sojern

Στην ελληνική τουριστική αγορά η Sojern

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεκίνησε η αποκλειστική συνεργασία της Global Media με την Sojern, τη μεγαλύτερη direct demand μηχανή marketing στον τομέα του Τουρισμού με χιλιάδες πελάτες, όπως Αεροπορικές Εταιρείες, Ξενοδοχεία, Οργανισμούς Διαχείρισης και Προβολής Προορισμών, Κρουαζιέρες, Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων κ.α..

Με εξειδίκευση στo path-to-purchase των ταξιδιωτών για πάνω από δέκα χρόνια, η
Sojern υλοποιεί multi-channel branding και performance καμπάνιες συνδυάζοντας
δισεκατομμύρια search και booking travel intent signals μαζί με πρωτοποριακές
μεθόδους ανάλυσης της συμπεριφοράς των ταξιδιωτών σε πραγματικό χρόνο.
Από τα πάνω από 350 εκατομμύρια ταξιδιωτικά προφίλ που έχει στην κατοχή της η
Sojern και τα δισεκατομμύρια των travel intent signals που επεξεργάζεται καθημερινά,
προκύπτει ότι για το 2017 η Αθήνα, η Κρήτη και η Κέρκυρα είναι οι πόλεις με τη
μεγαλύτερη αύξηση στις προτιμήσεις των Άγγλων Τουριστών, ενώ η Ελλάδα ως
προορισμός ανέβηκε δύο θέσεις και βρίσκεται στην 8η θέση των ανοδικών
προορισμών.

“Με αυτή την συνεχόμενη αύξηση στο travel intent για την Ελλάδα αλλά και την
πολυπλοκότητα της διαδικασίας με την οποία οι ταξιδιώτες ερευνούν και κλείνουν τα
ταξίδια τους, είναι αναγκαίο οι εταιρείες που ασχολούνται με τον Τουρισμό να
χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα διαθέσιμα δεδομένα προκειμένου να έχουν μία
πληρέστερη κατανόηση αλλά και επικοινωνία με τους ταξιδιώτες μέσω όλων των
συσκευών τους και σε όλα τα στάδια από αυτό της έμπνευσης μέχρι και της τελικής
αγοράς”, σχολίασε ο Luca Romozzi, Senior Director of Tourism της Sojern.

Ήδη, Ξενοδοχειακοί Όμιλοι στην Ελλάδα και στην Κύπρο αλλά και εταιρείες του
Τουρισμού, χρησιμοποιούν τη Sojern προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τα
αποτελέσματά τους και μέσω της συγκεκριμένης στρατηγικής συνεργασίας με τη
Global Media, η Sojern σκοπεύει να καθιερωθεί ως ένας ισχυρός συνεργάτης όλων των
Φορέων και Επιχειρήσεων που ασχολούνται με τον Τουρισμό.
«Η Global Media με αυτή την συνεργασία αναβαθμίζει σημαντικά το portfolio των digital assets που εκπροσωπεί στις αγορές που δραστηριοποιείται. Μέσω της Sojern θα μπορέσουμε να προσφέρουμε καινούργια και καινοτόμα προϊόντα καθώς και να δώσουμε πρόσβαση στους πελάτες μας σε υπηρεσίες και έρευνες τις οποίες μέχρι στιγμής δεν είχαν τη δυνατότητα να αποκτήσουν. Τα δύο αυτά στοιχεία προβλέπουμε
ότι θα δώσουν υπεραξία στους πελάτες μας αλλά και στις σημαντικές επενδύσεις τις οποίες έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια» δήλωσε ο Κωστής Φρόνιμος, CEO της Global Media.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *