© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Στον όμιλο FRAM-Promovacances-Karavel εισέρχεται το κρατικό ταμείο του Άμπου Ντάμπι | Επέκταση σε Γερμανία και Βρετανία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μερίδιο στο μετοχικό κεφάλαιο του ομίλου FRAM-Promovacances-Karavel αποκτά η ADNEC, θυγατρική του κρατικού ταμείου του Άμπου Ντάμπι ADQ, που διαχειρίζεται 160 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και ειδικεύεται στον επαγγελματικό τουρισμό και τον τουρισμό αναψυχής, τους επόμενους μήνες.

Η αλλαγή αυτή θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τη διοικητική ομάδα του ομίλου, με επικεφαλής τον Alain de Mendonça και δεν αναμένεται να έχει κάποια επίπτωση στην κοινωνική και λειτουργική διαχείρισή του.

Έχοντας υποστηριχθεί ενεργά από την Equistone, η οποία παρείχε τους πόρους που χρειαζόταν για να εξασφαλίσει την ανάπτυξή του, ιδίως κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία, ο όμιλος ετοιμάζεται τώρα να κάνει ένα νέο αποφασιστικό βήμα στην ανάπτυξή του, καθώς η είσοδος της ADNEC ως μετόχου θα επιτρέψει την επιτάχυνση της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου και της διεθνούς επέκτασής του.

Μιλώντας σχετικά ο πρόεδρος του ομίλου, Alain de Mendonça, είπε: “Είναι τιμή μας που προσελκύσαμε την προσοχή της ADNEC και της ADQ, ενός από τα πιο ισχυρά κρατικά επενδυτικά ταμεία στον κόσμο. Για σχεδόν 25 χρόνια, τηρούμε τα υψηλότερα δυνατά επαγγελματικά πρότυπα. Καθημερινά, προσπαθούμε να προσφέρουμε διακοπές υψηλής ποιότητας στην καλύτερη δυνατή τιμή”.

Τα επιχειρησιακά συμβούλια της Karavel-Promovacances και της Fram έχουν ήδη γνωμοδοτήσει θετικά. Η ολοκλήρωση αυτής της συναλλαγής εξαρτάται, μεταξύ άλλων, από τη λήψη των σχετικών κανονιστικών εγκρίσεων.

Αυτή θα είναι η 6η μεγάλη αύξηση κεφαλαίου για τον όμιλο Karavel από τη δημιουργία του το 2000.

Οι επενδύσεις στην Karavel

Η συμμετοχή της ADNEC στην Karavel, είναι η 6η μεγάλη επένδυση που προσελκύει από την ίδρυσή της το 2000:
– 2000 έως 2005: μειοψηφική συμμετοχή του αμερικανικού ομίλου Sabre και της τράπεζας Société Générale
– 2005-2007: Amadeus
– 2007 έως 2011: επενδυτικό κεφάλαιο Equistone (πρώην Barclays Private Equity)
– 2011 έως 2018: επενδυτικό ταμείο LBO France
– 2018 έως σήμερα: επενδυτικό ταμείο Equistone.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος εξετάζει το ενδεχόμενο να ανοίξει τις πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, ενώ η συμμετοχή της ADNEC θα επιτρέψει στον όμιλο να “επιταχύνει το στρατηγικό σχέδιο της εταιρείας και τη διεθνή ανάπτυξη του ομίλου”, επωφελούμενος από τα περιουσιακά στοιχεία και την τεχνογνωσία της ADNEC στον τομέα του τουρισμού”.

Ποιος είναι ο όμιλος FRAM-Promovacances-Karavel

Η Karavel-Promovacances και η FRAM αποτελούν δύο από τους κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες στη Γαλλία,  κατέχοντας από κοινού τη δεύτερη θέση στη γαλλική αγορά.

Η Karavel-Promovacances ιδρύθηκε το 2000 και λειτουργεί ως τουριστικός πράκτορας και διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο, προσφέροντας ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών, όπως αεροπορικά εισιτήρια, δωμάτια ξενοδοχείων, κρουαζιέρες και οργανωμένα πακέτα διακοπών, μέσω πολλαπλών διαδικτυακών καναλιών που δέχονται πάνω από επτά εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα. Tο τμήμα τουρισμού δημιουργήθηκε από την Karavel-Promovacances και την Fram το 2000 από τον Alain de Mendonça και τον Folco Aloisi όταν ήταν φοιτητές στις Ηνωμένες Πολιτείες (Harvard και MIT). Είναι γνωστό τόσο στο B2B, όσο και στο ευρύ κοινό, με ισχυρές ετικέτες όπως τα κλαμπ Framissima, τα κλαμπ Jumbo, ένα ευρύ φάσμα εκδρομών και κρουαζιέρων μέσω της θυγατρικής AB Croisière. Αφού υποστηρίχθηκε ενεργά από το ταμείο Equistone, το οποίο “παρείχε στην εταιρεία τους πόρους που χρειαζόταν για να εξασφαλίσει την ανάπτυξή της, ιδίως κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία, ο όμιλος ετοιμάζεται τώρα να κάνει ένα νέο αποφασιστικό βήμα στην ανάπτυξή του”.

Η Promovacances είναι το κύριο διαδικτυακό κανάλι της και το εμπορικό σήμα για το δίκτυο των 60 πρακτορείων της σε όλη τη Γαλλία. Η επιχείρηση διαχειρίζεται επίσης κρατήσεις μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας προκρατήσεων, διαθέτει ειδική ομάδα πωλήσεων που διαχειρίζεται ομαδικές κρατήσεις μεγάλης κλίμακας με έκπτωση για επιχειρήσεις, σχολεία και πανεπιστήμια και υποστηρίζεται από τρία τηλεφωνικά κέντρα.

Η FRAM, που ιδρύθηκε το 1949, είναι τουριστικός πράκτορας στη Γαλλία, με καθιερωμένο εμπορικό σήμα, που παρέχει διαφοροποιημένες προσφορές πακέτων, συμπεριλαμβανομένων εξειδικευμένων υπηρεσιών διακοπών και δραστηριοτήτων, ιδίως στο πλαίσιο του club “Framissima”. Επικεντρώνεται σε εκδρομές που διανέμονται μέσω τρίτων ταξιδιωτικών γραφείων και του δικτύου των 40 πρακτορείων της.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *