hotel

Αυτές είναι οι σημαντικές τάσεις της ξενοδοχειακής βιομηχανίας το 2019

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τον περασμένο Ιανουάριο, ο ταξιδιωτικός και ξενοδοχειακός κλάδος προσπαθούσε να προβλέψει τις τάσεις κορυφαίων ξενοδοχείων του 2019, αναμένοντας όσα θα έφερναν οι επόμενοι δώδεκα μήνες για τους ταξιδιώτες και τους παρόχους καταλυμάτων από όλο τον κόσμο.

Τώρα που έχει περάσει σχεδόν ο μισός χρόνος, είναι η ιδανική στιγμή για να ρίξουμε μια ακόμη ματιά στις τάσεις του ξενοδοχειακού κλάδου που προτείναμε να προσέξετε για το 2019.

Σύμφωνα με το Hotel News Now, που παρουσιάζει το businessblog της Trivago, οι κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών ήταν οι πρωταγωνιστές, ενώ στην κορυφή της έκθεσης τάσεων του Hotel Online για το 2019 βρέθηκε η εξατομίκευση με βάση τα δεδομένα σε μια περίοδο αυξημένων αναγκών ασφάλειας δεδομένων. Το Travel Market Report συμβουλεύτηκε έναν καθηγητή του ξενοδοχειακού κλάδου, καθώς και ξενοδόχους σε όλον τον κόσμο, και κατέγραψε τις προσδοκίες τους για το τι θα επιφύλασσε η νέα χρονιά. Το Skift ενδιαφέρθηκε για τις τάσεις που θα διαμορφώσουν τα βιωματικά ταξίδια το 2019.

nana
Το εμβληματικό Nana Princess

Κάτι στο οποίο φάνηκε να συμφωνούν όλοι ήταν ότι η τεχνολογία ξενοδοχείων ήταν έτοιμη να παίξει μεγαλύτερο ρόλο σχεδόν σε όλες τις πτυχές της φιλοξενίας, από τις βασικές λειτουργίες έως τις τεχνικές μάρκετινγκ, την εκπλήρωση των προσδοκιών των πελατών και όλα τα συναφή.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες τάσεις του ξενοδοχειακού κλάδου που οι ηγέτες, οι ερευνητές και οι ειδικοί της φιλοξενίας προέβλεψαν ότι θα διαμορφώνονταν το 2019.

Μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2019: Φωνητική αναζήτηση και επαυξημένη ή/και εικονική πραγματικότητα
Φράσεις-κλειδιά για τη λειτουργία της φωνητικής αναζήτησης

Μια ταξιδιωτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2018 αποκάλυψε ότι το 50% όλων των ερωτηθέντων ταξιδιωτών χρησιμοποιεί τη φωνητική αναζήτηση για κάποιο μέρος του ταξιδιού του. Οι ξενοδόχοι μπορούν να αρχίσουν να υποβάλουν προσφορές χρησιμοποιώντας μερικές φράσεις-κλειδιά σε οικείο τόνο, όπως «Πού μπορώ να βρω ένα κοντινό ξενοδοχείο;». Η διαρκής ενημέρωση όλων των πληροφοριών ξενοδοχείου που είναι καταχωρημένες online θα είναι σημαντική το 2019 γι’ αυτόν τον λόγο, επίσης.

Επαυξημένη πραγματικότητα και εικονική πραγματικότητα

Η επαυξημένη πραγματικότητα και η εικονική πραγματικότητα έχουν τεράστιο δυναμικό στη βιομηχανία φιλοξενίας. Για το μάρκετινγκ, η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα μπορούν να προσφέρουν στους ταξιδιώτες μια τρισδιάστατη αίσθηση ενός δωματίου ξενοδοχείου, του ίδιου του καταλύματος, των κοινόχρηστων χώρων και του περιβάλλοντος χώρου. Όλα αυτά βοηθούν τον πελάτη να κάνει κράτηση με σιγουριά, αφού έχει ενημερωθεί πλήρως.

Κατανομή ξενοδοχείων το 2019: Σημασία κινητών συσκευών και μεγαλύτερη ώθηση για απευθείας κρατήσεις

mobile-Έμφαση στη βελτίωση των μετατροπών σε κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών
Παρόλο που οι κινητές συσκευές κυριαρχούν στην online κίνηση ξενοδοχείων (εδώ και λίγα χρόνια) οι κρατήσεις μέσω επιτραπέζιων Η/Υ εξακολουθούν να αποτελούν την πηγή του μεγαλύτερου μεριδίου εσόδων για τα ξενοδοχεία. Το 2019 θα είναι η χρονιά που τα ξενοδοχεία θα επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων τους και των μηχανών αναζήτησής τους, ώστε να αυξήσουν αποτελεσματικά τους ολοένα και περισσότερους πελάτες που κάνουν κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών.

Αντιστάθμιση του κόστους απόκτησης με τις απευθείας κρατήσεις

Καθώς οι ξενοδόχοι είναι όλο και πιο σίγουροι όσον αφορά τη χρήση της τεχνολογίας για τον online ανταγωνισμό, προβλέπουμε ότι πολλοί περισσότεροι θα διεξάγουν καμπάνιες CPC, οι οποίες θα δίνουν τη δυνατότητα απευθείας κρατήσεων με χαμηλότερο κόστος μέσω των ιστοσελίδων τους. Επίσης, τα έξυπνα εργαλεία, όπως το Rate Connect της trivago με τις συμβουλές προϋπολογισμού και τις αυτόματα βελτιστοποιημένες καθημερινές προσφορές, θα συμβάλλουν επίσης στην εξοικονόμηση χρόνου και κόστους της απευθείας κατανομής το 2019.

Ξενοδοχειακός σχεδιασμός το 2019: Τοπικός και οικολογικός, προσφέροντας τις ανέσεις ενός σπιτιού
Δώστε μια τοπική πινελιά στον χώρο σας

Το 2019 ο ξενοδοχειακός σχεδιασμός αναμένεται να ανταποκρίνεται στη συνεχώς αυξανόμενη προσδοκία των ταξιδιωτών να πάρουν μια γεύση από την τοπική κουλτούρα. Θα μπορούσατε να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους προσθέτοντας παραδοσιακά χειροτεχνήματα ή έργα καλλιτεχνών της περιοχής στα δωμάτια του ξενοδοχείου σας και τους κοινόχρηστους χώρους.

Κάντε το κατάλυμά σας «πράσινο»

Εννοούμε να κάνετε πράξη και τις δύο έννοιες της λέξης: Κυριολεκτικά, προσθέστε περισσότερα φυτά κι ενσωματώστε τα στην αισθητική του ξενοδοχείου. Επίσης, κάντε το κατάλυμά σας πιο φιλικό προς το περιβάλλον με επαναχρησιμοποιήσιμα μπουκάλια και ποτήρια, φωτισμό LED και άλλους τρόπους, για να μειώσετε το αποτύπωμα άνθρακα του ξενοδοχείου και των πελατών.

Απλές παροχές που έχει κάθε σπίτι

Τα ενοικιαζόμενα καταλύματα ιδιωτών συνεχίζουν να προσελκύουν ταξιδιώτες. Οι ξενοδόχοι μπορούν να πάρουν ιδέες από αυτήν την τάση και να προσφέρουν στους πελάτες τους απλές παροχές που κάνουν τη διαφορά, όπως μια βιβλιοθήκη, μια μηχανή καφέ, ροφήματα ή τσάι της περιοχής καθώς και μερικά φρεσκοψημένα μπισκότα.

Εμπειρία πελατών ξενοδοχείων το 2019: Προσωπικά δεδομένα και βιωματικά ταξίδια
Προσωπικά δεδομένα και εξατομίκευση: Το παράδοξο

Δεδομένων των αλλαγών στον ευρωπαϊκό κανονισμό προστασίας δεδομένων, τον ΓΚΠΔ, πολλά ξενοδοχεία που βρίσκονται στην Ευρώπη θα πρέπει να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο συλλέγουν και διαχειρίζονται τα δεδομένα των πελατών (και του προσωπικού) τους το 2019. Ωστόσο, η απόλυτη εξατομίκευση εξακολουθεί να είναι δυνατή. Η προσαρμογή στον νέο ΓΚΠΔ σε μεγάλο βαθμό θα περιλαμβάνει βασικά βήματα, όπως να επιβεβαιώσει το ξενοδοχείο ότι η ιστοσελίδα του διαθέτει τις κατάλληλες ρυθμίσεις προστασίας δεδομένων, ότι χρησιμοποιεί λογισμικό που συμμορφώνεται και κοινοποιεί στους πελάτες τις ενημερώσεις προστασίας δεδομένων.

Γαστρονομικά ταξίδια, τοπικές εκδρομές και άλλες δραστηριότητες που διοργανώνονται από τα ξενοδοχεία

AldemarΤο 2019 η λέξη «εμπειρία» στην «εμπειρία πελάτη» θα αποκτήσει εντελώς διαφορετική σημασία, για παράδειγμα είτε μέσω γαστρονομικών σαφάρι στην άγρια φύση είτε μέσω μοναδικών δραστηριοτήτων που κανείς δεν πρέπει να χάσει. Οι σημερινοί ταξιδιώτες θέλουν όλο και περισσότερο να ξεφύγουν από τα συνηθισμένα και να βιώσουν στιγμές αξέχαστες και στιγμές που αξίζει να δημοσιεύσουν στο Instagram. Περιμένετε, λοιπόν, περισσότερες συνεργασίες ανάμεσα στα ξενοδοχεία, τα τοπικά εστιατόρια και τα ταξιδιωτικά γραφεία που αναλαμβάνουν εκδρομές.

Τεχνολογία ξενοδοχείων το 2019: πιο σημαντική και πιο διάχυτη από ποτέ
Η τεχνολογία ξενοδοχείων με σκοπό τη βελτίωση των λειτουργιών και της εμπειρίας πελατών

Η τεχνολογία είναι παντού το 2019. Όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι συνειδητοποιούν ότι η χρήση της τεχνολογίας δεν είναι απλώς αναπόφευκτη, αντίθετα είναι πάρα πολύ ωφέλιμη για τις επιχειρήσεις τους. Επομένως, η τεχνολογία θα αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος των λειτουργιών του ξενοδοχείου, του μάρκετινγκ και της κατανομής παντού.

Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω τάσεις, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να σκεφτούν έξυπνα και να επενδύσουν στην τεχνολογία με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας και της διαδικασίας κράτησης μέσω κινητών συσκευών. Επίσης, το 2019, ίσως η χρήση των property management system που είναι βασισμένα στο cloud θα μπορούσε να αποτελέσει άλλη μια προτεραιότητα τεχνολογικού χαρακτήρα για πολλούς ξενοδόχους, οι οποίοι θεωρούν ότι η διαχείριση ενός ξενοδοχείου με χαρτί και μολύβι απλώς δεν είναι πλέον εφικτή στον σημερινό μοντέρνο και ψηφιακό κόσμο.

Ξενοδοχειακές τάσεις στο metasearch για το 2019:
Καταλύματα που χρησιμοποιούν metasearch για αύξηση της προβολής και προσέλκυση απευθείας κρατήσεων

PhocuswrightΤον Ιανουάριο, η Phocuswright, η κορυφαία ερευνητική αρχή του ταξιδιωτικού κλάδου, δημοσίευσε μια μελέτη σχετικά με την κατάσταση των ανεξάρτητων καταλυμάτων στην online αγορά.

Σύμφωνα με την έρευνα διαπιστώθηκε ότι τέτοια καταλύματα θεωρούν το metasearch ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μάρκετινγκ που έχουν στη διάθεσή τους και μια λύση απέναντι στα αυξανόμενο κόστος των προμηθειών των OTA.

Σύμφωνα με τη μελέτη, σχεδόν τα δύο τρίτα των ανεξάρτητων καταλυμάτων λαμβάνουν πλέον απευθείας κρατήσεις από metasearch και σχεδόν το 90% σκοπεύει να διατηρήσει ή να αυξήσει τη χρήση του metasearch για προβολή και κρατήσεις στο μέλλον.

Tagged

1 σχόλιο στο “Αυτές είναι οι σημαντικές τάσεις της ξενοδοχειακής βιομηχανίας το 2019

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *