Uber

Σε τουριστικό “γίγαντα” σχεδιάζει να εξελιχθεί η Uber

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βήμα – βήμα, η Uber επεκτείνει την… αυτοκρατορία της, “εισβάλλοντας” και στον χώρο του τουρισμού. Ενώ, δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρεί να συνδέσει το όνομά της με την τουριστική-ταξιδιωτική αγορά.

Η αμερικανική εταιρία, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των ταξί και των παραδόσεων κατ’ οίκον, επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στον τομέα των ταξιδιών, επιτρέποντας, σύμφωνα με δημοσίευμα του tourism-review, την απευθείας πραγματοποίηση κρατήσεων σε εστιατόρια και δραστηριότητες αναψυχής μέσω της εφαρμογής της.

Για να το επιτύχει αυτό, η πλατφόρμα συνεργάζεται με την OpenTable, μία αμερικανική ιστοσελίδα που ειδικεύεται στις online κρατήσεις εστιατορίων και την Viator, μια εταιρία του ομίλου Tripadvisor, που δραστηριοποιείται στην κράτηση εκδρομών και άλλων αξιοθέατων.

Οι δύο αυτές εταιρίες έχουν ενσωματωθεί στην εφαρμογή Uber Explore, η οποία παρουσιάστηκε τον Μάρτιο και λειτουργεί,ήδη, σε αρκετές πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών, την Πόλη του Μεξικού και τη Μαδρίτη, επιτρέποντας στους χρήστες να ανακαλύπτουν προτεινόμενα μέρη, με βάση διάφορες κατηγορίες, όπως νυχτερινή ζωή, παραστάσεις και εστιατόρια. Αυτές οι νέες υπηρεσίες θα πρέπει σύντομα να επεκταθούν και σε άλλες περιοχές.

Με το Uber Explore, η αμερικανική εταιρία θέλει να “πάει [τους] πελάτες της πέρα από τη μετακίνηση”, όπως αποκάλυψε σε δελτίο τύπου η Uber. Είναι έτσι πιο κοντά στις εμπειρίες που προωθεί η Airbnb, η οποία προσφέρει -εκτός από πληθώρα καταλυμάτων- τη δυνατότητα κράτησης σε τοπικές δραστηριότητες.

Αυτό το νέο εγχείρημα της Uber δεν αποτελεί την πρώτη απόπειρά της στον τουρισμό. Τον Μάιο, παρουσίασε το Uber Travel, το οποίο παρέχει πληροφορίες που σχετίζονται με το ταξίδι (κρατήσεις ξενοδοχείων, πτήσεις κ.λπ.) και στη συνέχεια σχεδιάζει τα δρομολόγιά του.

Η πληθώρα των δυνατοτήτων θα μπορούσαν να καταστήσουν την Uber μία από τις κορυφαίες εφαρμογές αναψυχής και τουρισμού στον κόσμο.

Η εταιρία υπογραμμίζει την έννοια του one-stop-shop, όπου ο χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση σε ένα μέγιστο αριθμό προσφορών μέσω της εφαρμογής Uber.

Προηγουμένως, τον Αύγουστο, η Uber, υπό τη σημαία Uber Travel, ξεκίνησε μια δοκιμαστική λειτουργία στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν εισιτήρια τρένων ή λεωφορείων απευθείας μέσω της εφαρμογής. Για να γίνει αυτό, η εταιρία συνεργάστηκε με τον ιστότοπο κρατήσεων Omio. Αυτό θα καταστήσει την Uber σημαντικό ανταγωνιστή στη “σκακιέρα” των εφαρμογών κρατήσεων.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “Σε τουριστικό “γίγαντα” σχεδιάζει να εξελιχθεί η Uber

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *