιταλία. Και στις νότιες ΗΠΑ, οι Αμερικανοί επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Ιταλία, τη Γαλλία και την Ιαπωνία.

Ο χρόνος και τα “εργαλεία” σχεδιασμού των ταξιδιών

Το χρονικό περιθώριο για τον προγραμματισμό και την κράτηση ταξιδιών είναι ακόμη σχετικά μικρό, με το 40% να προγραμματίζει ένα εβδομαδιαίο ταξίδι εσωτερικού σε λιγότερο από οκτώ εβδομάδες.

Ο Δείκτης εξέτασε, επίσης, τον τρόπο με τον οποίο οι Αμερικανοί επιθυμούν να ενημερώνονται για πιθανές ταξιδιωτικές προτάσεις, κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία για τους ταξιδιωτικούς συμβούλους. Συνολικά, οι Αμερικανοί δήλωσαν ότι είναι πιο “ανοιχτοί” στο να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με νέα μέρη που μπορούν να επισκεφθούν μέσω ιστότοπων, του Facebook και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Περίπου ένας στους πέντε δήλωσε, επίσης, ότι επιθυμεί η προώθηση να γίνεται μέσω διαδικτυακού περιεχομένου, βίντεο συνεχούς ροής και  επίσημων έντυπων οδηγών επισκεπτών.

Ενώ οι έντυπες “πηγές”, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιωτικών περιοδικών και των περιοδικών lifestyle, εξακολουθούν να είναι χρήσιμες, οι περισσότεροι Αμερικανοί ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν ψηφιακές “πηγές” για τον προγραμματισμό ταξιδιών. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν ιστολόγια, ιστότοπους γραφείων επισκεπτών και διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία. Αλλά τα βίντεο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να καταλαμβάνουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς σχεδιασμού.

Το περιεχόμενο βίντεο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους νεότερους ταξιδιώτες, όπως και το Facebook, το YouTube και το Instagram.

Σχεδόν το 30% στρέφεται σε διαδικτυακούς ιστότοπους βίντεο, όπως το YouTube και το TikTok, για τον προγραμματισμό ταξιδιών και το 60% των Millennials και των ταξιδιωτών της γενιάς Z δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ειδικά για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους.

Οι ταξιδιωτικοί διαμορφωτές (influencers) συνεχίζουν να αποτελούν μια αυξανόμενη “δύναμη” για τον προγραμματισμό ταξιδιών, με το 15% όλων των Αμερικανών να δηλώνουν ότι χρησιμοποίησαν έναν διαμορφωτή για να βοηθήσουν στον προγραμματισμό του ταξιδιού τους. Μεταξύ των Millennials και των νεότερων ταξιδιωτών, ο αριθμός αυτός είναι ακόμη υψηλότερος, φτάνοντας στο 30%.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *