Στις τηλεοπτικές διαφημίσεις στηρίζουν τις μεγαλύτερες καμπάνιες τους τα τελευταία χρόνια, τόσο η Airbnb, όσο και η Expedia.com, καθώς μπορεί οι millenials να μην παρακολουθούν παραδοσιακή τηλεόραση στις μέρες μας, αλλά το μέσο εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό μέρος των διαφημιστικών εκστρατειών για το σύνολο των μεγάλων εταιριών και επωνυμιών.
Έχοντας δεσμευτεί να μειώσει την εξάρτησή της από τη διαφήμιση στο “ψαχτήρι” της Google, η Airbnb υπήρξε ο μεγαλύτερος, διαδικτυακός, ταξιδιωτικός οργανισμός που στράφηκε στις τηλεοπτικές διαφημίσεις, δαπανώντας μόνο στην αγορά των ΗΠΑ περίπου 29,4 εκατομμύρια δολάρια από την 1η Ιανουαρίου μέχρι σήμερα. Έτσι, η Airbnb ξεπέρασε την Expedia.com, η οποία ξόδεψε περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια λιγότερα, στα 23,1 εκατομμύρια δολ., σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία έως τις 3 Ιουνίου, της εταιρίας τηλεοπτικών αναλύσεων iSpot.tv
Τόσο η Airbnb, όσο και η Expedia -σε αντίθεση με τον όμιλο Expedia – ανακοίνωσαν ότι πραγματοποιούν τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες τους εδώ και τουλάχιστον πέντε χρόνια. Η τηλεοπτική διαφήμιση της Airbnb για φέτος ξεκίνησε στα τέλη Φεβρουαρίου και της Expedia λίγο περισσότερο από ένα μήνα πριν.
Από τις πέντε πρώτες, διαδικτυακές, ταξιδιωτικές εταιρίες, τη μεγαλύτερη, διαφημιστική, τηλεοπτική παρουσία είχε ο όμιλος Expedia με τρεις συμμετοχές, την Expedia.com (23,1 εκατομμύρια $), τη Hotels.com (9,7 εκατομμύρια $) και την αντίπαλη της Airbnb, Vrbo (9,5 εκατομμύρια $), και συνολικές, τηλεοπτικές, διαφημιστικές δαπάνες στα 42,3 εκατομμύρια δολάρια. Νούμερο πολύ υψηλότερο από τα εκτιμώμενα τηλεοπτικά έξοδα της Airbnb, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 29,4 εκατομμύρια δολάρια.
Η Booking.com, η οποία ισχυρίζεται ότι κάνει σημαντική προώθηση στις ΗΠΑ, ιδίως για τις βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις, δεν ήταν μεταξύ των πέντε κορυφαίων εμπορικών σημάτων στις τηλεοπτικές δαπάνες στην αμερικανική αγορά το 2021, σε αντίθεση με την αδελφή εταιρία Priceline, η οποία ήταν τρίτη με δαπάνες 11,4 εκατ. δολαρίων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι αμερικανικές, τηλεοπτικές, διαφημιστικές δαπάνες είναι μόνο ένα στοιχείο των στρατηγικών μάρκετινγκ αυτών των εταιριών.
Η Airbnb γεννήθηκε το 2007, όταν δύο οικοδεσπότες καλωσόρισαν τρεις επισκέπτες στο σπίτι τους, στο Σαν Φρανσίσκο, και έκτοτε έχει αυξηθεί σε 4 εκατομμύρια οικοδεσπότες, οι οποίοι έχουν υποδεχθεί περισσότερες από 900 εκατομμύρια αφίξεις επισκεπτών σε σχεδόν κάθε χώρα, σε όλο τον κόσμο.
Ο όμιλος Expedia Group, Inc. παρέχει κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις για την ανάπτυξη και επιτυχία των συνεργατών του, διευκολύνοντας παράλληλα τις αξέχαστες εμπειρίες για τους ταξιδιώτες. Η οικογένεια του ομίλου Expedia περιλαμβάνει τις εταιρίες: Expedia, Hotels.com, Expedia Partner Solutions, Vrbo, Egencia, trivago, Orbitz, Travelocity, Hotwire, Wotif, ebookers, CheapTickets, Expedia Group Media Solutions, Expedia Local Expert, CarRentals.com και Expedia Cruises.