Online Banking

Στα 765 δισ. δολάρια (!!!) η διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με την πανδημία να έχει εντείνει την ανάγκη για τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία να επενδύσουν γρήγορα σε ψηφιακές λύσεις και στρατηγικές, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας, διαδικτυακής, ταξιδιωτικής αγοράς, η οποία αναμένεται να εξελιχθεί με σύνθετο, ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 8%, για να φτάσει τα 765,3 δισεκατομμύρια δολάρια μεταξύ του 2022 και το 2025, σύμφωνα με την GlobalData.

Όπως προκύπτει στην τελευταία έκθεση της GlobalData, “Thematic Research: Online Travel (2022)”, οι μεσάζοντες μετατοπίζονται ολοένα και περισσότερο από την υψηλή σε μια ελαφριά παρουσία, μόνο διαδικτυακή, για να ανταποκριθούν στις αλλαγές που παρατηρούνται στη ζήτηση των καταναλωτών και να διατηρήσουν το λειτουργικό κόστος σε χαμηλά επίπεδα.

Η πανδημία έχει εντείνει την ανάγκη μείωσης της σωματικής επαφής και ως εκ τούτου η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει αλλάξει, με τους πελάτες πλέον να είναι πιο πιθανό να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους στο διαδίκτυο. Αυτή η τάση επιβεβαιώθηκε στην τελευταία έρευνα καταναλωτών της GlobalData, που διεξήχθη το τέταρτο τρίμηνο του 2021, με το 78% των καταναλωτών να αναφέρει ότι ανησυχεί “εξαιρετικά”, “αρκετά” ή “ελαφρώς” για την επίσκεψη σε καταστήματα λόγω του κορωνοϊού.

Σχολιάζοντας τις εξελίξεις στην ταξιδιωτική αγορά, η Hannah Free, τουριστική και ταξιδιωτική αναλύτρια της GlobalData, λέει: “Λόγω των μεταβαλλόμενων αναγκών και απαιτήσεων του σύγχρονου ταξιδιώτη, η ταξιδιωτική διαμεσολάβηση έχει εξελιχθεί από τα παραδοσιακά καταστήματα με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες αυτοπροσώπως σε μια εξαιρετικά κατακερματισμένη διαδικτυακή αγορά”.

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα καταναλωτών της GlobalData, το 24% των καταναλωτών χρησιμοποίησαν διαδικτυακό ταξιδιωτικό πράκτορα (OTA) την τελευταία φορά που έκαναν κράτηση για διακοπές, με μόλις το 7% των καταναλωτών να επισκέπτονται ταξιδιωτικά πρακτορεία δια ζώσης.

Η πανδημία, όπως αναφέρει η GlobalData, αποδεκάτισε την τουριστική βιομηχανία το 2020, “παγώνοντας” τα ταξίδια και μειώνοντας την αξία της παγκόσμιας, διαδικτυακής αγοράς ταξιδιών κατά 60,1% σε ετήσια βάση, στα 236,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η πανδημία έπληξε τις επιχειρήσεις, προκαλώντας χαμηλή καταναλωτική ζήτηση και δημιουργώντας πρόσθετο κόστος, ωστόσο πολλές εταιρίες χρησιμοποίησαν αυτές τις μοναδικές συνθήκες για να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, με την εφαρμογή πελατοκεντρικών, τεχνολογικών λύσεων, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που παρουσιάζει η πανδημία, όπως ο περιορισμός της φυσικής αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.

“Αυτές οι λύσεις θα εξασφαλίσουν καλύτερα την επιβίωση των επιχειρήσεων την περίοδο ανάκαμψης, που θα επέλθει μετά το τέλος της πανδημίας. Ίσως το χαρακτηριστικό γνώρισμα κορυφαίων, διαδικτυακών, ταξιδιωτικών εταιριών είναι η ενσωμάτωση και η χρήση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών, σε βαθμό που ορισμένες ταξιδιωτικές επωνυμίες, όπως η Airbnb και η Trip.com, αναφέρονται κυρίως ως εταιρίες τεχνολογίας. Με αυτό, η εξατομίκευση, τα μεγάλα δεδομένα, οι ταξιδιωτικές εφαρμογές, η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση παίζουν σημαντικό ρόλο στις στρατηγικές των διαδικτυακών, ταξιδιωτικών εταιριών, με κορυφαίους “παίκτες” να επενδύουν, σε μεγάλο βαθμό, σε αυτούς τους τομείς, για να καλύψουν τις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών”, καταλήγει η Free.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *