Photo by Skitterphoto on Pexels

Στα… ύψη οι καταγγελίες των Αμερικανών για τα αεροπορικά ταξίδια | Τετραπλασιάστηκαν έναντι της προ-πανδημικής περιόδου

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Οι Αμερικανοί εμφανίζονται λιγότερο ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στα αεροπορικά ταξίδια, με “τσουνάμι” καταγγελιών και παραπόνων να καταγράφεται. Μόνο ο αριθμός των καταγγελιών για ακυρώσεις και καθυστερήσεις  πτήσεων τριπλασιάστηκε το 2022, σε σύγκριση με το 2019.

Νέα στοιχεία δείχνουν ότι, ενώ ο αριθμός των ατόμων που πέταξαν με αμερικανικές αεροπορικές εταιρίες το 2022 παραμένει κάτω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία του 2019, τα παράπονα για τα αεροπορικά ταξίδια έχουν σχεδόν τετραπλασιαστεί.

Σε αυτά, η ανάλυση των δεδομένων από το Εκπαιδευτικό Ταμείο της Ερευνητικής Ομάδας Δημοσίου Ενδιαφέροντος των ΗΠΑ, δεν λαμβάνει καν υπόψη το “παλιρροϊκό κύμα” παραπόνων των Αμερικανών τον Δεκέμβριο του 2022, το οποίο προέκυψε από την κατάρρευση του προγράμματος της Southwest Airlines.

Η μεγαλύτερη δυσφορία μεταξύ των Αμερικανών ταξιδιωτών αφορά την έλλειψη επιστροφής χρημάτων από τις αεροπορικές εταιρίες, τους πρώτους 11 μήνες του 2022. Από τη θετική πλευρά, ο αριθμός των καταγγελιών για επιστροφή χρημάτων συνολικά είναι μειωμένος, σε σύγκριση με το 2021, αλλά εξακολουθεί να είναι 10 φορές υψηλότερος από ό, τι το 2019. Και πάλι υπενθυμίζεται ότι, τα στοιχεία αυτά αναφέρονται πριν από την “επέλαση” των καταγγελιών των καταναλωτών του Δεκεμβρίου 2022.

Καταιγισμός ακυρώσεων πτήσεων

Πρόσθετα σημεία της ανάλυσης περιλαμβάνουν:

-Οι αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν 190.038 πτήσεις το 2022 στις Ηνωμένες Πολιτείες, που αντιστοιχεί στο 2,7% του συνόλου των προγραμματισμένων πτήσεων.

-1,44 εκατομμύρια περισσότερες πτήσεις, ή 20,6% είχαν καθυστέρηση.

-Πέρυσι καταγράφηκε ο υψηλότερος αριθμός ακυρώσεων από το 2001, όταν τα αεροπορικά ταξίδια διαταράχθηκαν από τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου.

-Ο αριθμός των καταγγελιών των καταναλωτών που επικεντρώθηκαν αποκλειστικά σε ακυρώσεις και καθυστερήσεις τριπλασιάστηκε το 2022, σε σύγκριση με το 2019.

-Οι αεροπορικές εταιρίες χειρίστηκαν λανθασμένα σχεδόν 3 εκατομμύρια αποσκευές, αναπηρικά αμαξίδια και σκούτερ πέρυσι.

-Οι χαμένες, κατεστραμμένες, καθυστερημένες ή κλεμμένες αποσκευές συνιστούσαν προβλήματα σε μεγαλύτερο ποσοστό των παραδοτέων αποσκευών από ό,τι το 2021 ή το 2019.

Όλα αυτά τα συμπεράσματα βασίζονται σε μια ανάλυση δεδομένων από το αμερικανικό υπουργείο Μεταφορών, που δημοσιεύθηκε πριν από λίγες εβδομάδες. Για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια, η έκθεση του υπουργείου για το τέλος του έτους δεν περιλάμβανε συγκεκριμένα στοιχεία καταγγελιών, σύμφωνα με το Εκπαιδευτικό Ταμείο της Ερευνητικής Ομάδας Δημοσίου Ενδιαφέροντος των ΗΠΑ.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μετά την κατάρρευση των αεροπορικών εταιριών το Σαββατοκύριακο των Χριστουγέννων, υπήρχαν “απλώς πάρα πολλές καταγγελίες για να μπορέσει το υπουργείο να τις καταμετρήσει”, ανέφερε η κυβερνητική υπηρεσία στην ίδια την ανάλυσή της.

Συνολικά, η ανάλυση σημειώνει ότι κατά τη διάρκεια μιας χρονιάς κατά την οποία η ταξιδιωτική βιομηχανία -και ο κόσμος- προσπαθούσε να επιστρέψει σε κάποια εκδοχή της προ-πανδημικής κανονικότητας, η αεροπορική βιομηχανία απλώς δεν ήταν έτοιμη ή δεν ανταποκρίθηκε στο έργο της. “Σχεδόν όλες οι κύριες περίοδοι διακοπών και ταξιδιών πέρυσι σημαδεύτηκαν από ακυρώσεις”, αναφέρει η ανάλυση.

“Εν ολίγοις, σχεδόν όλα τα αρνητικά χειροτέρεψαν το 2022: παράπονα, ακυρώσεις, καθυστερήσεις, ακούσια προσγείωση και χειρισμός αποσκευών -όλα αυτά, ενώ ο αριθμός των ταξιδιωτών αεροπορικών μεταφορών για ολόκληρο το 2022 ήταν κάτω από τα επίπεδα του 2019”, προσθέτει.

Η είδηση αυτή έρχεται καθώς ο κλάδος ετοιμάζεται να εισέλθει σε μια περίοδο που αναμένεται σε μεγάλο βαθμό να είναι η πιο πολυσύχναστη ταξιδιωτική περίοδος των τελευταίων τεσσάρων ετών στις ΗΠΑ, με 78 εκατομμύρια επιβάτες να αναμένονται τον Απρίλιο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *