germany
Βερολίνο | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σημαντικά βελτιωμένη η εικόνα των γερμανικών τουριστικών γραφείων | Ευοίωνες οι προοπτικές

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τόσο η αξιολόγηση της τρέχουσας κατάστασης, όσο και οι προοπτικές για το μέλλον είναι σημαντικά πιο θετικές μεταξύ των τουριστικών γραφείων στη Γερμανία, σε σχέση με τους τελευταίους τρεις μήνες, σύμφωνα με τον τρέχοντα Δείκτη Κλίματος Πωλήσεων της εταιρίας συμβούλων διαχείρισης Dr. Fried & Partner. 

Σύμφωνα με τον Δείκτη Κλίματος Πωλήσεων, η μεγαλύτερη μεταβολή, σε σχέση με τον Απρίλιο, αφορά την αξιολόγηση της τρέχουσας κατάστασης στη διανομή ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Εν τω μεταξύ, το 47% των συμμετεχόντων τουριστικών γραφείων αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση ως καλή, δηλαδή σχεδόν δέκα ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο από ό,τι τον προηγούμενο μήνα. Ταυτόχρονα, ο αριθμός των συμμετεχόντων που αξιολογούν την κατάσταση ως κακή μειώνεται σημαντικά (7%, έναντι 16% τον προηγούμενο μήνα).

Παρόμοια εικόνα προκύπτει και κατά την αξιολόγηση των πωλήσεων τουριστικών υπηρεσιών τους τελευταίους δύο έως τρεις μήνες. Εδώ το 92% δηλώνει ότι οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί, σε σχέση με το προηγούμενο έτος (9 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο από ό,τι τον Απρίλιο). Και εδώ, το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν ότι οι πωλήσεις έχουν μειωθεί συρρικνώνεται αισθητά, από τέσσερα σε ένα τοις εκατό.

Η πλειοψηφία αναμένει αύξηση της ζήτησης

Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, μια αυξανόμενη πλειοψηφία των συμμετεχόντων τουριστικών γραφείων (76,2%) αναμένει ότι η ζήτηση για ταξιδιωτικές υπηρεσίες θα αυξηθεί τους επόμενους έξι μήνες. Το ποσοστό των επιχειρήσεων που αναμένουν ότι η ζήτηση θα παραμείνει σταθερή παραμένει σχεδόν σταθερό στο 21%. Μόνο το τρία τοις εκατό αναμένει ότι η ζήτηση θα μειωθεί τους επόμενους έξι μήνες, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (το αντίστοιχο ποσοστό τον προηγούμενος μήνα ήταν 7%).

Όσον αφορά τη μελλοντική κατάσταση των αποδοχών, το ποσοστό εκείνων που αναμένουν βελτίωση τους επόμενους έξι μήνες αυξάνεται επίσης κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες, σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα (Απρίλιος: 60% – Μάιος: 71%). Το ποσοστό εκείνων που δεν αναμένουν καμία μεταβολή μειώνεται από 30% σε 21%, όπως και το ποσοστό (6%) εκείνων που αναμένουν επιδείνωση (Απρίλιος: 10%).

Στην έρευνα του Μαΐου 2022 της Dr. Fried & Partner συμμετείχαν 110 τουριστικά γραφεία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *