Χιλιάδες κρατήσεις επηρεάστηκαν χθες από “σφάλμα στο σύστημα” της Wizz Air, όπως επιβεβαίωσε ο οικονομικός αερομεταφορέας στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης X.
Η αεροπορική εταιρεία κατέφυγε χθες, Πέμπτη 3 Οκτωβρίου στη γνωστή πλατφόρμα για να αναφέρει ότι ένα τεχνικό πρόβλημα επηρέασε το σύστημα κρατήσεών της. “Ως αποτέλεσμα, ενδέχεται να παρατηρήσετε αλλαγές στην κράτησή σας στην εφαρμογή ή τον ιστότοπο ή να λάβετε σχετικές ειδοποιήσεις. Παρακαλούμε αγνοήστε αυτές τις αλλαγές και να είστε σίγουροι ότι θα σας ενημερώσουμε μόλις επιλυθεί το πρόβλημα”, ανέφερε η Wizz Air απευθυνόμενη στο επιβατικό κοινό.
“Η ομάδα μας εργάζεται (sic) επιμελώς για να διορθώσει το πρόβλημα και να αποκαταστήσει τις επηρεαζόμενες πτήσεις”, πρόσθεσε η low cost αεροπορική εταιρία.
Σε σχετικές δηλώσεις του εκπρόσωπος του αερομεταφορέα είπε: “Χιλιάδες κρατήσεις επηρεάστηκαν, ωστόσο όλες οι πτήσεις έχουν πλέον αποκατασταθεί. Επρόκειτο για σφάλμα του συστήματος και δεν διαταράχθηκαν οι πτήσεις”.
Σύμφωνα με τον ίδιο, όλες οι πτήσεις που εμφανίστηκαν ως ακυρωμένες για μελλοντικές ημερομηνίες έχουν αποκατασταθεί, αλλά αν κάποιοι πελάτες έκαναν εκ νέου κράτηση πτήσης λόγω του σφάλματος του συστήματος, μπορούν να επικοινωνήσουν με την Wizz και να λάβουν πίσω το σύνολο των χρημάτων που κατέβαλαν για τη νέα πτήση.