Η Skyscanner αποκαλύπτει πώς ο Covid-19 αναδιαμόρφωσε τα αεροπορικά ταξίδια

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δεν είναι μυστικό ότι οι άνθρωποι μετακινούνται και πάλι και η αεροπορική βιομηχανία βρίσκεται σε κατάσταση ανάκαμψης. Όμως, μια πρόσφατη έκθεση που κυκλοφόρησε από τη Skyscanner επιβεβαιώνει ένα άλλο ευρέως αναγνωρισμένο φαινόμενο: οι αεροπορικές εταιρίες και οι ταξιδιωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα ορισμένες αλλαγές στο τοπίο των αεροπορικών ταξιδιών.

Με τίτλο “Skyscanner Horizons: Travel’s Resilience and Trends Shaping Recovery”, η έκθεση συνδυάζει δημοσκοπήσεις καταναλωτών με εκτεταμένα δεδομένα αναζήτησης και κράτησης πτήσεων από όλο τον κόσμο.

Η έκθεση εντοπίζει τρεις μεγάλες τάσεις στην εμπορική αεροπορία: Τον εξορθολογισμό των στόλων με την απόσυρση παλαιότερων αεροσκαφών και την εισαγωγή νεότερων, πιο αποδοτικών σε καύσιμα μοντέλων. Τα νέα απευθείας δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού, που συνδέουν τους ταξιδιώτες με μέρη του κόσμου που προηγουμένως ήταν προσβάσιμα μόνο μέσω ενός ή πολλών στάσεων. Την είσοδο νέων αεροπορικών εταιριών στην αγορά, που εστιάζουν σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων χαμηλού κόστους.

Καθώς, όμως, οι άνθρωποι αρχίζουν να δένουν τις ζώνες τους ξανά, η Skyscanner εντόπισε μερικά πράγματα που οι επιβάτες κάνουν διαφορετικά μετά την πανδημία. Και δεν πρόκειται απλώς για μάσκες προσώπου στο αεροσκάφος και για τα πιστοποιητικά Covid. Υπάρχουν κάποιες αλλαγές στο πώς και πού πετάμε.

Οι ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα για αεροπορικά ταξίδια

Όλοι αγαπούν τις ευκαιρίες, αλλά η Skyscanner εκτιμά ότι οι ταξιδιώτες στην πλειονότητά τους είναι ευτυχείς να ξοδέψουν περισσότερα για τα ταξίδια τους από ό,τι πριν από την πανδημία. Εν μέρει αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι για δύο χρόνια δεν ταξίδευαν και στην εξοικονόμηση χρημάτων. Και ενδεχομένως είναι καλό το γεγονός ότι οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα. Οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων αυξάνονται, καθώς η χωρητικότητα σε πολλές περιοχές αδυνατεί να καλύψει τη ζήτηση, μια τάση που είναι ιδιαίτερα αισθητή στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

“Σχεδόν το 90% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια χρήματα για ταξίδια στο εξωτερικό σε σχέση με την περίοδο πριν από την πανδημία, ενώ οι μισοί ξοδεύουν περισσότερα”, αναφέρει η έκθεση της Skyscanner. Και συμπληρώνει: “Πρωταγωνιστές είναι οι Αυστραλοί, με το 60% να επιθυμεί να ξοδέψει περισσότερα φέτος. Μόνο το 6% των ταξιδιωτών σε όλες τις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα. Οι Αμερικανοί πρωτοστατούν όταν πρόκειται να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για την κατηγορία καμπίνας και τα δωμάτια, με το 46% να σχεδιάζει να αναβαθμίσει το αεροπορικό του εισιτήριο. Περισσότεροι Αμερικανοί θέλουν επίσης να αυξήσουν τις δαπάνες τους για βιώσιμες πρωτοβουλίες, όπως πιο πράσινες πτήσεις ή αντιστάθμιση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, σε σχέση με άλλες εθνικότητες”.

Ξαφνικά, όλοι θέλουν να πάνε στην Ντόχα

Η συνολική ζήτηση για πτήσεις εσωτερικού και μικρών αποστάσεων παραμένει υψηλότερη από ό,τι πριν από την πανδημία, αλλά τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επανέρχονται. Καθώς τα αεροπορικά ταξίδια άρχισαν να επανακάμπτουν στις αρχές του 2021, οι πτήσεις μικρών αποστάσεων ήταν πολύ ευνοημένες. Οι ταξιδιώτες επιθυμούσαν να ελαχιστοποιήσουν την ταλαιπωρία της διέλευσης των συνόρων και τους κινδύνους να βρεθούν αποκλεισμένοι. Καθώς όμως αυξάνεται η εμπιστοσύνη ότι τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ομαλοποιούνται και πάλι, η ζήτηση για διηπειρωτικές πτήσεις επιστρέφει.

Πού θέλουμε λοιπόν να πετάξουμε; Αυτό εξαρτάται από το πού ζούμε. Ωστόσο, στην κορυφή της λίστας των κατοίκων της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής βρίσκεται η Ντόχα και ακολουθούν κατά σειρά η Σμύρνη, η Πόλη του Μεξικού, το Γκέτεμποργκ, το Ελσίνκι, η Αμερική), το Αμμάν, η Μανίλα, η Σιγκαπούρη και το Μπάρι. Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στην Ντόχα αργότερα φέτος είναι ένας λόγος για τον οποίο η Ντόχα έγινε ξαφνικά η νούμερο ένα επιλογή.

Οι άνθρωποι που ζουν στην Αμερική καλο-κοιτάζουν επίσης την Ντόχα, με την πόλη να αναδεικνύεται στον κορυφαίο προορισμό στην Αμερική. Μετά την Ντόχα ακολουθούν οι πόλεις Σεντ Λούις, Μοντερέι, Χάλιφαξ, Σάρλοτ, Μινεάπολη, Αμάν, Τζάκσονβιλ, Κουριτίμπα και Μανάγκουα. Σε ολόκληρη την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, οι προορισμοί που αποτελούν τάση (κατά σειρά) είναι το Νιούκαστλ, το Χαϊντεραμπάντ, η Βοστώνη, η Ντόχα, η There’sCity, η Γιογκιακάρτα, το Αμμάν, η Τσενγκντού, το Ελσίνκι και η Γλασκώβη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *