malia beach

Σημαντική εξαγορά ξενοδοχείου στην Κρήτη, από τον Alltours

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην εξαγορά του 4στερου ξενοδοχείου Malia Beach στην Κρήτη, προχώρησε ο γερμανικός ταξιδιωτικός όμιλος Alltours.

logoΜε την κίνηση αυτή, ο όμιλος Alltours, εκ των κορυφαίων της Γερμανίας, ενδυναμώνει την ξενοδοχειακή του αλυσίδα, αυξάνει τις διαθέσιμες κλίνες και θέτει τις βάσεις και για την περαιτέρω ανάπτυξη του στην Ελληνική αγορά.

Η είδηση είχε γραφτεί από το money-tourism.gr τον Σεπτέμβριο του 2018 και εχθές αργά το βράδυ εκδόθηκε σχετική ανακοίνωση από τον tour operator, μαζί με τις εκτιμήσεις του για το 2019, που είναι θετικές για την Ελλάδα.

Το Mallia Beach είναι το τρίτο κατά σειρά ελληνικό 4στερο ξενοδοχείο που εντάσσεται φέτος στο χαρτοφυλάκιο της Alltours, συγκεντρώνοντας μαζί με τα Allsun Zοrbas Village  και Allsun Carolina Mare, συνολική δυναμικότητα 826 δωματίων, στο παραλιακό μέτωπο μεταξύ Ηρακλείου και Αγ. Νικολάου.

Ο Willi Verhuven

«Η εξαγορά του Mallia Beach αποτελεί μέρος της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, μέσω της οποίας ισχυροποιούμε για άλλη μια φορά τη θέση μας στην ελληνική αγορά» δήλωσε ο ιδιοκτήτης της Alltours, κ. Willi Verhuven, προσθέτοντας «στόχος μας είναι να λειτουργήσει στο μέλλον και το Malia Beach, ως ξενοδοχείο Αllsun».

Πέραν της Ελλάδας, η αλυσίδα Αllsun Hotels διαθέτει συνολικά 32 ξενοδοχεία στην Ισπανία και ειδικότερα, 26 στη Μαγιόρκα και 6 στα Κανάρια Νησιά, όλα μονάδες αποκλειστικά υψηλής ποιότητας, 4 και 4,5 αστέρων, σε ελκυστικές παραλιακές τοποθεσίες.

Η πορεία στην Ελλάδα

Το περασμένο καλοκαίρι η Ελλάδα εξελίχθηκε στο δεύτερο μεγαλύτερο προορισμό της Alltours, μετά την Ισπανία. Οι πωλήσεις του tour – operator για διακοπές στην Ελλάδα κατέγραψαν κατά την τελευταία πενταετία αύξηση με διψήφιο ποσοστό ετησίως.

Η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται δυναμικά και για το 2019 σε όλο το φάσμα της ελληνική ταξιδιωτικής αγοράς.

Χάρη στο εμπλουτισμένο χαρτοφυλάκιο της, η Alltours απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες ταξιδιωτών, από οικογένειες μέχρι ζευγάρια και single travelers.

Αύξηση το 2019

allΓια τo καλοκαίρι του 2019, η Αlltours στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της για την Ελλάδα κατά 10% και να ξεπεράσει τις 340.000 αφίξεις. “Γιαυτό το λόγο αυξήσαμε τις αεροπορικές μας θέσεις, έχουμε εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο μας με επιπλέον ξενοδοχεία που διαθέτουμε κατ` αποκλειστικότητα και έχουμε ισχυροποιήσει τη θέση μας με την εξαγορά από τον Όμιλο μας του τρίτου ξενοδοχείου στην Κρήτη.» ανάφερε ο κ. Willi Verhuven,

Οι ταξιδιώτες της Alltours έχουν τώρα τη δυνατότητα να απολαύσουν τις καλοκαιρινές τους για το 2019 σε 731 ξενοδοχεία (έναντι 651 πέρυσι) ενώ προστέθηκαν και δύο νέες συνεργασία μες τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της Grecotel και Sunshine.

Ισχυρή ανάπτυξη

Ο ισχυρότερος προορισμός στην Ελλάδα είναι η Κρήτη, ακολουθούμενη από τη Ρόδο και την Κω. Ιδιαίτερα στην Κρήτη, οι αφίξεις της Alltours παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 20% ετησίως τα τελευταία χρόνια.

Για την προσεχή καλοκαιρινή σαιζόν έχουν υπογραφεί, περισσότερα από 20 νέα συμβόλαια με ξενοδοχεία, που θα εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο της Κρήτης.

Στο νησί της Κω, η Alltours επενδύει επίσης σε δύο νεόδμητα Designhotels, που θα είναι έτοιμα για την προσεχή καλοκαιρινή σαιζόν.

Nέοι προορισμοί στο πρόγραμμα για την Ελλάδα το 2019 είναι η Κεφαλλονιά η και Πελοπόννησος, όπου θα πραγματοποιούνται πτήσεις και στα δύο της αεροδρόμια, Άραξο & Καλαμάτα.

Εκτός από τα μεγάλα ελληνικά νησιά, η προσφορά πακέτων από την Αlltours έχει επεκταθεί με απ` ευθείας πτήσεις και στα μικρά νησιά του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού Πελάγους,

Υψηλές προδιαγραφές ποιότητας

Η Alltours έχει ισχυρή παρουσία με όλα τα ξενοδοχειακά της brand στην Ελλάδα. Οι ταξιδιώτες του πρακτορείου μπορούν συνεπώς να επιλέξουν μεταξύ των αποκλειστικών brands, όπως Allsun, Alltoura, Family & Friends, Sunline kai Luxmar.

Πλέον του ενός τρίτου των ταξιδιωτών της Alltours στην Ελλάδα, πέρασαν τις διακοπές τους σε ένα ξενοδοχείο, που διατίθεται κατ`αποκλειστικότητα από την Alltours.

Στρατηγική της Alltours είναι να διασφαλίζει μέσω των προσφερομένων ξενοδοχείων υψηλά ποιοτικά standards σε ανταγωνιστικές τιμές και γιαυτό ο κ. Willi Verhuven, δήλωσε: «Ως εκ τούτου, είναι ακόμα πιο ευχάριστο το γεγονός ότι παρά την υψηλή ζήτηση στην Ελλάδα, οι τιμές δε θα αυξηθούν μεσο-σταθμικά πάνω από 2,5% για επόμενο  καλοκαίρι».                                                                    

Σύνοψη

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα του γερμανικού tour operator, περιλαμβάνει 731 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Συμπεριλαμβάνεται η νέας μονάδα του Malia Beach (4 *), καθώς και το Zorbas Village και το Carolina Mare που λειτουργούν ως ξενοδοχεία Αllsun.

 Η Alltours

Η Αlltours βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης τα τελευταία 40 χρόνια. Με 1,7 εκατ. ταξιδιώτες για την περίοδο 2017/18 συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 5 κορυφαίους tour – operators της Γερμανίας.

Στον όμιλο Alltours ανήκουν οι tour – operators “Alltours Flugreisen”, “Alltours-X”, “Bye – Bye”, οι εταιρείες “Alltours Reiseportal” και “Alltours Reisecenter”, η ξενοδοχειακή αλυσίδα “Allsun” και το πρακτορείο εισερχόμενου τουρισμού “Viajes Allsun”.

Η γερμανική αγορά των tour operators

Στις αρχές του 2018, το money-tourism.gr, είχε παρουσιάσει μια έρευνα για την εικόνα της γερμανικής ταξιδιωτικής αγοράς.

Το ρεπορτάζ, έχει ως ακολούθως:

“Η γερμανική αγορά ταξιδιωτικών πρακτορείων αυξήθηκε με υψηλότερους από το αναμενόμενο, ρυθμούς την περίοδο 2016/17, χάρη στις καλές κρατήσεις και τις υψηλότερες τιμές, σύμφωνα με την έρευνα Tour Operators Dossier 2018, του fvw.

Οι περισσότεροι κορυφαίοι ταξιδιωτικοί πράκτορες κατέγραψαν μεγάλες αυξήσεις στα έσοδά τους και είναι αισιόδοξοι για το 2018.

germanΟι 56 ταξιδιωτικοί πράκτορες που παρουσιάζονται στον φάκελο της ετήσιας έκθεσης φαίνεται πως αύξησαν τα συνδυασμένα έσοδά τους στη Γερμανία κατά 7,4% στα 22,8 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι.

Στην έκθεση περιλαμβάνονται επίσης η ελβετική και η αυστριακή αγορά για πρώτη φορά, με αναφορά τόσο στα έσοδα των Γερμανών ταξιδιωτικών πρακτόρων σε αυτές τις αγορές όσο και στους ηγέτες της τοπικής αγοράς.

Τα συνολικά έσοδα των ταξιδιωτικών πρακτόρων στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία (η αποκαλούμενη περιοχή D-A-CH) αυξήθηκαν κατά 6,9% σε 25,5 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι.

Για το 2018, η έκθεση του FVW έχει αναδιαρθρωθεί και λαμβάνει υπόψη τα αποτελέσματα του προγράμματος παρακολούθησης κινητικότητας της GfK, το οποίο θα δημοσιευθεί από τη Γερμανική Ένωση Ταξιδιωτικής Βιομηχανίας DRV στην έκθεση ITB Berlin και είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο FVW εκ των προτέρων.

Το DRV εκτιμά ότι η συνολική γερμανική οργανωμένη ταξιδιωτική αγορά ανήλθε στα 33,7 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι, ποσοστό 8% υψηλότερο από το προηγούμενο έτος, με βάση τα ευρήματα της ομάδας GfK, η οποία ερευνά 40.000 καταναλωτές μηνιαίως και συνεπώς καλύπτει και κρατήσεις όπως οργανωμένες διακοπές.

Η συνολική γερμανική ταξιδιωτική αγορά εκτιμάται από τις GfK και DRV στα 64,7 δισεκατομμύρια ευρώ το 2016/17, που σημαίνει αύξηση 8,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Σε αυτό το ποσοστό περιλαμβάνονται άμεσες κρατήσεις των καταναλωτών στους προμηθευτές, όπως αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία, καθώς και μέσω διαδικτύου, οι οποίες υπολογίζονται σε 31 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι.

Η γερμανική αγορά ανακάμπτει μετά το αδύναμο 2016 με υψηλότερες μέσες τιμές

Η αύξηση του 7,4% των εσόδων των Γερμανών ταξιδιωτικών πρακτόρων πέρυσι ήταν πολύ καλύτερη από τα ποσοστά του 2016, όταν οι επιχειρήσεις βρέθηκαν σε τέλμα λόγω της μειωμένης ζήτησης για την Τουρκία και τη Βόρεια Αφρική. Το 2017, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πέτυχαν σημαντικά υψηλότερες μέσες τιμές, δεδομένου ότι ο συνολικός αριθμός των πελατών αυξήθηκε μόλις κατά 2,8%. Αυτό οφείλεται σε ποικίλους παράγοντες, μεταξύ των οποίων η υγιής ζήτηση για Ισπανία, Ελλάδα και άλλους ακριβότερους προορισμούς της Μεσογείου, καθώς και η έντονη ανάπτυξη της κρουαζιέρας και των ακριβών διακοπών.

Πολύ καλή η πορεία κορυφαίων tour operators – όχι τόσο καλή για DER Touristik

Οι τρεις κορυφαίοι τουριστικοί πράκτορες παραμένουν αμετάβλητοι, με την TUI να είναι ο ξεκάθαρος ηγέτης της αγοράς μπροστά από τους Thomas Cook και DER Touristik. Ο κ. Erik Friemuth, διευθυντής ξενοδοχείων της TUI / money tourism photo Με εκτιμώμενη αύξηση εσόδων κατά 7,1% και 5,3 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι, η TUI αναπτύχθηκε ελαφρώς ταχύτερα από τη συνολική αγορά στις τρεις γερμανόφωνες χώρες και βελτίωσε επίσης τα υποκείμενα κέρδη της στην περιοχή. Ο εκτιμώμενος αριθμός πελατών αυξήθηκε κατά 3% στα 6,8 εκατομμύρια. Στη Γερμανία, η TUI είχε ελαφρώς χαμηλότερη αύξηση 6,8% στα έσοδα και 2,3% στις κρατήσεις, σύμφωνα με την έκθεση.

Ο Thomas Cook κατέγραψε μέτρια αύξηση 3,2% με 3,82 δισεκατομμύρια ευρώ στην περιοχή DACH, στην οποία περιλαμβάνονται πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων της Condor που εκτιμώνται σε περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ. Η επιχείρηση βελτίωσε τα κέρδη της κατά 29%, ενώ η Condor επέστρεψε στα επίπεδα κέρδους πέρυσι. Ο αριθμός των πελατών εκτιμάται ότι αυξήθηκε κατά 7,9% σε 6,8 εκατομμύρια.

Ο προηγούμενος χρόνος ήταν αδύναμος για τον ταξιδιωτικό πράκτορα DER Touristik που σημείωσε πτώση στον κύκλο εργασιών του κατά 3,6% φθάνοντας τα 3,47 δισεκατομμύρια ευρώ, λόγω σοβαρών προβλημάτων στο σύστημα κρατήσεων στην αρχή του έτους. Ο αριθμός των πελατών του ομίλου μειώθηκε κατά 8,3% σε 6,3 εκατομμύρια.

Αντίθετα, ο όμιλος FTI αυξήθηκε με γρήγορους ρυθμούς, με τα έσοδά του να αυξάνονται κατά 15,4% σε 2,55 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ ο αριθμός των πελατών αυξήθηκε κατά 9% αγγίζοντας τα 4,25 εκατομμύρια. Επωφελήθηκε από ισχυρές κρατήσεις στην Αίγυπτο και ήταν ο μοναδικός μεγάλος ταξιδιωτικός πράκτορας με υψηλότερες κρατήσεις για Τουρκίας πέρυσι.

Το 2017 αποδείχτηκε καλύτερη χρονιά από το 2016 και για ακόμα δύο μεγάλους τουριστικούς πράκτορες, Alltours και Schauinsland-Reisen. Η Alltours, η οποία υπέστη διψήφια πτώση των εσόδων του 2016, ανακάμπτει με σταθερή αύξηση 4,5% στα έσοδα σε σχεδόν 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Η Schauinsland, μετά από σταθερά έσοδα το 2016, παρουσίασε ισχυρή αύξηση 7,3% σε σχεδόν 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι δύο μεγαλύτεροι Γερμανοί επιχειρηματίες κρουαζιέρας είχαν και πάλι ισχυρή ανάπτυξη πέρυσι χάρη στην προσθήκη νέων πλοίων και στην ισχυρή ζήτηση για κρουαζιέρες. Η Aida Cruises αύξησε τα έσοδά της κατά 13,3% στα 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ η TUI Cruises σημείωσε άνοδο έως και 30% πέρυσι. Μεταξύ των υπόλοιπων κορυφαίων δέκα εταιρειών, ο ηγέτης της ελβετικής αγοράς Hotelplan είχε χαμηλή ανάπτυξη, ενώ η Fenix παρουσίασε σταθερή ανάπτυξη.

Θετικές προοπτικές για το 2018

Οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες είναι αισιόδοξοι για το τρέχον έτος 2017/18 ύστερα από ισχυρές κρατήσεις τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο για την καλοκαιρινή περίοδο του 2018. Η ανάπτυξη οφείλεται στη συνεχιζόμενη υψηλή ζήτηση για την Ισπανία και την Ελλάδα, στην δυναμική επιστροφή για την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Τυνησία και στις κρατήσεις Κρουαζιέρας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *