Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

Skyscanner: Αυξημένες οι ταξιδιωτικές δαπάνες και τα ταξίδια-“όνειρο ζωής” εφέτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ισχυρή ζήτηση για διεθνή ταξίδια και η άνοδος των ταξιδιωτικών δαπανών διαμορφώνουν την ταξιδιωτική ανάκαμψη του 2022, σύμφωνα με νέα έκθεση της Skyscanner.

Η ταξιδιωτική πλατφόρμα Skyscanner δημοσιεύει μια νέα έκθεση που διερευνά τις τελευταίες τάσεις στα παγκόσμια ταξίδια. Με τίτλο “Skyscanner Horizons: Travel’s resilience and trends shaping recovery”, η έκθεση συνδυάζει έρευνες καταναλωτών με εκτενή δεδομένα αναζήτησης και κράτησης πτήσεων από κάθε περιοχή -Αμερική, Ευρώπης, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ασία-Ειρηνικού- για να παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα της ταξιδιωτικής ζήτησης του 2022.

Η μοναδική και σε βάθος ανάλυση βασικών δεικτών, όπως η ταξιδιωτική δαπάνη, οι ορίζοντες κρατήσεων, ο τύπος του ταξιδιού, η διάρκεια του ταξιδιού, οι ανερχόμενοι προορισμοί και η σύγκρισή τους με τα προ-πανδημικά επίπεδα, παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τον τομέα.

Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης αποκλειστικά σχόλια εμπειρογνωμόνων σχετικά με τις τάσεις που διαμορφώνουν την ανάκαμψη , όπως ο Hugh Aitken, αντιπρόεδρος πτήσεων της Skyscanner, ο Nick Hall, διευθύνων σύμβουλος της Digital Tourism Think Tank, ο Marco Navarria, διευθυντής περιεχομένου και μάρκετινγκ της CAPA και ο John Strickland, διευθυντής της JLS Consulting.

Τα βασικά ευρήματα της έκθεσης περιλαμβάνουν:

-Το 86% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα ή τα ίδια χρήματα για διεθνή ταξίδια, σε σχέση με το 2019, ενώ οι μισοί σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερα. Ενώ, μόνο το 6% των ταξιδιωτών σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα.

-Από αυτούς που ξοδεύουν περισσότερα, το 48% δαπανά τα επιπλέον χρήματα σε μακρύτερα ταξίδια και το 43% σε αναβαθμίσεις καταλυμάτων.

Ωστόσο, οι ταξιδιώτες παραμένουν συνειδητοποιημένοι ως προς τις τιμές. Πρωταγωνιστές είναι οι Αυστραλοί, με το 60% να επιθυμεί να ξοδέψει περισσότερα φέτος.

-Οι μικρότεροι ορίζοντες κρατήσεων παραμένουν δημοφιλείς σε όλες τις περιοχές, αλλά υπάρχει αύξηση στα τμήματα των 30-59 και 60-89 ημερών, καθώς η εμπιστοσύνη επιταχύνεται και η εποχικότητα επανέρχεται.

-Η εποχικότητα αντικατοπτρίζεται στη διάρκεια του ταξιδιού, καθώς η ζήτηση για μεγαλύτερες διακοπές αυξάνεται για τις βασικές καλοκαιρινές και χειμερινές περιόδους.

-Η ζήτηση για πτήσεις εσωτερικού και μικρών αποστάσεων είναι υψηλότερη από ό,τι πριν από την πανδημία, αλλά τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφουν σταδιακά.

-Οι ταξιδιώτες αναφέρουν τις διακοπές απόλυτης χαλάρωσης, ακολουθούμενες από τα ταξίδια-“όνειρο ζωής” και τα ταξίδια πόλης, ως τους κορυφαίους τύπους ταξιδιών για φέτος.

-Η Ντόχα είναι ο κορυφαίος προορισμός με τη μεγαλύτερη ζήτηση παγκοσμίως, σε σύγκριση με δύο χρόνια πριν, και ακολουθούν η Πόλη του Μεξικού και το Αμμάν της Ιορδανίας.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “Skyscanner: Αυξημένες οι ταξιδιωτικές δαπάνες και τα ταξίδια-“όνειρο ζωής” εφέτος

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *