Ο νέος υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου Κώστας Κουμής με τον διευθυντή Εταιρικών Υποθέσεων της TUI Thomas Ellerbeck | ©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στη γερμανική αγορά στρέφεται η Κύπρος | Στόχος οι 200.000 Γερμανοί εφέτος

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ένα ευρύτερο τουριστικό χαρτοφυλάκιο και μια πιο διαφοροποιημένη ποικιλία αγορών προέλευσης βρίσκονται στην κορυφή της στρατηγικής ατζέντας της Κύπρου, καθώς στοχεύει να καλύψει το μεγάλο κενό που αφήνουν οι Ρώσοι και οι Ουκρανοί ταξιδιώτες, με περισσότερους επισκέπτες από τη Γερμανία και άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης.

Πριν από τον πόλεμο στην Ουκρανία, η ρωσική και η ουκρανική αγορά αποτελούσαν σημαντικές αγορές προέλευσης για το νησί της Μεσογείου. Περίπου το 30% των τεσσάρων εκατομμυρίων τουριστών που επισκέφθηκαν το 2019 την Κύπρο ήταν από τη Ρωσία και την Ουκρανία. Τώρα απουσιάζουν λόγω των διεθνών κυρώσεων κατά της επιτιθέμενης χώρας και επειδή οι διακοπές είναι αδύνατες για τους περισσότερους Ουκρανούς προς το παρόν.

Η Κύπρος κατέγραψε περίπου 3,2 εκατομμύρια παραθεριστές το 2022.

Τώρα, η Κύπρος έχει στρέψει το… βλέμμα της προς τα δυτικά και, όπως είναι φυσικό, επικεντρώνεται στην προσέλκυση περισσότερων τουριστών από τη Γερμανία, τη μεγαλύτερη εξερχόμενη αγορά της ηπείρου. Πέρυσι, σχεδόν 170.000 Γερμανοί ταξίδεψαν στο νησί, όσοι ακριβώς και το 2019, ενώ αριθμός ρεκόρ 190.000 Γερμανών καταγράφηκε στην Κύπρο το 2018.

Αλλά, σύμφωνα με τον νεοδιορισθέντα υπουργό Τουρισμού, Κώστα Κουμή, στόχος είναι η Κύπρος, φέτος, να προσεγγίσει περισσότερους από 200.000 Γερμανούς επισκέπτες.

Ο κ. Κουμής εναποθέτει τις ελπίδες του σε ένα ευρύτερο φάσμα τουριστικών προσφορών και δραστηριοτήτων προκειμένου να προσελκύσει τους Γερμανούς ταξιδιώτες, οι οποίοι ενδιαφέρονται για ενεργητικές διακοπές, φύση και πολιτισμό. “Αν και αυτό είναι παρόμοιο με τις στρατηγικές άλλων προορισμών στην Ανατολική Μεσόγειο, , στην Κύπρο έχουμε τις καλύτερες συνθήκες, ειδικά για την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού”, υποστήριξε ο Κύπριος υπουργός Τουρισμού..

Πιο συγκεκριμένα, η ποικιλόμορφη ακτογραμμή και το ορεινό εσωτερικό του νησιού είναι ελκυστικά, τόσο για πεζοπόρους, όσο και για ποδηλάτες. Επιπλέον, οι μικρές πόλεις και τα χωριά προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα αυθεντικών εμπειριών και τοπικής κουζίνας.

Επιπλέον, ο κ. Κουμής θέλει να επεκτείνει περαιτέρω τις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως τα συνέδρια και οι εκδηλώσεις (MICE).

Νέα προσέγγιση μάρκετινγκ

Η εποχή της Κύπρου ως αμιγούς προορισμού ήλιου και παραλίας είχε ήδη χαρακτηριστεί λήξασα από τον προκάτοχο του κ. Κουμή, Σάββα Περδίο, το 2021. Παράλληλα, μια στυλιζαρισμένη καρδιά αντικατέστησε το παλιό λογότυπο με την Αφροδίτη, την παραλία και τον ήλιο.

Ένα άλλο θέμα που βρίσκεται υπό διερεύνηση από τον νέο υπουργό Τουρισμού, είναι η προώθηση της βιωσιμότητας. “Πολλά ξενοδοχεία στο νησί είναι ήδη εντελώς απαλλαγμένα από τα πλαστικά”, είπε. Στόχος είναι να επεκταθεί αυτό σε όλα τα ξενοδοχεία. Παράλληλα, στη νέα τουριστική στρατηγική της Κύπρου είναι οι ξενοδόχοι να επιδείξουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, είτε πρόκειται για ηλιακή, είτε για αιολική ενέργεια.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *