Skyscanner: Αυτές είναι οι ταξιδιωτικές τάσεις για το 2023

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι καταναλωτές σχεδιάζουν να ταξιδέψουν και να ξοδέψουν περισσότερα το 2023, παρά τις παγκόσμιες πληθωριστικές πιέσεις, με τη ζήτηση για διεθνή ταξίδια να πλησιάζει τα επίπεδα του 2019. Αυτά διαπιστώνει η τελευταία έρευνα της Skyscanner, η οποία διερευνά τις τάσεις στα διεθνή ταξίδια τον επόμενο χρόνο.

Η έρευνα με τίτλο “Skyscanner Horizons: Προοπτικές για το 2023 καθώς οι ταξιδιώτες επαναπροσδιορίζουν την αξία”, πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 11.000 ταξιδιωτών, από 10 χώρες, αποκαλύπτοντας πληροφορίες σχετικά με βασικούς δείκτες όπως οι ταξιδιωτικές τάσεις, οι δαπάνες, ο τύπος ταξιδιού και οι προτιμήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τα δεδομένα αναζήτησης και κρατήσεων της Skyscanner συνδυάζονται για να παρέχουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις αναβαθμίσεις των αεροπορικών εισιτηρίων (βοηθητικές υπηρεσίες), την περιφερειακή ταξιδιωτική ζήτηση, τους προορισμούς που παρουσιάζουν τάσεις και την “αναβίωση” της κινητής τηλεφωνίας.

Τα βασικά ευρήματα της έκθεσης περιλαμβάνουν:

-Θετικές προοπτικές αναμένονται για το 2023 όσον αφορά την ταξιδιωτική ζήτηση, με το 45% των ταξιδιωτών να σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο και το 41% να δαπανήσει περισσότερα χρήματα.
-Οι ταξιδιώτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο διαφάνεια των τιμών και αξία των αεροπορικών ναύλων τους, αλλά είναι πρόθυμοι να αναβαθμίσουν τα ταξίδια, καθώς η επιλογή συμπληρωματικών υπηρεσιών αυξάνεται έως και 725% -ο ναύλος, η θέση και οι αποσκευές είναι οι πιο δημοφιλείς αναβαθμίσεις.
-Τα διεθνή ταξίδια συνεχίζουν την ανάκαμψή τους σε όλες τις περιοχές, με σημαντικά πρόσφατα κέρδη στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες δείχνουν προτίμηση στα ταξίδια κοντινών αποστάσεων το 2023.
-Το κινητό τηλέφωνο επανεμφανίζεται ως επιλογή για τον προγραμματισμό και την κράτηση ταξιδιών, καθώς παρατηρείται αύξηση 50% στους ταξιδιώτες που έχουν πρόσβαση στο Skyscanner μέσω κινητών συσκευών, από την αρχή του έτους.
-Το Instagram είναι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με τη μεγαλύτερη επιρροή για έμπνευση, με το TikTok να ακολουθεί σε μικρή απόσταση.

Σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος πτήσεων της Skyscanner, Hugh Aitken, είπε: “Παρά τις τρέχουσες παγκόσμιες οικονομικές πιέσεις, υπάρχει λόγος για συγκρατημένη αισιοδοξία το 2023, καθώς τα διεθνή ταξίδια συνεχίζουν την ανάκαμψή τους και οι ταξιδιώτες δείχνουν την επιθυμία τους να διαθέσουν τα χρήματά τους σε αυτά. Ωστόσο, οι ταξιδιωτικές συνήθειες θα συνεχίσουν να ποικίλλουν, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο την αξία -και μια εμπειρία με γνώμονα την κινητή τηλεφωνία- για να δημιουργήσουν ταξιδιωτικά σχέδια και να επιλέξουν προορισμούς που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ατομικές τους ανάγκες”.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *