«Speak Athenian. Be an Athenian»: Δέκα δράσεις μέσα στο 2016

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την αθηναϊκή εμπειρία «ζωντανεύει» με μια σειρά δράσεων εντός του 2016 στους χώρους του αεροδρομίου και στην πόλη της Αθήνας, η καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) και της Marketing Greece «Speak Aθenian. Be an Aθenian», που τονίζει τον συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας μέσω της σύνθεσης ελληνικών και ξένων όρων.

daa1Η ψηφιακή και πρόσφατα διπλά βραβευμένη καμπάνια, ξεκίνησε τον Δεκέμβριο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στόχο έχει την προβολή της πόλης και της δυναμικής της ως προορισμού city break.

Τον Απρίλιο, η καμπάνια ζωντανεύει με «Aphrawdite» και «Hipstorical», ξεκινώντας με μία δράση παντομίμας στις 22 Απριλίου, στο αεροδρόμιο. Διαγωνισμοί, ζωντανές εκδηλώσεις, προσφορές και εκπτώσεις στα καταστήματα του αεροδρομίου και στην daa2πόλη, εκπτωτικά προγράμματα σε μουσεία και πωλητήρια μουσείων, έως και… αθηναϊκά κοκτέιλ και κομμώσεις, σε συνεργασία με καταστήματα αλλά και με τουριστικούς φορείς και οργανισμούς, «πιάνουν τον παλμό» της πόλης και αποτυπώνουν τον μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας που προσφέρει η Αθήνα.

Για την ενεργοποίηση της καμπάνιας στο αεροδρόμιο και στην πόλη, η διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Από την “Aphrawdite” και τον “Hipstorical” μέχρι τους “Atheniants”, το “Bistrocracy”, το “Marathrone” και το “Theatricult”, οι 10 αρχικά (από τις συνολικά 30) ενότητες της καμπάνιας μας αποτυπώνουν τα πολλά, συναρπαστικά και διαφορετικά πρόσωπα της Αθήνας, μιας πόλης που διαφυλάσσοντας την ιστορικότητά της, εξελίσσεται και “βιώνεται” προσωπικά από τον καθένα μας, συνθέτοντας το ιδιαίτερο DNA της». Και πρόσθεσε ότι «οΟ Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Marketing Greece, προσκαλούμε όλη τη χρονιά τους επισκέπτες, τόσο στο αεροδρόμιο, όσο και σε γωνιές της πόλης, να ανακαλύψουν αυτήν την ξεχωριστή αθηναϊκή ταυτότητα, μέσα από τη “νέα γλώσσα” του Speak Athenian, και να βρουν τo δικό τους “αθηναϊκό γονίδιο”, στην ιστορικότητα, στον τρόπο ζωής, στις γεύσεις και στην εμπειρία της καθημερινότητας στην Αθήνα».

«Η καμπάνια ”Speak Aθenian. Be an Aθenian” αποτελεί τη συνέχεια μιας εξαιρετικής συνεργασίας δύο πλευρών με κοινό όραμα και οπτική για την έμπρακτη υποστήριξη και προώθηση της Αθήνας ως city break προορισμoύ, μέσα από δημιουργική προσέγγιση και σύγχρονη υλοποίηση. Το γεγονός ότι ακόμα περισσότεροι επισκέπτες θα μάθουν να μιλούν …Αθηναϊκά κατά τη διάρκεια του έτους, μέσα από τις δράσεις που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε από κοινού με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, μας φέρνει πιο κοντά στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου για περαιτέρω διείσδυση σε νέα τμήματα αγοράς της Ευρώπης. Ταυτόχρονα, οι δύο βραβεύσεις της καμπάνιας σε κορυφαίους θεσμούς των κλάδων του τουρισμού και της επικοινωνίας, αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας και μας ενθαρρύνουν να θέσουμε ακόμα υψηλότερους στόχους», είπε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης.

Οι βραβεύσεις

Το «Speak Aθenian. Be an Aθenian», έχει ήδη αποσπάσει δύο σημαντικές διακρίσεις: Χρυσό βραβείο στα Tourism Awards 2016 στην κατηγορία Branding – Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια, και βραβείο Ermis Bronze στην κατηγορία Digital, Web Campaigns, Travel, Tourism, Entertainment & Leisure.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε μετά από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί το τρίτο μέρος της …τριλογίας AΘenian, δηλαδή, συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας «I’m an Athenian too» αλλά και της καμπάνιας του αεροδρομίου «PerhaΨ you ’re an AΘenian too!».

Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την ΕΞΑΑ, την Aegean και τη Swiss.

Το «Ημερολόγιο» των 10 ενοτήτων

Aphrawdite, Hipstoricαl, Απρίλιος

Ouzology, Μάιος

Theatricult, Ιούνιος

Lunchphoria, Ιούλιος

Ecstasea, Αύγουστος

Atheniants, Σεπτέμβριος

Coolouri, Οκτώβριος

Marathrone, Νοέμβριος

Bistrocracy, Δεκέμβριος

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *