eot

Στην έκθεση KOFTA της Σεούλ ο ΕΟΤ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ψηλά στις προτιμήσεις των Νοτιοκορεατών βρίσκεται η Ελλάδα,σε σχέση με άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς, σύμφωνα με τα μηνύματα που προέκυψαν από τη Διεθνή Τουριστική Έκθεση, 33rd Korea World Travel Fair 2018 (KOFTA), της  Σεούλ (14 – 17 Ιουνίου 2018), όπου ο ΕΟΤ συμμετείχε με περίπτερο.

Η τουριστική αγορά της Νότιας Κορέας αποτελεί μία από τις νέες αγορές-στόχους που έχει θέσει το Υπουργείο Τουρισμού στο σχεδιασμό του ως προτεραιότητα για την προσέλκυση επισκεπτών υψηλής αγοραστικής δύναμης.  Ο ΕΟΤ, σε συνέχεια πρωτοβουλιών της Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, για το άνοιγμα της κορεάτικης αγοράς, δυναμώνει την παρουσία της Ελλάδας στην Νότια Κορέα, όπου από τα έως τώρα στοιχεία επιβεβαιώνεται ότι η Ελλάδα καταγράφει αύξηση κρατήσεων 10% από την αρχή του έτους.

Ο  ΕΟΤ  διακρίθηκε στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση KOFTA της  Σεούλ με το βραβείο «ΤΗΕ ΒΕST TOURISM MARKETING AWARD», για την καλύτερη προβολή και προώθηση τουριστικού προορισμού στην Νότιο Κορέα.

Η αντιπροσωπεία του ΕΟΤ αποτελούμενη από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Έρευνας Αγοράς του ΕΟΤ, κ. Μιχάλη Μιχαηλίδη, και τα στελέχη του Τμήματος Συνέδριων και Εκθέσεων του ΕΟΤ, τον κ. Μιχαήλ Αλφαρά, και την κα Κατερίνα Μεϊμάρογλου, παρουσίασε την Ελλάδα σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και κοινό μέσα από πλούσιο διαφημιστικό/φωτογραφικό υλικό, προβάλλοντας ταυτόχρονα το  βραβευμένο βίντεο του ΕΟΤ «GREECE: The 365 day destination» αλλά  και  το βίντεο παράδοσης της Ολυμπιακής φλόγας για τους 23ουςχειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες στην πόλη Πιόνγκτσάνγκ  στην Ν. Κορέα.

Συνεκθέτες στο περίπτερο του ΕΟΤ ήταν η Περιφέρεια  Νοτίου Αιγαίου, το Επιμελητήριο Θεσσαλίας, η ΗΑΤΤΑ και ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκαν επίσης, η Πρέσβης της Ελλάδας στην Νότια Κορέα, κα Ιφιγένεια Κοντολέοντος,  ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κορέας  κ.κ.  Αμβρόσιος ,  Έλληνες καθηγητές Ελληνικών και Βαλκανικών Σπουδών των Πανεπιστημίων HUFS (Hankuk University of Foreign Studies) και Woosong (Sol International Hotel Management SIHOM) και σημαντικοί επιχειρηματίες της κορεατικής αγοράς τουρισμού και μόδας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *