StarAlliance

Η Star Alliance για 3η συνεχόμενη χρονιά, η Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στα Skytrax | Όλα τα βραβεία

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Η Star Alliance κέρδισε τον τίτλο της Καλύτερης Αεροπορικής Συμμαχίας (Best Airline Alliance) στα Skytrax World Airline Awards για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Επιπλέον, το υψηλού κύρους lounge  Los Angeles Lounge κέρδισε τον τίτλο του Καλύτερου Lounge (Best Airline Alliance Lounge Award) για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά

«Το γεγονός ότι κερδίζουμε τον τίτλο της Καλύτερης Συμμαχίας από την Skytrax για τρίτη συνεχόμενη φορά, αποτελεί σημαντικό κατόρθωμα. Είναι μία αναγνώριση της επικέντρωσής μας στο ταξίδι του πελάτη και στην παροχή μίας καλύτερης ψηφιακής ταξιδιωτικής εμπειρίας», δήλωσε ο κ. Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance. «Θα ήθελα επίσης να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας και να ευχαριστήσω τους περισσότερους από 700 εκατομμύρια ετήσιους επιβάτες μας για τη συνεχιζόμενη πίστη τους στις 28 αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Συμμαχίας και να αναγνωρίσω το έργο και τον επαγγελματισμό, περισσοτέρων από 420.000 υπαλλήλων των αεροπορικών εταιρειών μας, οι οποίοι εξασφαλίζουν τη βέλτιστη ταξιδιωτική εμπειρία για τους πελάτες μας, σε καθημερινή βάση».

Ψηφιακές υπηρεσίες

Η βάση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Συμμαχίας είναι η Πλατφόρμα Ψηφιακών Υπηρεσιών (DSP) της Star Alliance, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί νωρίτερα φέτος. Είναι το πρώτο βήμα για τη γενική βελτίωση των ψηφιακών υπηρεσιών και των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που προσφέρεται στους πελάτες που ταξιδεύουν σε ολόκληρο το δίκτυο της Συμμαχίας. Το σύστημα DSP έχει τη δυνατότητα να συλλέγει δεδομένα τα οποία παρέχονται από μία αεροπορική εταιρεία-μέλος της Συμμαχίας ή από μία τρίτη πηγή και να τα καθιστά διαθέσιμα σε όλα τα μέλη, επιτρέποντάς τους να τα ενσωματώσουν στις δικές τους ψηφιακές εφαρμογές. Ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να μπορούν οι πελάτες να χρησιμοποιήσουν τον ιστότοπο ή την κινητή εφαρμογή οποιασδήποτε αεροπορικής εταιρείας προκειμένου να αποκτήσουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να ταξιδέψουν, χρησιμοποιώντας πάνω από μία αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance.

Επί του παρόντος, το σύστημα DSP, επιτρέπει στους πελάτες της United Airlines να επιλέξουν θέση στις πτήσεις της Singapore Airlines, και η Lufthansa χρησιμοποιεί επίσης την τεχνολογία DSP για την παροχή πληροφοριών παρακολούθησης αποσκευών στους πελάτες της, σε ταξίδια που περιλαμβάνουν πτήσεις με άλλες αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance.

Τα World Airline Awards ξεκίνησαν το 1999 με στόχο να παρέχουν μία πραγματικά παγκόσμια μελέτη ικανοποίησης πελατών. Ταξιδιώτες από ολόκληρο τον κόσμο ψηφίζουν στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών για να αποφασίσουν τους νικητές των βραβείων.

Η Star Alliance ήταν η πρώτη αεροπορική συμμαχία που έλαβε το βραβείο Best Alliance Award από τη Skytrax όταν καθιερώθηκε για πρώτη φορά η κατηγορία το 2005 και, από τότε, έχει κερδίσει το βραβείο εννιά φορές.

Στα τελικά αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας, καταμετρήθηκαν 20,36 εκατομμύρια συμμετοχές, ενώ συμμετείχαν επιβάτες από περισσότερες από 100 εθνικότητες. Η έρευνα κάλυψε 335 αερομεταφορείς.

Δηλώσεις

Ο κ. Edward Plaisted, Διευθύνων Σύμβουλος της Skytrax, δήλωσε: «Η Star Alliance θα πρέπει να είναι πολύ περήφανη για τη συνεχιζόμενη δημοτικότητά της και την στήριξη των τακτικών επιβατών της. Το σημαντικότερο lounge της Συμμαχίας στο Los Angeles εξακολουθεί να είναι το αγαπημένο των επιβατών».

Η online έρευνα διεξήχθη από τον Αύγουστο του 2017 έως το Μάιο του 2018, μαζί με τις προσκλήσεις που διαβιβάστηκαν στους ερωτηθέντες του προηγούμενου έτους (συνολικά 24,45 εκατομμύρια πελάτες). Οι φόρμες της έρευνας των πελατών προσφέρθηκαν στα αγγλικά, στα γαλλικά, στα ισπανικά, στα ρωσικά, στα ιαπωνικά και στα κινέζικα. Η μεγαλύτερη αύξηση εθνικότητας στην έρευνα του 2018 ήταν οι Κινέζοι πελάτες, με επιπλέον 3,5 εκατομμύρια συμμετοχές.

Συνολικά 17  Αεροπορικές Εταιρείες-Μέλη της Star Alliance έλαβαν επίσης έναν συνδυασμό από 49 ατομικά και περιφερειακά βραβεία, με τις ακόλουθες πέντε Αεροπορικές Εταιρείες να κατατάσσονται στις Κορυφαίες 10 στην Κατηγορία της Καλύτερης Αεροπορικής Εταιρείας: η Singapore Airlines (1), η ANA (3), η EVA Air (5), η Lufthansa (7) και η THAI (10).

Τα βραβεία

Η επιλογή των βραβείων παρατίθεται κατωτέρω με την πλήρη λίστα διαθέσιμη εδώ

 

Aegean Airlines Best Regional Airline in Europe
Best Cabin Crew in Southern Europe
Air Canada Best Airline in North America
Best Business Class in North America
Best Airline Cabin Cleanliness in North America
Air New Zealand Best Premium Economy Class
Best Premium Economy Seat
Best Airline Cabin Cleanliness in Australia / Pacific
ANA World’s Best Airline Cabin Cleanliness
Best Airline Staff in Asia
Best Cabin Crew in Japan
Asiana Best Cabin Crew in South Korea
Austrian Airlines Best Airline Service Staff in Europe
Best Business Class Onboard Catering
Avianca Best Airline in South America
Best Economy Class in South America
COPA Airlines Best Airline in Central America / Caribbean
Best Airline Staff in Central America / Caribbean
Ethiopian Airlines Best Airline in Africa
Best Business Class in Africa
Best Economy Class in Africa
EVA Air World’s Best Airport Services
Lufthansa Best Airline in Europe
Best Airline in Western Europe
Singapore Airlines World’s Best Airline
World’s Best First Class
Best Airline in Asia
Best First Class Seat
Best First Class Lounge in Asia
Best Business Class Lounge in Asia
Best First Class in Asia
Best Business Class in Asia
Best Premium Economy Class in Asia
South African Airways Best Airline Staff in Africa
Best Business Class Lounge in Africa
Best Cabin Crew in Africa
Best Airline Cabin Cleanliness in Africa
THAI World’s Best Economy Class
Best Economy Class Onboard Catering
World’s Best Airline Lounge Spa
Best Cabin Crew in Thailand
Best Economy Class in Asia
Turkish Airlines Best Airline in Southern Europe
Best Business Class Lounge
Best Business Class Lounge Dining
United Airlines Best Business Class Lounge in the USA

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *