Στις 10 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί το 2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Χαλκιδικής, στο ξενοδοχείο Pomegranate Wellness Spa Hotel στη Νέα Ποτίδαια.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης, έχει ως εξής:
09:30-10:00 Προσέλευση
10:00-10:15 Καλωσόρισμα στο Σχολείο Τουρισμό OnTour ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
10:15-10:50
“Από ταλέντο σε επαγγελματίας” Ο δρόμος των μελλοντικών Star Performers και πως να τους δημιουργήσετε
Λία Ζαμπέτογλου, Διευθύντρια Εκπαίδευσης, Ινστιτούτο ΣΕΤΕ
Πώς διαχειριζόμαστε τα ταλέντα που περνάνε από τις επιχειρήσεις μας; Υπάρχουν τρόποι να αναπτύξουμε και εξελίξουμε τους ανθρώπους μας, όσο μικρή επιχείρηση και αν είμαστε; Τελικά τι κάνει το ταλέντο επαγγελματία και τι ρόλο παίζει η επιχείρηση σε αυτή τη διαδικασία;
10:50-11:35
“Sustainability in Hospitality” Βέλτιστες Πρακτικές
Σωτήρης Μυλωνάς, Ιδρυτής Msolutions Management and Sustainability solutions
Πώς μπορούν τα μικρά ξενοδοχεία να γίνουν αειφόρα; Ποιες είναι οι καλές πρακτικές διαχείρισης ενέργειας, νερού, αποβλήτων και χημικών και πώς επηρεάζουν το bottom line μας και την εταιρική κοινωνική ευθύνη μας;
11:35-11:55 Διάλειμμα
11:55-12:40
“Κοστολόγηση μενού” Μύθοι και πραγματικότητες στο δρόμο προς το τραπέζι
Μάγδα Πειστικού, Head of Faculty of Hospitality and Tourism Management, Μητροπολιτικού Κολλεγίου
Ποιες είναι οι βασικές αρχές στην κοστολόγηση του μενού εστιατορίου και πώς μπορούμε να τις εφαρμόσουμε στην επιχείρησή μας; Ποια είναι τα κυριότερα λάθη που πραγματοποιούμε στον υπολογισμό του κόστους του πιάτου μας και πώς μπορούμε να τα αποφύγουμε; Ποιες είναι οι πληροφορίες που χρησιμοποιούμε για να μεγιστοποιήσουμε τα κέρδη μας;
12:40-13:25
“Τουρισμός και Διαδίκτυο” Προσεγγίζοντας τον ψηφιακό ταξιδιώτη
Φίλιππος Ζ Χήρας, Internet Marketing Expert, Tourix
Ποια είναι τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες του διαδικτύου; Πώς επικοινωνούν με εμάς; Πώς μπορούμε να τους προσεγγίσουμε; Ποιες είναι οι τάσεις για το άμεσο μέλλον;
13:25-14:25 Μεσημεριανό Διάλειμμα
14:25-15:10
“Η επικοινωνία σαν εργαλείο” Οι τεχνικές για πειστική επικοινωνία
Πέτρος Ρούσης, Σύμβουλος εκπαίδευσης, εκπαιδευτής
Πώς επιτυγχάνουμε αποτελεσματική προσαρμογή της συμπεριφοράς μας; Πώς μπορούμε να πετύχουμε πειστική επικοινωνία τόσο στις επαφές μας με τον εσωτερικό όσο και με τον εξωτερικό πελάτη; Πώς η επικοινωνία επηρεάζει την εξυπηρέτηση, την διαχείριση παραπόνων και τις πωλήσεις;
15:10-15:55
“Πωλήσεις… reaching the maximum potential”
Στέλιος Αγγλούπας, CEO Signature Europe
Ποια είναι η δυναμική κέρδους της επιχείρησής σας και πόση από αυτήν αξιοποιείται στην πραγματικότητα; Πώς η γνώση του εταιρικού προϊόντος μπορεί να επηρεάσει όλες τις διεργασίες πωλήσεων; Πώς αποδίδει η διαδικασία πώλησης «Connect- Discover- Deliver- Close»;
15:55-16:40
“Δημιουργώντας Κουλτούρα Ασφάλειας”
Τριαντάφυλλος Ν. Γιοβανέκος, Διευθυντής Ασφαλείας ΤΕΜΕΣ ΑΕ, Mega-project Costa Navarino, Σύμβουλος IBDS group
Πώς θωρακίζονται τα σύγχρονα μεν, αλλά μικρά ξενοδοχεία; Ποιο είδος στοχευμένης εκπαίδευσης απαιτείται; Πως φτιάχνεται η Κουλτούρα Ασφαλείας;
16:40-17:15 Κλείσιμο Σχολείου Τουρισμού OnTour ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ