tui

Σημαντική “εσωτερική” μεταγραφή για την TUI!!!

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Anna Laestadius, Marketing Chief της TUI για την περιοχή της Σκανδιναβίας (Nordic), μετακινείται ως Chief Creative Officer στον εδρεύοντα στο Ανόβερο όμιλο TUI, με αντικείμενο την παγκόσμια ανάπτυξη του brand του ομίλου.

Στις αρμοδιότητες της Laestadius, η οποία αντικαθιστά τη Barbara Haase, που αποχώρησε από την TUI πριν λίγο καιρό, είναι η ανάπτυξη της εκστρατείας μάρκετινγκ του ομίλου, ενώ υπό την ευθύνη της θα είναι το Κέντρο Αριστείας για το Marketing του Ομίλου στις Βόρειες Χώρες.

«Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στη διοίκηση διεθνών επιχειρήσεων, στην οικοδόμηση γνωστών εμπορικών σημάτων και στη μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, η Anna Laestadius, συνιστά την πλέον ιδανική επιλογή για την ισχυροποίηση της ΤUI παγκοσμίως»,  λέει ο Erik Friemuth, διευθυντής ξενοδοχείων της TUI.

«Η παγκόσμια ελκυστικότητα και η δυναμική της TUI έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, καθώς, σήμερα, σχεδόν 70.000 άνθρωποι λειτουργούν κάτω από ένα εμπορικό σήμα κι αυτό αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τη διαμόρφωση της μελλοντικής ανάπτυξης της TUI», προσθέτει η ίδια η Anna Laestadius.

Η Laestadius είναι διευθύντρια μάρκετινγκ της TUI για τις Βόρειες Χώρες, από το 2015. Κατά τη διάρκεια της θητείας της, ήταν υπεύθυνη για τη διαμόρφωση και προώθηση του εμπορικού σήματος TUI στις αγορές της Σουηδίας, της Δανίας, της Νορβηγίας και της Φινλανδίας. Η ίδια ίδρυσε μια ισχυρή ομάδα «TUI Nordic Brand & Marketing» και ανέπτυξε τη διεθνή εκστρατεία «For You», για την οποία βραβεύθηκε δύο φορές ως Διευθύντρια Marketing της Χρονιάς στη Σουηδία.

Αναλαμβάνοντας τα νέα της καθήκοντα η Laestadius θα αναφέρεται στον Erik Friemuth, διευθυντή μάρκετινγκ του ομίλου της TUI. Παράλληλα, όμως, θα διατηρήσει τον ρόλο της ως CMO στην αγορά των Βόρειων Χωρών και θα παραμείνει μέλος του Σκανδιναβικού Συμβουλίου.

Η Laestadius ξεκίνησε την καριέρα της στη βιομηχανία της διαφήμισης και του διαδικτύου, συνεργαζόμενοι με μάρκες όπως η Kraft, η Star Alliance, η Volvo Cars και η Ericsson, πριν πάρει μεταγραφή για μια οκταετία στην ABSOLUT VODKA, στον τομέα του μάρκετινγκ, για να καταλήξει στη θέση της γενικής διευθύντριας. Πριν από την είσοδό της στην TUI, η Laestadius διετέλεσε αντιπρόεδρος παγκοσμίως στην Electrolux.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤHN ΤUI

Η TUI Group είναι ο νούμερο ένα τουριστικός όμιλος στον κόσμο, με έδρα στη Γερμανία και δραστηριότητας σε περίπου 180 προορισμούς παγκοσμίως.

H μετοχή του ομίλου περιλαμβάνεται στον δείκτη FTSE 100, τον κορυφαίο δείκτη του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου και στη γερμανική ανοικτή αγορά.

Κατά το οικονομικό έτος 2017, ο όμιλος κατέγραψε κύκλο εργασιών € 18,5 δισ. και λειτουργικό αποτέλεσμα € 1,121 δισ., ενώ απασχολεί 67.000 άτομα, σε περισσότερες από 100 χώρες.

Η TUI προσφέρει σε περισσότερους από 20 εκατομμύρια πελάτες ολοκληρωμένες υπηρεσίες, από μία μόνο πηγή, στο δυναμικό της οποίας ανήκουν 380 ξενοδοχειακά συγκροτήματα και θέρετρα με κορυφαία brands όπως είναι τα RIU και Robinson και ένα στόλο πολυτελή κρουαζιερόπλοιων, ανάμεσά τους τα MS Europa και MS Europa 2, Mein Schiff, κ.ο.κ..

Επιπλέον, η TUI συνιστά κορυφαία μάρκα ταξιδιωτικών πρακτόρων, με 1.600 ταξιδιωτικά γραφεία στην Ευρώπη και πέντε ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες, ο στόλος των οποίων αποτελείται από περίπου 150 σύγχρονα αεροσκάφη μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων.

Η παγκόσμια ευθύνη για βιώσιμη οικονομική, οικολογική και κοινωνική δραστηριότητα αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της εταιρικής  κουλτούρας του ομίλου. Το TUI Care Foundation υποστηρίζει τις θετικές επιπτώσεις του τουρισμού. Ξεκινά έργα που δημιουργούν ευκαιρίες για την επόμενη γενιά και συμβάλλουν στη θετική εξέλιξη των προορισμών διακοπών.

Tagged

1 σχόλιο στο “Σημαντική “εσωτερική” μεταγραφή για την TUI!!!

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *