Σε υψηλό όλων των εποχών η επιθυμία των Αμερικανών να ταξιδέψουν

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η επιθυμία των Αμερικανών για ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες είναι στο υψηλότερο επίπεδο από την αρχή της πανδημίας, καθώς πάνω από το 80% των Αμερικανών ταξιδιωτών επιδεικνύουν αυξημένη πρόθεση να ταξιδέψουν και όσοι είναι έτοιμοι να το πράξουν ανέρχονται στο υψηλό όλων των εποχών 84,6%.

Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας της Destination Analysts σε δείγμα 1.200 και πλέον Αμερικανών, που διεξήχθη το τριήμερο 9 έως 11 Φεβρουαρίου 2022, για τις επιθυμίες και τις συμπεριφορές τους γύρω από τα ταξίδια, το 93,3% των Αμερικανών σχεδιάζουν να κάνουν τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής τους επόμενους 12 μήνες. Η αισιοδοξία των Αμερικανών για την πορεία της πανδημίας τον επόμενο μήνα εκτινάχθηκε κατά 10 μονάδες (στο 51,2%), ενώ το ποσοστό που ανησυχεί έντονα για τυγχόν τη μόλυνση από τον ιό μειώθηκε (57,4%).

Η εμπιστοσύνη των Αμερικανών στην ικανότητά τους να ταξιδεύουν με ασφάλεια και η αντίληψή τους για την ασφάλεια των ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων πλησιάζουν σε υψηλά όλων των εποχών. Επιπλέον, μόνο για δεύτερη φορά τα τελευταία δύο χρόνια, το ποσοστό των Αμερικανών ταξιδιωτών που επιθυμούν τουρίστες να επισκεφθούν τις κοινότητές τους ξεπερνά εκείνους που δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο (34,4% έναντι 32,8%).

Οι προοπτικές για τα ταξίδια της άνοιξης εμφανίζονται ιδιαιτέρως ισχυρές. Ο ενθουσιασμός των Αμερικανών για ένα ταξίδι που δεν είχε προηγουμένως μελετηθεί  φθάνει, επίσης, σε επίπεδα ρεκόρ (7,1). Η τελευταία φορά που έφτασε σε αυτό το επίπεδο ήταν τον Ιούλιο του 2021.

Επίσης, πάνω από το 20% των Αμερικανών ταξιδιωτών έχουν, ήδη, προγραμματίσει ταξίδια για τον Απρίλιο και τον Μάιο. Όσον αφορά τα επερχόμενα ταξίδια διακοπών, ενώ το 13,1% σχεδιάζει να ταξιδέψει την περίοδο του Πάσχα, ένα ελαφρώς υψηλότερο ποσοστό, 14,8%, σχεδιάζει να ταξιδέψει φέτος την άνοιξη. Μεταξύ των επικείμενων ταξιδιωτών για τις ανοιξιάτικες διακοπές, λίγο λιγότερο από τους μισούς (48,2%) έχουν επιλέξει τον προορισμό που θα επισκεφθούν.

Νέοι προορισμοί και οικογενειακά ταξίδια σε πρώτη προτεραιότητα

Σε ερώτηση σχετικά με το ποιους τύπους προορισμών είναι πιθανό να επισκεφθούν την άνοιξη, το 42,9% θα κατευθυνθεί στις πόλεις. Εν τω μεταξύ, το 37,3% σχεδιάζει να επισκεφτεί παραλιακούς προορισμούς και το 28,4% θα επισκεφθεί μικρές πόλεις ή την ύπαιθρο.

Η εξερεύνηση φαίνεται να είναι και πάλι στη μόδα φέτος, καθώς μόνο ένας στους τρεις Αμερικανούς ταξιδιώτες προτιμούν να ταξιδέψουν σε μέρη που έχουν ξαναπάει. Αντίθετα, για περισσότερους από τους μισούς (53,0%), η επίσκεψη σε νέα μέρη είναι υψίστης προτεραιότητας.

Όπως και τα δύο τελευταία χρόνια, οι διακοπές στην ύπαιθρο αποτελούν και πάλι υψηλή προτεραιότητα για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες. Ωστόσο, οι δύο πιο δημοφιλείς προορισμοί διακοπών είναι οι παραλίες και τα εθνικά πάρκα. Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (56,2%) δήλωσαν ότι η απόλαυση της φύσης συνιστά απαραίτητη ή υψηλή προτεραιότητα για αυτούς. Περισσότεροι από τους μισούς (52,3%) είπαν επίσης ότι η επανασύνδεση με τη φύση συνιστά κίνητρο για να ταξιδέψουν.

Η αγάπη των Αμερικανών για τα οικογενειακά ταξίδια παραμένει επίσης έντονη. Όταν ρωτήθηκαν σε ποια ταξίδια θα έδιναν προτεραιότητα φέτος, οι τρεις στους τέσσερις (76,2%) απάντησαν ότι τα οικογενειακά ταξίδια αποτελούν, είτε ουσιαστική, είτε υψηλή προτεραιότητα. Παρόμοια ποσοστά (72,1%) δήλωσαν ότι “Το να περνάς χρόνο με την οικογένεια και να δημιουργείς αναμνήσεις μαζί τους είναι σημαντικό για να ταξιδεύεις”. Επιπλέον, όταν ρωτήθηκαν για τους τύπους ταξιδιών που θα επέλεγαν φέτος, τα οικογενειακά ταξίδια ξεπέρασαν όλες τις άλλες επιλογές.

Οι επαγγελματίες του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ πρέπει να γνωρίζουν ότι το αμφιλεγόμενο πολιτικό κλίμα της Αμερικής πράγματι εξακολουθεί να έχει αντίκτυπο στις αποφάσεις προορισμού. Ένα σημαντικό ποσοστό Αμερικανών ταξιδιωτών (25,3%) φαίνεται να μην επιλέγουν προορισμούς όπου η τοπική πολιτική κουλτούρα είναι πολύ διαφορετική από τη δική τους. Ωστόσο, πολλοί Αμερικανοί ταξιδιώτες δεν είναι αντίθετοι να επισκέπτονται μέρη όπου οι κάτοικοι μπορεί να ζουν και να σκέφτονται πολύ διαφορετικά από τους ίδιους. Σχεδόν οι μισοί (48,5%) συμφώνησαν σθεναρά ότι “ταξιδεύουν για να γνωρίσουν νέους πολιτισμούς και εμπειρίες”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *