train

SNFC: Τρένο χωρίς μηχανοδηγό στη Γαλλία έως το 2023

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Η Γαλλία είναι προσανατολισμένη στην καινοτομία όσον αφορά στον τομέα των σιδηροδρόμων και ο πρόεδρος της SNCF, Guillaume Pepy, προσβλέπει από τους οδηγούς να εργάζονται σαν πιλότοι και να είναι σε θέση να παρακολουθούν τη διαδρομή, καθώς η τεχνολογία βελτιώνεται συνεχώς.

Στη βόρεια Γαλλία, η εταιρία κατεύθυνε μέσω τηλεχειριστηρίου ένα συρμό από το κέντρο διοίκησης στη Λυών.

Οι εμπορευματικές αμαξοστοιχίες χωρίς οδηγό αναμένεται να λειτουργήσουν έως το 2021 και οι επιβατικές αμαξοστοιχίες θα κυκλοφορήσουν στο δίκτυο RER μέσω του Παρισιού έως το 2023, με ταχύτητα έως και 75 μίλια / ώρα.

Ο αριθμός των δρομολογίων που θα εκτελούνται στη γραμμή θα αυξηθεί από 13 σε 16 ανά ώρα έως το 2025, καθώς τα τρένα θα είναι απόλυτα αυτοματοποιημένα.

Μέχρι στιγμής, μεταξύ της SNCF και των σιδηροδρομικών συνδικαλιστικών οργανώσεων στη Γαλλία, υπάρχει τεταμένη ατμόσφαιρα.  Το προσωπικό της SNFC ήταν σε απεργία για τρεις μήνες μέχρι το τέλος Ιουνίου, ενώ η ένωση δεν ανταποκρίθηκε στις τελευταίες κινήσεις για αυτόνομα τρένα και αναμένεται ότι θα υπάρξουν περαιτέρω απεργίες στις 30 Σεπτεμβρίου και 1 Οκτωβρίου και θα επηρεαστούν χιλιάδες επιβάτες.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *