Hilton

Skift: Η Hilton, η πιο υγιής ξενοδοχειακή αλυσίδα στις ΗΠΑ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στην πρώτη θέση συναντάται η Hilton, διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία, σύμφωνα με το Skift Health Score, με επόμενη τη Marriot, ενώ “άλμα” έκανε ο όμιλος Inter-Continental ανεβαίνοντας επτά θέσεις και ευρισκόμενος τρίτος στη σχετική κατάταξη.

Το Skift Research’s Health Score είναι μια μέτρηση που αξιολογεί τα πλεονεκτήματα των ταξιδιωτικών εταιριών, με την τρέχουσα έκδοση να περιλαμβάνει βαθμολογίες για 93 ταξιδιωτικές εταιρίες, που δραστηριοποιούνται στους τομείς της φιλοξενίας, των αερομεταφορών, της κρουαζιέρας και των διαδικτυακών ταξιδιών και διανομών.

Ο Δείκτης Υγείας κυμαίνεται σε κλίμακα 0-100, σταθμίζοντας 23 μεμονωμένους δείκτες, που αποτελούν τον πυρήνα της συνολικής “δύναμης” μιας εταιρίας, καθένας από τους οποίους αποτελεί ένα κρίσιμο συστατικό για τη συνολική “υγεία” της. Κάποιοι από αυτούς είναι:

Επιβίωση: Πόσο προετοιμασμένη είναι κάθε εταιρεία να αντιμετωπίσει την τρέχουσα κρίση Covid-19.
Τρέχουσες επιδόσεις: Πώς λειτουργεί κάθε εταιρεία αυτήν τη στιγμή.
Μελλοντικές προοπτικές: Πόσο καλά τοποθετημένη είναι κάθε εταιρία για να επιστρέψει στην ανάπτυξη σε έναν κόσμο μετά τον κορωνοϊό.

Η Hilton διατήρησε την νούμερο ένα θέση της, παραμένοντας η καλύτερη εταιρία στον τομέα της Φιλοξενίας στο Skift Health Score, το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με την Marriott, η οποία προηγουμένως ήταν στην τέταρτη θέση, να αναβαίνει δύο θέσεις και να βρίσκεται δεύτερη και ο όμιλος Inter-Continental Hotels να συναντάται στην τρίτη θέση, “σκαρφαλώνοντας” επτά θέσεις. Ενώ, την πρώτη τετράδα συμπληρώνει η Booking Holdings, αν και έπεσε δύο θέσεις, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Δεν είναι τυχαίο ότι, στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται ορισμένοι από τους “γίγαντες” στην αγορά των ξενοδοχείων franchising, στις ΗΠΑ. Όλες αυτές οι εταιρίες διαθέτουν υψηλό περιθώριο κέρδους και σχετικά λίγα κεφάλαια σε σχέση με τις δραστηριότητές τους, οι οποίες αναμένουν να επωφεληθούν από την ανάκαμψη της ταξιδιωτικής οικονομίας των ΗΠΑ.

Η πληρότητα ανακάμπτει ραγδαία στην Αμερική, ενώ αυτές οι μάρκες θα αποκομίσουν επίσης έναν μακροπρόθεσμο “ούριο άνεμο”, από τη μετατροπή ανεξάρτητων ιδιοκτησιών.

Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο βασικός παράγοντας βελτίωσης των βαθμολογιών “υγείας”, σε αυτή την ενημέρωση, για τις κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρίες, ήταν η κατηγορία των “μελλοντικών προοπτικών”. Αυτή αποτελεί τη μελλοντική συνιστώσα της μεθοδολογίας του Skift Health Score και ενσωματώνει εκτιμήσεις για την αύξηση των εσόδων και των κερδών πριν από την αύξηση των τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων (EBITDA), το 2021 και το 2022, καθώς και τις προσδοκίες των αναλυτών της Wall Street για μελλοντικές επιδόσεις των μετοχών, τους επόμενους δώδεκα μήνες. Αυτές οι προσδοκίες ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο και αντανακλούν τις πρόσφατες ενημερώσεις απόδοσης, που προέκυψαν από την αναφορά των κερδών του πρώτου τριμήνου.

“Η αισιοδοξία για την ανάκαμψη του ταξιδιού στις ΗΠΑ έφτασε στο αποκορύφωμά της το καλοκαίρι. Τα ξενοδοχεία με έντονη αμερικανική παρουσία επωφελήθηκαν από την αύξηση της πληρότητας που προέκυψε καθώς και τις ελπίδες για μια μακροπρόθεσμη ανάκαμψη. Ίσως δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα ξενοδοχεία franchising στις ΗΠΑ ηγούνται στη σχετική λίστα”, λέει ο ανώτερος αναλυτής του Skift, Seth Borko.

ksd
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *