Στο δυναμικά αναπτυσσόμενο δίκτυο της Retail@Link η YALCO

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Στο δυναμικά αναπτυσσόμενο δίκτυο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) εντάχθηκε η YALCO – Σωκράτης Δ. Κωνσταντίνου & Υιός Α.Ε., ηγέτιδα εταιρία στη διανομή ειδών οικιακής χρήσης και ξενοδοχειακού εξοπλισμού στην Ελλάδα.

Η συνεργασία αυτή της YALCO έχει στόχο την ελαχιστοποίηση ελέγχων και διόρθωσης ανθρώπινων λαθών μέσα από την ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων/παραστατικών με τους πελάτες της, καθώς και την αυτοματοποίηση του ελέγχου ορθότητας των δεδομένων και μείωσης διαχειριστικού κόστους.

Η YALCO, με μια σχεδόν εκατονταετή επιτυχημένη πορεία στην αγορά, έχει εξελιχθεί σε μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρίες στον χώρο του εμπορίου. Έχοντας κατακτήσει τη θέση του μεγαλύτερου διανομέα ειδών οικιακής χρήσης και ξενοδοχειακού εξοπλισμού στην Ελλάδα, διακινεί κατ’ αποκλειστικότητα τα προϊόντα φημισμένων οίκων παραγωγής του εξωτερικού (Bodum, Lagostina, Revol, Guy Degrenne, Rak, Thermos, κ.ά.), κατέχει τη μεγαλύτερη ελληνική μάρκα πορσελάνης, Ιωνία, και παράλληλα το εργοστάσιο παραγωγής αντικολλητικών ειδών της Fest. Κατά συνέπεια, ο ευρύτατος όγκος των παραστατικών που ανταλλάσσει με ένα τεράστιο δίκτυο καταστημάτων οικιακών ειδών και επαγγελματικού εξοπλισμού σε όλη την Ελλάδα και τις αλυσίδες super market, είναι μια συνεχώς επαναλαμβανόμενη διαδικασία, με κόστος για την εταιρία σε χρόνο και χρήμα, καθώς απαιτεί όχι μόνο τον χειροκίνητο έλεγχο των δεδομένων των παραστατικών, αλλά και τη χειροκίνητη εισαγωγή τους στο πληροφοριακό σύστημα.

Η υλοποίηση της λύσης R@L e-Invoicing EDI της Retail@Link, η οποία, λειτουργώντας ως Β2Β hub, προσφέρει τη δυνατότητα της online & άμεσης αυτοματοποίησης ολόκληρης της διαδικασίας από ERP-σε-ERP, με άμεση εφαρμογή σε κάθε αρχείο και μήνυμα το οποίο έχει σταθερή «δομημένη» μορφή όπως purchase orders, αρχεία αποθεμάτων, inventory reports, τιμοκαταλόγους, κ.ά., ανεξάρτητα από την εκάστοτε υφιστάμενη πληροφοριακή υποδομή και χωρίς καμία χειροκίνητη παρεμβολή.

Ως added-value για τη YALCO, είναι ότι η συγκεκριμένη διασύνδεση στο δίκτυο της Retail@Link, προσφέρει επεκτασιμότητα και πρόσβαση σε πάνω από 50.000 επιχειρήσεις του δικτύου, εξασφαλίζοντας άμεση απόσβεση της επένδυσής της.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *