Σταθερά τα έσοδα των Γερμανών ταξιδιωτικών πρακτόρων το 2016

ΜΕΛΕΤΕΣ

Πωλήσεις ύψους 24,6 δισ. ευρώ κατέγραψαν πέρυσι τα ταξιδιωτικά γραφεία στη Γερμανία, με διαφορετικές τάσεις για τους «ηγέτες» της αγοράς, σύμφωνα με έρευνα του fvw.

Ο κύκλος εργασιών ύψους 24,6 δισ. ευρώ ήταν στην πραγματικότητα μια κλασματική πτώση 0,3% κατά το 2015 και βασίζεται στις πωλήσεις των 24,3 δισ. ευρώ.

Οι πωλήσεις ταξιδιών αναψυχής/τουριστικών προϊόντων μειώθηκαν κατά 1% στα 13,5 δισ. ευρώ, εντούτοις εξακολούθησαν να αποτελούν το μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς. Η συγκεκριμένη μείωση ήταν μικρότερη σε σχέση με την πτώση 1,9% στα έσοδα των Γερμανών ταξιδιωτικών πρακτόρων πέρυσι. Η διαφορά αυτή οφείλεται κυρίως στην άνοδο των πωλήσεων πολυτελών κρουαζιέρων και εξειδικευμένων διακοπών, οι οποίες δημιουργούν καλύτερες προμήθειες.

Οι πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων, κυρίως στους ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους, ήταν 2% υψηλότερες και διαμορφώθηκαν στα € 8 δισ., ενώ οι «άλλες πωλήσεις» διαφόρων ταξιδιωτικών προϊόντων και υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 3,4% στα 2,43 δισ. ευρώ.

tuiΤα σιδηροδρομικά εισιτήρια, τα οποία αγοράζονται κατά κύριο λόγο απευθείας από τους ταξιδιώτες από την Deutsche Bahn, αντιπροσώπευαν έσοδα ταξιδιωτικών γραφείων μόλις 590 εκατ. ευρώ πέρυσι, μειωμένα κατά 1,7%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι γερμανικές αλυσίδες ταξιδιωτικών πρακτορείων και franchises είχαν πωλήσεις € 12,9 δισ. πέρυσι, ενώ οι πιο μικρές είχαν κύκλο εργασιών € 11,4 δισ..

Οι DER, TUI, RTK, TSS και LCC παρέμειναν τα πέντε μεγαλύτερα ταξιδιωτικά πρακτορεία της Γερμανίας με βάση τον κύκλο εργασιών τους για το 2016. Ο «ηγέτης» της αγοράς DER, ο οποίος έχει 2.061 καταστήματα, σημείωσε πτώση 0,9% στα € 4,46 δισ.. Αντίθετα, η TUI, με 1.324 σημεία πώλησης, εμφάνισε άνοδο κατά 1,8% στα € 3,35 δισ..

derΟ RTK, ο εκτεταμένος όμιλος που καλύπτει 4.289 οργανισμούς, είχε πωλήσεις ύψους 2,88 δισ. ευρώ πέρυσι, μειωμένες κατά 4,3%, σε σχέση με το 2015.

Ο Rival TSS, ένα όμιλος με 2.308 καταστήματα, αύξησε τις πωλήσεις του κατά 0,4% στα € 2,8 δισ.. Το Lufthansa City Center, των 487 καταστημάτων, το οποίο έχει εκτεταμένες επιχειρηματικές δραστηριότητες, σημείωσε ελαφρά πτώση κατά 0,4%, φθάνοντας τα 2,37 δισ. ευρώ.

Ο ταξιδιωτικός πράκτορας με ειδίκευση στα επιχειρηματικά ταξίδια BCD Travel αύξησε τις πωλήσεις του κατά 5,5% στα 1,88 δισ. ευρώ, ενώ ο Thomas Cook Partner, που καλύπτει τα καταστήματα και τα καταστήματα franchise της TC, σημείωσε μείωση 1,6 δισ. ευρώ.

Τέλος, κατά 58 πρακτορεία αυξήθηκε ο αριθμός των ταξιδιωτικών πρακτορείων πλήρους απασχόλησης στη Γερμανία, ο οποίος διαμορφώθηκε σε 9.938 το προηγούμενο έτος. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι οι εταιρίες μερικής απασχόλησης μετατρέπονται σε υποκαταστήματα πλήρους απασχόλησης αντί να ανοίξουν νέα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *