Sebastian Ebel: “Οι αντιτουριστικές διαδηλώσεις δεν αποτελούν απειλή για την TUI”

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι διαμαρτυρίες και διαδηλώσεις για τον υπερτουρισμό δεν αποτελούν απειλή για τις δραστηριότητες και τα αποτελέσματα της ΤUI, όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Sebastian Ebel, μιλώντας σε δημοσιογράφους, στο πλαίσιο της παρουσίασης των αποτελεσμάτων του β’ τριμήνου του οικονομικού έτους 2024.

Αναφερόμενος στις διαδηλώσεις στα Κανάρια Νησιά, είπε ότι αφορούν κυρίως τις αρνητικές επιπτώσεις του τουρισμού στη στέγαση και την αύξηση του κόστους και ως εκ τούτου δεν θα επηρεάσουν την TUI. Υπογράμμισε, ωστόσο, ότι η TUI λαμβάνει “πολύ, πολύ σοβαρά” το όλο θέμα, με την εταιρία να μην αποτελεί πρόβλημα, αλλά μέρος της λύσης.

“Καμία απειλή, σίγουρα καμία απειλή. Οι διαμαρτυρίες ξεκίνησαν εξαιτίας των επιπτώσεων του τουρισμού στη στέγαση και την αύξηση του κόστους”, τόνισε.

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι οι προορισμοί δεν επηρεάζονται από τον οργανωμένο τουρισμό, διότι, όπως χαρακτηριστικά είπε, κάθε οργανωμένος πελάτης έχει κρεβάτι σε ξενοδοχείο και δεν θα διαμένει σε ιδιωτική κατοικία. Ενώ, οι υπάλληλοι της TUI διαμένουν σε διαμερίσματα και σπίτια που έχει φτιάξει ειδικά γι’ αυτούς η εταιρία.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα, χιλιάδες άνθρωποι στα Κανάρια Νησιά διαμαρτυρήθηκαν κατά των επιπτώσεων του μαζικού τουρισμού, απαιτώντας να περιοριστεί ο αριθμός των παραθεριστών. Ενώ, νέες διαδηλώσεις σχεδιάζουν οι κάτοικοι της Ίμπιζα και της Μαγιόρκα.

Ο κ. Ebel είπε πώς η TUI πιστεύει στην “κοινωνική βιωσιμότητα”, η οποία αποτελούσε πάντα μέρος της στρατηγικής βιωσιμότητάς της και ότι συνεργάζονται με τις τοπικές αρχές των προορισμών στο πλαίσιο αυτό.

Τόνισε ότι η βιωσιμότητα είναι “μεγάλης σημασίας για την TUI και μέρος του DNA της”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο όμιλος θέτει στόχους για τη μείωση των εκπομπών και τον περιορισμό της χρήση πλαστικών. Επιπλέον, όπως είπε, η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, για παράδειγμα, η οποία χρησιμοποιείται ήδη στις κρουαζιέρες για τη μείωση των αποβλήτων τροφίμων, εισάγεται τώρα και στα ξενοδοχεία.

Ο κ. Ebel τόνισε ότι, οι πελάτες της TUI διαμένουν στα Κανάρια Νησιά για δέκα έως έντεκα διανυκτερεύσεις, και όχι για τρεις ημέρες.

“Εξηγούμε ποιες είναι οι διαφορές και υποστηρίζουμε όλα τα μέτρα που λαμβάνονται για τη μείωση της επιβάρυνσης του πληθυσμού. Αν οι ντόπιοι είναι ευχαριστημένοι, οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι”, είπε.

Με την ευκαιρία άσκησε επίσης κριτική στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, προσθέτοντας ότι οι διαμαρτυρίες στα Κανάρια Νησιά αποτέλεσαν μεγαλύτερο θέμα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης από ό,τι σε τοπικό επίπεδο.

“Παρά τις διαμαρτυρίες, οι οποίες ανέδειξαν προβλήματα όπως η αύξηση των τιμών των ακινήτων και η κατανάλωση πόρων, η γενική διάθεση απέναντι στους τουρίστες παρέμεινε θετική”, διευκρίνισε ο επικεφαλής της TUI.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *