Xrhma kai tourismos

Στη Philoxenia έκανε «ντεμπούτο» το νέο τεύχος του «Χ&Τ»

ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΑΣ

Με την πρώτη, μεγάλη συνέντευξη της γνωστής Ελληνίδας πολιτικού, κας Ρόδης Κράτσα, από τη νέα της θέση, αυτή της περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, και πλήθος επιτυχημένων success stories στον ευρύ κόσμο των επιχειρήσεων, κυκλοφόρησε το τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ».

Στο νέο τεύχος, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, το μοναδικό μηνιαίο περιοδικό του κλάδου που κυκλοφορεί 25 χρόνια σε όλα τα ξενοδοχεία μέλη του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, το οποίο ξεκίνησε το «ταξίδι» του από την έκθεση Philoxenia, τη «γιορτή» του ελληνικού Τουρισμού, σημείο αναφοράς είναι η συνέντευξη της κας Κράτσα, της μοναδικής γυναίκας περιφερειάρχη στη χώρα.

Η Ελληνίδα πολιτικός με τη μεγάλη αναγνώριση στη διεθνή πολιτική σκηνή -έχει διατελέσει ευρωβουλευτής και αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με μεγάλη επιτυχία-, αναλύει το αναπτυξιακό πρόγραμμα της Περιφέρειας, ενώ παίρνει θέση και απαντά σε μία σειρά από ερωτήσεις για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού Τουρισμού.

Xrhma kai tourismosΕξαιρετικό ενδιαφέρον στο νέο τεύχος παρουσιάζουν τα πιο πρόσφατα στοιχεία του Τουριστικού Βαρόμετρου του Παγκόσμιου Τουρισμού για τις διεθνείς αφίξεις, οι οποίες το πρώτο εξάμηνο του έτους κατέγραψαν άνοδο κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες.

Ακόμη, η Linea Strom, η  κορυφαία ελληνική στρωματοποιία, η οποία βρίσκεται 60 χρόνια στην «υπηρεσία»  του επαγγελματία της Φιλοξενίας, αλλά και του απλού καταναλωτή, «υπόσχεται» μέσα από τις σελίδες του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ» «Ύπνο πολλών αστέρων».Xrhma kai tourismos

Από την πλευρά της η ενδυματολόγος, κα. Μαίρη Κρασανάκη, μας «συστήνει» την εταιρία της Maera Textiles, η οποία δίνει νέα διάσταση στο επαγγελματικό ένδυμα. Ενώ ο Pascal Aenishänslin, διευθυντής πωλήσεων της VALERA, της ελβετική εταιρίας η οποία κατασκευάζει στεγνωτήρες μαλλιών, προϊόντα της οποίας «φιγουράρουν» στα δωμάτια πολλών ξενοδοχείων στη χώρα μας, κάνει flashback στην πορεία της εταιρίας.

Την έκδοση συμπληρώνουν επιτυχημένες επιχειρηματικές προτάσεις και όλες οι μόνιμες στήλες, με νέα από την ελληνική, αλλά και τη διεθνή τουριστική και ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Η KSD

Η  KSD λειτουργεί από το 1995, με συνεχώς διευρυνόμενο τομέα δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους ο τομέας των εκδόσεων, με την κυκλοφορία του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού στην Ελλάδα και των ετήσιων, ξενόγλωσσων εκδόσεών του (MONEY & tourism, GELD & Tourismus, όπως και τη ρωσική έκδοση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ).

Επίσης, από την KSD κυκλοφορεί το EXPERIENCE GREECE, στις χώρες του Αραβικού Κόλπου, με την «υπογραφή» του HARPER’S  BAZZAR, του Νο1 περιοδικού σε πωλήσεις στον χώρο της μόδας, καθώς και μία σειρά από εταιρικά έντυπα (ASTIR MAGAZINE, HERTZ OPEN ROAD, PARADISE, του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Porto Carras, DESTINATION του ομίλου Μήτση, κ.λπ.).

Παράλληλα, η εταιρία δραστηριοποιείται δυναμικά στην δημιουργία, παραγωγή και εκτύπωση εταιρικών εντύπων, διαθέτοντας ένα ευρύ πορτφόλιο έργων και πελάτες της τις μεγαλύτερες εταιρίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ανάμεσά τους και οι κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα.

Υπό την «ομπρέλα» της KSD βρίσκεται, επίσης, ο μεγαλύτερος ενημερωτικός ιστότοπος για τον ελληνικό Τουρισμό, money-tourism.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και ρωσική γλώσσα.

Στον επιχειρηματικό ιστό της εταιρίας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο τομέας των hotel amenities, όπου η KSD, εκπροσωπώντας αποκλειστικά για την Ελλάδα το ιταλικό εργοστάσιο ALLEGRINI, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities), την οποία εμπλουτίζουν και σειρές ελληνικής παραγωγής. Τα προϊόντα αυτά συνδυάζονται από ποικιλία ειδών πρώτης ανάγκης για τον επισκέπτη – φιλοξενούμενο ενός καταλύματος, όπως παντόφλες, μπλοκ σημειώσεων, στυλό, κ.ά..

Ακόμη, αξιόλογη παρουσία έχει η KSD στη διαχείριση και ανάπτυξη social media, καθώς και στο αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *