money tourism copyright photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Skift: Δεκατέσσερις τάσεις θα καθορίσουν τη βιομηχανία των ταξιδιών το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις κορυφαίες τάσεις που θα καθορίσουν την πορεία των ταξιδιών τη νέα χρονιά, κάποιες από τις οποίες έχουν κάνει δυναμικά την εμφάνισή τους στη βιομηχανία των ταξιδιών και του τουρισμού εδώ και καιρό, ενώ άλλες είναι “νεοφερμένες” παρουσιάζει το Skift. Τάσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να αλλάξουν όχι μόνο τον τρόπο που ταξιδεύουμε και τα ταξίδια αυτά καθ’ αυτά, αλλά και τη βιομηχανία στο σύνολό της.

Η άνοδος των Κινέζων ταξιδιωτών, του υπερτουρισμού, της γενιάς του mobile-only, των βραχυχρόνιων μισθώσεων, της οικονομίας που βασίζεται στη ζήτηση, των κοινωνικών πλατφορμών ως οπτική γωνία για τα ταξίδια και πολλές άλλες τάσεις έγιναν κοινοτυπίες για κάποιο λόγο και άλλαξαν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε, αλλά και τον κόσμο στον οποίο ζούμε.

Η πανδημία προσφέρει την ευκαιρία να επαναφέρουμε αυτές τις αλλαγές με πολλούς τρόπους. Τα ταξίδια “συγκρούονται” τώρα με μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος -κλιματική αλλαγή, ισότιμη και βιώσιμη ανάπτυξη των ταξιδιών, παγκόσμια ανθρώπινη κινητικότητα-, που θα συνεχίσουν να καθορίζουν τον κλάδο των ταξιδιών και του τουρισμού.

Οι κορυφαίες τάσεις που θα καθορίσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία το 2022

Οι τάσεις που θα καθορίσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία εφέτος είναι:

1.Η αβεβαιότητα είναι η νέα βεβαιότητα

Εάν πιστεύετε τους ανθρώπους που σας λένε πότε και πώς θα διαμορφωθεί η ταξιδιωτική ανάκαμψη, να είστε σίγουροι ότι κανείς δεν έχει ακριβείς απαντήσεις αυτή τη στιγμή. Οι πανδημίες και οι κρίσεις δεν είναι κάτι καινούργιο, φυσικά, αλλά οι εταιρείες εκλαμβάνουν την αβεβαιότητα στις μελλοντικές τους προβλέψεις. Είναι βέβαιο ότι, εκείνες που είναι ευέλικτες με μια μεγαλύτερη ποικιλομορφία επιχειρηματικών δραστηριοτήτων θα έχουν τις καλύτερες επιδόσεις.

2.Η κλιματική ανθεκτικότητα είναι η νέα απόδοση της επένδυσης

Η μείωση των εκπομπών άνθρακα και αερίων του θερμοκηπίου δεν είναι νέες εταιρικές προτεραιότητες, αλλά επείγουσα ανάγκη. Θα υπάρξει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ της δράσης για την κλιματική αλλαγή και της διαφήμισης, αλλά οι επενδυτές απαιτούν κάτι περισσότερο από το “πράσινο νερό”. Στο πλαίσιο αυτό, αναδύονται νέα μοντέλα, με έντονο ενδιαφέρον για την πραγματική ενίσχυση της οικονομικής απόδοσης.

3.Η υπερκινητικότητα των ταξιδιών “συγκρούεται” με την εμβάθυνση του κοινωνικού διαχωρισμού

Ο κόσμος κινείται, υποβοηθούμενος από την ψηφιοποίηση, την εξ αποστάσεως εργασία και τον έντονο ανταγωνισμό για εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό, που παρουσιάζουν τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης για την ταξιδιωτική βιομηχανία. Αλλά αυτή η ταξιδιωτική εξέλιξη θα έρθει εν μέσω αυξημένων παγκόσμιων ανισοτήτων μετά την πανδημία, που θα δείξει την ικανότητα ή την αποτυχία των ταξιδιών να μειώσουν το κοινωνικό χάσμα.

 

4.Η χρηματοδότηση του ταξιδιού

Υπάρχουν πολύ λίγα πράγματα που είναι απρόσκοπτα στις ταξιδιωτικές πληρωμές και τις υπηρεσίες χρηματοοικονομικής τεχνολογίας, δεδομένης της πολυπλοκότητας των μυριάδων νομισμάτων, των διαρκώς μεταβαλλόμενων συναλλαγματικών ισοτιμιών και των ποικίλων κανονισμών. Η διευκόλυνση των αγορών για τους ταξιδιώτες είναι μια θαυμάσια εξέλιξη, αλλά η επιβάρυνσή τους με καταναλωτικό χρέος αποτελεί ένα εμπόδιο.

5.Η μεγάλη αναβάθμιση της εργασίας

Το χάσμα μεταξύ των διαθέσιμων εργαζομένων και των διαθέσιμων θέσεων στον ταξιδιωτικό τομέα είναι πολύ μεγάλο για να ξεπεραστεί. Η εκπαίδευση μιας μικρότερης δεξαμενής εργατικού δυναμικού με νέες δεξιότητες είναι ο μόνος τρόπος για να ξεπεραστεί η κρίση έλλειψης εργατικού δυναμικού.

6.Οι κοινότητες δεν είναι πλέον θεατές στα ταξίδια

Η προσέγγιση από την πλευρά των οργανισμών τουρισμού “πρώτα οι ντόπιοι” ήρθε για να μείνει, όπως και η επιτακτική ανάγκη η συμβολή των κατοίκων στη διαχείριση του τουρισμού προκειμένου να διασφαλιστεί η μελλοντική επιτυχία του κλάδου. Αυτό συμβαίνει επειδή οι ντόπιοι θα συμμετέχουν όλο και περισσότερο στο μέλλον του τόπου τους, όπως ακριβώς και οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να αναζητούν βιώσιμες, χωρίς αποκλεισμούς επιλογές.

7.Το τελευταίο ταξιδιωτικό μίλι θα πυροδοτήσει ένα νέο “κύμα” καινοτομίας

Η νέα συνειδητότητα για πράσινα ταξίδια καθιστά το τελευταίο μίλι του ταξιδιού γόνιμο έδαφος για νέες επενδύσεις και καινοτομίες.

8. Τα εταιρικά ταξίδια βρίσκονται τώρα στα χέρια των Οικονομικών Διευθυντών

Πολλοί οργανισμοί βίωσαν μια αποκάλυψη στη διάρκεια της πανδημίας: Nαι, είναι δυνατόν να λειτουργήσει μια βιώσιμη επιχείρηση χωρίς να ταξιδεύει. Τώρα οι διαχειριστές ταξιδιών πρέπει να αποδείξουν και πάλι την αξία τους.

9.Ο διαχωρισμός των υπηρεσιών εξαπλώνεται στα ταξίδια

Οι ταξιδιώτες μπορεί να αντιδράσουν στον διαχωρισμό των υπηρεσιών και τω ανέσεων, αλλά κάτι τέτοιο μπορεί να προσφέρει στις ταξιδιωτικές εταιρίες που αγωνίζονται για έσοδα κατά τη διάρκεια της ανάκαμψης, ειδικά αν άλλες τακτικές, όπως οι “κρυφές” χρεώσεις, αντιμετωπίζουν νομικές προκλήσεις.

10.Νέα μοτίβα κρατήσεων δημιουργούν νέες ευκαιρίες

Τα ευμετάβλητα πρότυπα κρατήσεων θα δώσουν περιθώρια στις προβλέψεις ταξιδιωτικής ζήτησης και τους διαχειριστές εσόδων, αλλά το κομμάτι της απομακρυσμένης εργασίας θα μπορούσε να διευρύνει την αγορά ταξιδιών και να αυξήσει την κερδοφορία της.

11.Η απομακρυσμένη εργασία ορίζει μια νέα κοινωνικοποίηση στα επαγγελματικά ταξίδια

Είναι η απαρχή μιας εντελώς νέας βιομηχανίας, βασισμένης σε μέρη και χώρους που ενισχύουν τις συγκεντρώσεις των εργαζομένων.

12.Η ραγδαία “αγροτικοποίηση” των ταξιδιών θέτει τις προϋποθέσεις για τον νέο υπερτουρισμό

Η συνεχιζόμενη ανάγκη για επαφή με τη φύση και για αγροτικές αποδράσεις έχει δημιουργήσει ένα νέο είδος “συνωστισμού”. Καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία αξιοποιεί αυτή την τεράστια επιχειρηματική ευκαιρία, η ανάγκη να δημιουργηθούν καινοτόμες λύσεις για τη διαχείριση των επιπτώσεων
στις κοινότητες και το περιβάλλον είναι πλέον επείγουσα.

13.Η αλλαγή μεγέθους των παγκόσμιων γεγονότων

Καθώς οι επιχειρήσεις γίνονται πιο επιλεκτικές όσον αφορά τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις, η μεσαία αγορά μπορεί να χάσει από τους μεγαλύτερους “παίκτες”. Οι εταιρίες θα δώσουν προτεραιότητα στις εκδηλώσεις που δεν έχουν την πολυτέλεια να χάσουν και θα παραλείψουν τις υπόλοιπες. Μικρότερες εκδηλώσεις που βασίζονται στην κοινότητα θα επιβιώσουν επίσης.

14.Η άνοδος των πολυτελών αεροπορικών ταξιδιών αναψυχής

Πολλά έχουν αλλάξει για τις αεροπορικές εταιρίες από το 2019. Μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν να πετούν στην πρώτη θέση και αυτοί οι ταξιδιώτες πολυτελών διακοπών ωθούν τις αεροπορικές εταιρίες να προχωρήσουν σε ορισμένες μεγάλες επενδύσεις για να εξοικονομήσουν χρήματα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *