BIT

Στην BIT για προσέλκυση Ιταλών τουριστών η Ρόδος

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Με στόχο την εκ νέου προσέλκυση στη Ρόδο, Ιταλών τουριστών υψηλής εισοδηματικής στάθμης και τη βελτίωση της υφιστάμενης πορείας του ιταλικού τουρισμού στο νησί, η αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνούς Προβολής και Αποδήμων Ροδίων κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου είχε συνεργασία με κορυφαία στελέχη του ΕΟΤ Μιλάνου και συγκεκριμένα με την προϊσταμένη του γραφείου  κα Κυριακή Μπουλασίδου αλλά και με το στέλεχος τη Ροδίτισσα κα Αντονέλλα Παπανικόλα, στα γραφεία του ΕΟΤ στην ιταλική πόλη, στο πλαίσιο συμμετοχής του Δήμου Ρόδου στη διεθνή έκθεση τουρισμού BIT 2019, που πραγματοποιήθηκε από τις 10-12 Φεβρουαρίου 2019 στο Μιλάνο.

«Στις στοχευμένες ενέργειες της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου για την επίτευξη αυτού του στόχου και της εκ νέου ενεργοποίησης της ιταλικής τουριστικής αγοράς προς τη Ρόδο, εντάσσονται αφενός η διοργάνωση fam trips τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με στόχο την προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού και Ιταλών τουριστών υψηλής εισοδηματικής στάθμης και αφετέρου κοινές δράσεις με τον ΕΟΤ Ιταλίας όπως διήμερα εκδηλώσεων πολιτισμού, γαστρονομίας, σε Ρώμη, Μιλάνο και σε άλλες  ιταλικές πόλεις. Μην ξεχνάμε ότι μπορεί μεν η Ρόδος να αποτελεί αγαπημένο προορισμό για τους Ιταλούς αλλά υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός με άλλους φθηνότερους τουριστικούς προορισμούς όπως για παράδειγμα η Αίγυπτος.  Αξίζει να σημειώσουμε  ότι με τη στήριξη του γραφείου του ΕΟΤ Μιλάνου είχε έλθει στη Ρόδο, τον Σεπτέμβριο του 2018, ο διάσημος Ιταλός φωτογράφος κ. Giorgio Filippini, ο οποίος αποτύπωσε με το φακό του την πολιτιστική κληρονομιά του νησιού και την ομορφιά του ροδίτικου τοπίου,  στο πλαίσιο ενός μεγάλου αφιερώματος για τη Ρόδο στο γνωστό ταξιδιωτικό περιοδικό “Bell’ Europa”, που θα δημοσιευθεί τον ερχόμενο Απρίλιο, γεγονός ιδιαιτέρως σημαντικό για την προβολή του νησιού στην Ιταλία» υπογράμμισε η κα Χατζηλαζάρου.

Η Ρόδος συμμετείχε στην έκθεση BIT Milano 2019 μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον καινοτόμο εκθεσιακό χώρο Fieramilanocity  του Μιλάνου.

Το δυνατό brand name της Ρόδου,  η διαχρονική αγάπη των Ιταλών για το νησί των Ιπποτών αλλά και η δυναμική παρουσία της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, κατέστησαν τον χώρο έκθεσης και προβολής της Ρόδου, πόλο έλξης εκατοντάδων επισκεπτών στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού BIT Milano 2019.

Από την πρώτη κιόλας ημέρα της έκθεσης  η Ρόδος  κέρδισε  το στοίχημα για την προσέλκυση ακόμα περισσότερων τουριστών από τη γειτονική Ιταλία, με τους τουριστικούς φορείς του νησιού να είναι αισιόδοξοι και να κάνουν λόγο για αξιόλογη αύξηση των Ιταλών τουριστών στο νησί.

Δεκάδες Ιταλοί, εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού και δημοσιογράφοι, επισκέφθηκαν το stand της Ρόδου καθ΄ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, εκφράζοντας το ενδιαφέρον τους για εναλλακτικό τουρισμό με έμφαση στον θρησκευτικό τουρισμό, στέλνοντας θετικά μηνύματα για τη φετινή σαιζόν. Το «παρών» έδωσαν και Ρόδιοι επιχειρηματίες όπως ο κ. Κώστας Μηνέττος.

Ο προϊστάμενος του Τμήματος Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου κ. Κώστας Χατζίκος και το στέλεχος  κα Αναστασία Σαββιού υποδέχονταν τους επισκέπτες, παρέχοντας πληροφορίες και διανέμοντας έντυπο ενημερωτικό υλικό του Δήμου Ρόδου, στην ιταλική γλώσσα. Προσέφεραν δε στους επισκέπτες, όπως σε όλες τις εκθέσεις στις οποίες συμμετέχει η Διεύθυνση Τουρισμού,  τοπικά προϊόντα του νησιού, προσφορά των εταιρειών «Ποντικάκης Γεώργιος και Σία Ο.Ε. – Pane Di Capo», «Λαδόμυλος -Απόστολος Διμέλης» και «Natura Rodos – Σταύρος Κάλλας».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *