youth3

Σε ταξίδια για νέους επεκτείνονται οι Γερμανοί «σπεσιαλίστες»

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πραγματοποιώντας 60 εκατομμύρια ταξίδια ετησίως, οι Γερμανοί τουρίστες νεαρής ηλικίας, συνιστούν το πλέον ελκυστικό και αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς για εξειδικευμένους Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες, οι οποίοι επεκτείνουν τις προσφορές τους, σε μια προσπάθεια να διευρύνουν την πελατειακή τους γκάμα.

Περίπου 6,9 εκατομμύρια Γερμανοί είναι ηλικίας μεταξύ 12 και 20 ετών, καθιστώντας το συγκεκριμένο target group το πιο ελκυστικό τμήμα της αγοράς για την ταξιδιωτική βιομηχανία. Σύμφωνα με την Reisenetz, μια ένωση ταξιδιωτικών επιχειρήσεων για τη νεολαία, οι νέοι άνθρωποι (έως 26) πραγματοποιούν περίπου 60 εκατομμύρια ταξίδια (μερικών ημερών) κάθε χρόνο, συμπεριλαμβανομένων των 12,6 εκατομμυρίων σχολικών εκδρομών.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, ως επί το πλείστον μικροί ειδικοί, αναφέρουν αύξηση των πωλήσεων και διεύρυνση του φάσματος των προσφορών για την προσέλκυση νέων επιχειρήσεων, ιδίως ομαδικά ταξίδια που παραδοσιακά οργανώνονται άμεσα από σχολεία, συλλόγους ή ενώσεις.

«Οι δουλειές είναι πολύ ικανοποιητικές προς το παρόν, και αυτό είναι μια μακροπρόθεσμη τάση», δήλωσε ο Arndt Kattwinkel, από το Klühspies Reisen.

Εκπρόσωποι δύο ακόμη ειδικών, του Alpetour και του Herolé Reisen, δηλώνουν επίσης ευχαριστημένοι με τις πωλήσεις τους. Το Alpetour είχε κύκλο εργασιών € 81 εκατ. και πάνω από 300.000 πελάτες πέρυσι, ενώ το Herolé παρουσίασε έσοδα ύψους € 30,5 εκα. και 105.000 πελάτες.

Μιλώντας σχετικά ο Bastian Rad, διευθυντής μάρκετινγκ του Alpetour, εξήγησε: «Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες προσφέρουν ελκυστικές τιμές λόγω του όγκου προμηθειών τους, του μεγάλου χαρτοφυλακίου τους και πλεονεκτήματα στις μεθόδους πληρωμής».

Από την πλευρά του ο Franz Olender, ιδρυτής του Herolé, είπε ότι η εταιρία είχε άνοδο μεγαλύτερη από 50% τα τελευταία τρία χρόνια, εν μέρει λόγω της προσφοράς δωρεάν ταξιδιωτικής ασφάλισης για ομάδες νέων. «Αυτό ήταν οικονομικά φιλόδοξο, αλλά ο στόχος του να κερδίσουμε πολλούς νέους πελάτες φαίνεται να δούλεψε», είπε.

Τα περισσότερα πακέτα για σχολικές εκδρομές βασίζονται σε ταξίδια με πούλμαν ή τρένο για ευρωπαϊκούς προορισμούς, αν και υπάρχει και μια αύξηση στις κρατήσεις πτήσεων. Τα προγράμματα συχνά δημιουργούνται σε στενή συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, για την ενσωμάτωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στο ταξίδι.

Εν τω μεταξύ, άλλοι «σπεσιαλίστες», που επικεντρώνονται σε μεγαλύτερους έφηβους, έχουν επίσης επεκτείνει τα προγράμματά τους. Ο RUF Reisen προσφέρει κρουαζιέρες για νέους ηλικίας 16 ετών και άνω. Οι κρουαζιέρες, από το 2018 και μετά, περιλαμβάνουν ταξίδια στη Μεσόγειο και την Καραϊβική και στον Δούναβη.

Ένας άλλος «σπεσιαλίστας», ο Fun Reisen, μόλις απέκτησε τρία μικρά εμπορικά σήματα για να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του: το Fit Jugendreisen, το οποίο επικεντρώνεται σε ταξίδια κάμπινγκ και ταξίδια για χορωδίες και ομάδες μουσικής και οι Abi4Life και Abipur, που και οι δύο προσφέρουν εκδρομές για εφήβους που γιορτάζουν την ολοκλήρωση των τελικών σχολικών εξετάσεων. Επιπλέον, ο Fun Reisen έχει επεκταθεί γεωγραφικά και τώρα προσφέρει επίσης πακέτα για Bέλγους και Oλλανδούς εφήβους, με την ονομασία «Summerbash».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *