aia
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Skyscanner: Στροφή των ταξιδιωτών προς κρατήσεις 80-90 ημερών | Για την Αθήνα η μεγαλύτερη αύξηση στη διάρκεια των ταξιδιών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τη μετατόπιση των ταξιδιωτών προς τον έγκαιρο προγραμματισμό και τα “παράθυρα” κρατήσεων των 60-89 ημερών και των 90+ ημερών διαπιστώνει η νέα έκθεση Horizons της Skyscanner για το καλοκαιρινό τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου 2024, η οποία αποκαλύπτει, επίσης, πως γνωστοί ελληνικοί προορισμοί κυριαρχούν στους πιο δημοφιλείς προορισμούς που αναζητούνται στη Skyscanner από ταξιδιώτες από την EMEA. Ενώ η Αθήνα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση στη διάρκεια των ταξιδιών από Ασιάτες ταξιδιώτες. 

Η έκθεση η οποία αξιοποιεί τα αποκλειστικά δεδομένα Travel Insight της Skyscanner για να συγκρίνει τις τρέχουσες ταξιδιωτικές συμπεριφορές με εκείνες των προηγούμενων ετών παρουσιάζει τις τάσεις στις κρατήσεις ταξιδιών, τις επιλογές προορισμών και τους αναδυόμενους προορισμούς στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), στην Αμερική και στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού (APAC).

Σε παραδοσιακά χρονοδιαγράμματα κρατήσεων στρέφονται οι ταξιδιώτες

Οι ταξιδιώτες “καταστρώνουν” ολοένα και περισσότερο τα ταξιδιωτικά σχέδιά τους αρκετά νωρίτερα, γεγονός που καταδεικνύει την επιστροφή σε πιο παραδοσιακές συνήθειες προγραμματισμού των ταξιδιών το 2024.

ΕΜΕΑ: Υπάρχει μια αξιοσημείωτη τάση μεταξύ των ταξιδιωτών από την ΕΜΕΑ να κλείνουν τα ταξίδια τους πολύ νωρίτερα (μεγαλύτερο μερίδιο στα παράθυρα κρατήσεων 60-89 ημερών και 90+ ημερών).

AΜΕΡΙΚΗ: Αύξηση του μεριδίου του μεγαλύτερου χρονικού διαστήματος κράτησης (90+ ημέρες), που  αντιπροσωπεύει πλέον το ένα τρίτο όλων των κρατήσεων σε αυτή την περιοχή, παρατηρείται από τους Αμερικανούς.

APAC: Ενώ η APAC παρουσιάζει μεγαλύτερη ποικιλία “παραθύρων” κρατήσεων, σε σύγκριση με άλλες περιοχές, υπάρχει σαφής τάση προς τις πιο πρώιμες κρατήσεις, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης κατά 2% στο “παράθυρο” κρατήσεων των 90+ ημερών.

Στο επίκεντρο οι περιφερειακές προτιμήσεις

Η έκθεση ρίχνει επίσης φως στις περιοχές και τις χώρες που προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους ταξιδιώτες.

ΕΜΕΑ: Περισσότεροι από τους μισούς (53%) ταξιδιώτες στην περιοχή επιλέγουν να εξερευνήσουν την Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 4%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Υπάρχει επίσης αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη Νοτιοανατολική Ασία, αναδεικνύοντας τις τάσεις, τόσο προς την εγγύτητα, όσο και προς την οικονομική προσιτότητα.

ΑΜΕΡΙΚΗ: Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν μια ποικιλία προορισμών, με αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη Νότια Αμερική και τη Βόρεια Ασία, εκτός από τους συνήθεις δημοφιλείς προορισμούς στην Ευρώπη, υποδεικνύοντας την αναζήτηση νέων εμπειριών και τιμών το 2024.

APAC: Οι ταξιδιώτες από την APAC εστιάζουν περισσότερο σε ενδοπεριφερειακούς προορισμούς, με μείωση των ταξιδιών στην Ευρώπη, προτιμώντας πιο σύντομες και οικονομικές διακοπές.

Μειωμένη η διάρκεια ταξιδιού σε κορυφαίους προορισμούς

Σε όλες τις περιφέρειες, η μέση διάρκεια ταξιδιού είναι ελαφρώς μειωμένη ή σταθερή, σε σχέση με πέρυσι. Πιο συγκεκριμένα:

EMEA: Οι γνωστοί ισπανικοί και ελληνικοί προορισμοί κυριαρχούν στους πιο δημοφιλείς προορισμούς που αναζητούνται στην Skyscanner, ενώ η Μπανγκόκ, η Νέα Υόρκη και το Σίδνεϊ είναι επίσης δημοφιλείς για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

ΑΜΕΡΙΚΗ: Οι παγκόσμιοι προορισμοί είναι οι προορισμοί που αναζητούνται περισσότερο, με το “Παντού” να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, ακολουθούμενο από το Τόκιο και τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Το Σαν Κάρλος ντε Μπαριλότσε στην Αργεντινή και το Ορλάντο της Φλόριντα είναι επίσης δημοφιλείς επιλογές εντός της περιοχής.

APAC: Οι γνωστοί ευρωπαϊκοί και αμερικανικοί προορισμοί είναι οι πιο δημοφιλείς, με την Αθήνα να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση στη διάρκεια των ταξιδιών.

Νέα hotspots και αεροπορικές συνδέσεις

Η έκθεση επισημαίνει προορισμούς που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση του όγκου αναζήτησης, υποδεικνύοντας αναδυόμενα hotspots και νέες αεροπορικές συνδέσεις.

ΕΜΕΑ: Μέρη όπως η Βικτώρια του Καναδά, το Μαρμαγκάο της Ινδίας, η Πόλη του Παναμά, το Μπολ της Κροατίας, η Πρίστινα του Κοσσυφοπεδίου και η Λαμπεντούζα της Ιταλίας παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον από τους ταξιδιώτες της ΕΜΕΑ.

ΑΜΕΡΙΚΗ: Οι δημοφιλείς τοποθεσίες για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες περιλαμβάνουν το Σαν Κάρλος ντε Μπαριλότσε, το Τόκιο, τη Μαδρίτη και το Ορλάντο, μαζί με το Μεντεγίν της Κολομβίας, το Σάντο Ντομίνγκο της Δομινικανής Δημοκρατίας, την Ουσουάια της Αργεντινής, το Πόρτο Σεγκούρο της Βραζιλίας, το Σαντιάγο της Χιλής και την Τύνιδα της Τυνησίας.

APAC: Για τους ταξιδιώτες της APAC, το Νέο Δελχί, η Ινδία, και η Σαγκάη, η Κίνα, ηγούνται της ανάπτυξης, με την Τζέντα, στη Σαουδική Αραβία, το Ντουμπρόβνικ στην Κροατία, και τη Βικτώρια στον Καναδά, να ακολουθούν επίσης την τάση. Το Pangkalan Bun στην Ινδονησία, είναι αξιοσημείωτο για την αύξηση της μέσης διάρκειας του ταξιδιού.

Από τις αρχές του 2024, η Skyscanner έχει καταγράψει ρεκόρ ταξιδιωτικής ζήτησης, ξεπερνώντας τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς πτήσεων και εξασφαλίζοντας τη θέση της ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα μετα-αναζήτησης το 2023. Η Skyscanner συνεχίζει να συνεργάζεται με κορυφαία εμπορικά σήματα, αεροπορικές εταιρείες και Οργανισμούς Μάρκετινγκ Προορισμού (DMOs) σε παγκόσμιο επίπεδο, προάγοντας την προώθηση προορισμών, ενσωματώνοντας ταξιδιωτικά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης επόμενης γενιάς και υποστηρίζοντας τις αεροπορικές εταιρείες στην αποκάλυψη μοναδικών προσφορών και νέων δρομολογίων βάσει διεξοδικών αναλύσεων δεδομένων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *