Photo by King's Church International on Un
Photo by King’s Church International on Unsplash

Στα… ύψη οι πωλήσεις ταξιδιών στο Ην. Βασίλειο | Πρώτες επιλογές ΗΠΑ και Ισπανία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται οι πωλήσεις ταξιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον τελευταίο μήνα, όπως πιστοποιεί η Travel Counselors, η οποία κατέγραψε από τους υψηλότερους όγκους συναλλαγών της τα τελευταία δύο χρόνια, πάνω από τα επίπεδα του 2019, με “πρωταγωνίστριες” τις ΗΠΑ και την Ισπανία.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις ταξιδιών, τις τελευταίες 28 ημέρες, ήταν αυξημένες κατά 127%, σε σχέση με τις πωλήσεις ταξιδιών την ίδια περίοδο το 2019, πριν από την πανδημία.

Οι πωλήσεις ταξιδιών αναψυχής την εβδομάδα που ξεκίνησε στις 8 Νοεμβρίου αυξήθηκαν κατά 135%, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα πριν από δύο χρόνια και οι εταιρικές κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 87%, έναντι του 2019.

Η εταιρία απέδωσε την εξέλιξη αυτή στην απομάκρυνση της “πορτοκάλι” ταξιδιωτικής λίστας της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, στον περιορισμό της “κόκκινης” ταξιδιωτικής λίστας και, φυσικά, στο άνοιγμα των συνόρων των ΗΠΑ για τους διεθνείς ταξιδιώτες, από τις 8 Νοεμβρίου.

Οι περισσότερες κρατήσεις για ταξίδια αναψυχής που έγιναν την τελευταία εβδομάδα αφορούσαν αναχωρήσεις μέσα στον Ιανουάριο του 2022, με πρώτες τις ΗΠΑ, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 12% του συνόλου των πωλήσεων για τον πρώτο μήνα του επόμενου έτους. Ενώ, το ίδιο ποσοστό κρατήσεων (12%) για τον Ιανουάριο συγκεντρώνει και η Ισπανία και ακολουθούν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που αντιπροσωπεύουν το 9%.

Σε υψηλά επίπεδα διαμορφώνονται, επίσης, οι last minutes πωλήσεις για τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με τον όμιλο ταξιδιωτικών πρακτορείων homeworking, με τη Λαπωνία στη Φινλανδία να είναι η νούμερο ένα επιλογή για οικογένειες από το Ηνωμένο Βασίλειο, για τα Χριστούγεννα.

Μιλώντας σχετικά, ο Jim Eastwood, διευθυντής πωλήσεων της Travel Counselors, δήλωσε: “Καθώς η εμπιστοσύνη των καταναλωτών συνεχίζει να αυξάνεται, η ζήτηση για διακοπές συνεχίζει να αυξάνεται κι αυτή, εβδομάδα με την εβδομάδα, και τα στοιχεία των συναλλαγών μας είναι απλώς μια αντανάκλαση αυτής της αναζωπύρωσης”.

Η εταιρία ανέφερε, επίσης, αύξηση 30% στον αριθμό των πελατών αναψυχής που χρησιμοποιούν τους ταξιδιωτικούς συμβούλους της τον τελευταίο μήνα, με τον Eastwood να αναφέρει ότι, αυτό δείχνει πως οι έμπιστες ταξιδιωτικές συμβουλές είναι πιο σημαντικές από ποτέ στο τρέχον επιχειρηματικό περιβάλλον.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *