On the Beach

Σοκ στην βρετανική αγορά | Ο On the Beach σταματάει τις πωλήσεις πακέτων διακοπών για το διάστημα έως το τέλος Αυγούστου | Και “επιθετική” διαφήμιση | ΦΩΤΟ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σοκ στην βρετανική αγορά έχει προκαλέσει η αναστολή πωλήσεων πακέτων διακοπών στην οποία προχώρησε ο τρίτος μεγαλύτερος tour operator  On the Beach, για το διάστημα έως τις 31 Αυγούστου, από τις 30 Ιουνίου που προβλεπόταν, μετά τις ανακοινώσεις της βρετανικής κυβέρνησης που αφορούσαν στην επανεκκίνηση των ταξιδιών με “πράσινες” και “πορτοκαλί” λίστες, τις οποίες η διοίκηση του t.o., θεωρεί μη ικανοποιητικές και ξεκάθαρες.

Μάλιστα ο tour operator προχώρησε και σε μια “επιθετική διαφήμιση”, στην οποία ξεκαθαρίζει ότι η ενέργειά του αυτή γίνεται για την προστασία των πελατών και τονίζει ότι “…δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνετε κράτηση διακοπών και εμείς δεν θέλουμε να πάρουμε τα χρήματά σας, για να σας τα επιστρέψουμε ή να τροποποιήσουμε την κράτηση. Υπάρχουν πολλές άλλες εταιρίες που θέλουν με ευχαρίστηση να πάρουν τα χρήματά σας…”.

onthebeach Υπενθυμίζεται ότι, την περασμένη Παρασκευή, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου αποκάλυψε ότι μόλις 12 χώρες ήταν στην “πράσινη λίστα” των προορισμών για ταξίδια για τους Βρετανούς πολίτες, ενώ οι περισσότεροι προορισμοί διακοπών ήταν στην “πορτοκαλί λίστα”, πράγμα που σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες από την Αγγλία πρέπει να μπουν σε υποχρεωτική καραντίνα κατά την επιστροφή τους στη χώρα. Τον δρόμο της Αγγλίας θα ακολουθήσει και η Σκωτία, επιτρέποντας διεθνή ταξίδια σε 12 προορισμούς της “πράσινης λίστας” από την επόμενη εβδομάδα.

Όπως έγραψε την Τρίτη το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, “Πιέσεις για ομοιόμορφη εφαρμογή των κριτηρίων κατάταξης των προορισμών στο σύστημα φωτεινού σηματοδότη, αλλά και για την συμπερίληψη τουλάχιστον των ελληνικών και ισπανικών νησιών στην λίστα των πράσινων προορισμών, δέχεται η κυβέρνηση στη Βρετανία, από το σύνολο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Παράλληλα, τίθεται ξανά σε συζήτηση το θέμα της διαφορετικής μεταχείρισης προορισμών -και κυρίως των νησιών- από την χώρα συνολικά”.

Σύμφωνα με αναλυτές της βρετανικής αγοράς, η ενέργεια αυτή του On the Beach, εντάσσεται στο πλαίσιο άσκησης πιέσεων στην βρετανική κυβέρνηση.

Πηγή της εταιρίας δήλωσε στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: “Μόλις χθες το απόγευμα λόγω της υπερβολικής αβεβαιότητας για τους πελάτες αυτήν τη στιγμή, αποφασίσαμε να σταματήσουμε τις νέες πωλήσεις διακοπών για την περίοδο έως 31/8. Αυτή η θέση θα αναθεωρηθεί μετά την ενημέρωση της κυβέρνησης της Μεγ. Βρετανίας σχετικά με τα ταξίδια και τους περιορισμούς που αναμένεται να γίνει στα τέλη Μαΐου”.

Παράλληλα, ο Chief Supply Officer του On the Beach Bill Allen, που έχει παραχωρήσει συνέντευξη στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, απέστειλε ενημερωτική επιστολή σε όλους τους συνεργάτες ξενοδόχους. 

Τι συνέβη

Πιο αναλυτικά, στο πλαίσιο αυτών των εξελίξεων τοποθετείται η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του On the Beach να παρατείνει το διάστημα που σταματάει τις πωλήσεις διακοπών, τονίζοντας σε σχετική ανακοίνωσή του πως τα στοιχεία δείχνουν έλλειψη όρεξης για κρατήσεις σε πορτοκαλί προορισμούς.

Εντούτοις, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ταξιδιωτικού γραφείου, η θέση αυτή θα επανεξεταστεί μετά την ενημέρωση της κυβέρνησης σχετικά με τα ταξίδια και τους συναφείς περιορισμούς, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη Μαΐου.

“Το On the Beach θα παρακολουθεί στενά την κατάσταση και θα επιστρέψει στις πωλήσεις καλοκαιρινών διακοπών  μόλις υπάρχει περισσότερη βεβαιότητα ότι οι διακοπές που θα κρατηθούν θα πραγματοποιηθούν χωρίς διακοπή ή ακύρωση”, τονίζει σχετικά.

beachΜιλώντας για την απόφαση αυτή, ο Simon Cooper, διευθύνων σύμβουλος του On the Beach Group, δήλωσε: “Δεν θέλουμε τίποτα περισσότερο από το να στέλνουμε ανθρώπους σε διακοπές, ειδικά μετά το δύσκολο έτος που πέρασαν όλοι. Αλλά με τον ίδιο τρόπο που το 85% των καταναλωτών δεν θέλουν να κάνουν κράτηση για ταξίδια σε κόκκινους ή πορτοκαλί προορισμούς, επειδή δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα γίνουν πράσινοι εγκαίρως, εξίσου υπάρχει κάθε πιθανότητα προορισμοί που ορίζονται ως πράσινοι να γίνουν πορτοκαλί ή κόκκινοι πριν από την αναχώρηση των πελατών. Δεδομένου αυτού, υπάρχει πάρα πολύ αβεβαιότητα σχετικά με νέες κρατήσεις. Σε αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές μας, δεν έχουμε κανένα ενδιαφέρον να πουλήσουμε διακοπές που είναι απίθανο να συμβούν. Έτσι, η απόφασή μας είναι προσωρινή και θα επανεξεταστεί σύμφωνα με την επόμενη ανακοίνωση της κυβέρνησης.

Εν τω μεταξύ, θα επικεντρωθούμε στις προσπάθειές μας να βοηθήσουμε και να συμβουλεύσουμε τους πελάτες μας που έχουν προχωρήσει ήδη σε κρατήσεις για τις επιλογές που έχουν, είτε να συνεχίσουν τις διακοπές τους, είτε να τις τροποποιήσουν ή ακόμη, σε περίπτωση ακύρωσης των διακοπών, να τους επιστρέφονται τα χρήματά τους σε μετρητά εντός 14 ημερών.

Δεσμευόμαστε να δώσουμε προτεραιότητα στα συμφέροντα των καταναλωτών και, πράττοντας αυτό, να κάνουμε το σωστό για την ταξιδιωτική βιομηχανία και τους προμηθευτές μας”.

Σχολιάζοντας την ανακοίνωση του On the Beach, ο ταξιδιωτικός συντάκτης του Which?, Rory Boland, δήλωσε: «Ενώ πολλές εταιρίες διακοπών ενθαρρύνουν ταξίδια σε πορτοκαλί προορισμούς, η απόφαση του On the Beach να τις αφαιρέσει από την πώληση αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα πως οι περισσότεροι πελάτες δεν θέλουν να ταξιδέψουν κάτω από κυβερνητικές συμβουλές.

ksd PRIMAGEL
adv

Είναι επίσης σωστό να προειδοποιείτε τους ταξιδιώτες για τον κίνδυνο διακοπής των διακοπών τους και του αυξημένου κόστους, αυτό το καλοκαίρι. Οι ταξιδιώτες μπορούν να αποφασίσουν για το εάν οι διακοπές είναι κατάλληλες για αυτούς, αλλά μόνο εάν οι περιορισμοί και οι κίνδυνοι εξηγούνται ειλικρινά σε αυτούς -και αυτό συχνά δεν συμβαίνει.

Όποιος κάνει κράτηση για διακοπές πρέπει να αναζητήσει μια ευέλικτη πολιτική κρατήσεων, που να τις καλύπτει έναντι χωρών που αλλάζουν από πράσινο σε πορτοκαλί ή κόκκινο μεταξύ του διαστήματος που μεσολαβεί από την κράτηση μέχρι την πραγματοποίηση του ταξιδιού”.

Ενημέρωση ξενοδόχων

Η επιστολή προς τους ξενοδόχους, έχει ως εξής:

“12th May 2021

Dear Partner,

on the beachAs a highly valued supplier of On the Beach, I wanted to update you on our current position with all the uncertainty in the UK Market.

Since the Government’s announcement of the traffic light system there has been a lot of confusion and concern from customers. Even in the few Green destinations, the Government requires that customers take a PCR test (or equivalent) in the destination before they can board their flight home to the UK.

They must then take another PCR test within 2 days of arriving in the UK in addition to completing complex arrival documentation.

Amber destinations suffer from even further confusion and uncertainty. The Government have laid out rules for returning from Amber countries but at the same time the FCDO advise against all but essential travel to many of these places. The rules for Amber countries are the same as Green but with an extra PCR test on day 8 and then home quarantine for 10 days on return to the UK. This makes travel to Amber countries very expensive and impossible for most people. To take a 7 day holiday will consume up to 3 weeks of precious holiday allowance if customers can’t work from home.

Further uncertainty surrounds the availability, reliability and pricing of the required tests. There is also concern about the time it will take to clear immigration when customers do arrive back at UK airports.

With these potential issues we believe it is better not to sell any more holidays that might not be able to travel or that we may have to cancel. Consequently we have decided to extend our off sale dates for new bookings to include July and August until we get more clarity.

There is little demand from customers and booking volumes are very low, so the short term impact on our businesses will be minimal. Whilst we will continue to focus our efforts on selling holidays for autumn, winter and next summer, we believe that providing short term certainty is the right thing to do for our mutual customers.

Those who already have bookings will be given the option to continue with their holidays or to amend their travel to another time, we will be in touch to communicate changes to you as they happen. The next update is due from Government at the end of May.

We want to be sure we can confidently sell holidays with certainty of travel. The minute we have that confidence, we will be back on sale. No-one wants this summer to happen more than us, we just need to make sure we do right by our customers too.

Thank you for your understanding and continued support in what continues to be challenging times. We will keep you updated as always.

Yours sincerely,
Bill Allen
Chief Supply Officer
On the Beach”.

Η πρωτότυπη ανακοίνωση

Η πρωτότυπη ανακοίνωση του On the Beach, προς το κοινό, έχει ως εξής:

When it comes to beach holidays, we’re raring to go. We know you’re ready too, and we can’t wait to reunite you with the sun, sea and sand. There’s just something we need to get off our chests:

We’re taking holidays off sale for June, July and August 2021 until further notice.

This is a temporary decision. We’ll be back on sale for summer as soon as we’re happy that everything really is better – at the airport, in the hotel and, of course, on the beach.

For now, things are just a bit uncertain. From testing to traffic lights, quarantine periods and local restrictions, we want to know a bit more about what going on holiday is like, and how likely your holiday is to go ahead before we take any new bookings.

Plenty of other travel companies will be more than happy to take your money, even though they’re not sure yet what the additional costs or inconvenience might be. We’re not.

To quote Simon Cooper, our CEO: “There’s nothing we want more than to be able to send customers on holiday, but with the current number of unknowns we don’t think that now is the right time for customers to book new holidays departing in the next few months.”

Basically, there’s too much unknown for us to take new bookings with the confidence that they will go ahead, or for us to know the potential inconvenience or extra costs that customers might face. We want to put our customers first, and minimise the number of holidays that need to rearranged or refunded due to the holiday being cancelled.

If you have a booking with us, and are due to travel over the next few months, it’s totally up to you whether you go away or not, subject to following the new regulations of course. We appreciate how desperate many of you are to get to the beach – we certainly are – and if you choose to go we’ll do everything we can to make sure your holiday runs as smoothly as possible.

That being said, we understand if you’d rather wait until things are a bit clearer, with fewer restrictions and a bit less to think about. So, we’ll happily work with you to change the dates on your booking to a time that suits you best, and we’re waiving our On the Beach admin fees. Simply log into the My Bookings section of the website and send us a message – we’ll do the rest.

Thanks to everyone who has supported us throughout the last year or so. Here’s to the beach – hopefully we’ll all be there soon.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *