Stop της Best Western στους τουριστικούς πράκτορες

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Mία διεθνή καμπάνια μάρκετινγκ, η οποία έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει τους πελάτες να κάνουν κράτηση απευθείας, παρακάμπτοντας τους τουριστικούς πράκτορες, ξεκινάει η Best Western του Ηνωμένου Βασιλείου.

Σύμφωνα με τον όμιλο, η «Better Book Direct» εκστρατεία του, έχει ως στόχο να τονίσει ότι οι καταναλωτές μπορούν να πάρουν τις χαμηλότερες τιμές στην αγορά κάνοντας κράτηση απευθείας από την ιστοσελίδα του, μέσω του τηλεφωνικού του κέντρου ή απευθείας στα ξενοδοχεία.

Μιλώντας σχετικά η διευθύντρια μάρκετινγκ, Sarah Fussey, είπε: «Πρόσφατη έκθεση της HSBC για την Ανατομία του Καταναλωτή αναφέρει ότι το 51% των ερωτηθέντων δηλώνουν πως πιστεύουν ότι η κράτηση μέσω ενός online ταξιδιωτικού πράκτορα παρουσιάζει τις καλύτερες προσφορές.

Αυτό που είναι απογοητευτικό είναι ότι ξέρουμε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και αυτό θα επιδιώξει να αναδείξει η εκστρατεία μας «Better Book Direct». Θέλουμε να ανταμείψουμε τους πιο πιστούς πελάτες μας, δίνοντάς τους τις χαμηλότερες τιμές».

«Ως η μεγαλύτερη αλυσίδα της Μεγάλης Βρετανίας από ανεξάρτητα ξενοδοχεία, ότι κάνουμε επικεντρώνεται στην παραγωγή του προϊόντος και των σωστών υπηρεσιών για τους πελάτες μας και αυτή η τελευταία εκστρατεία θα δώσει στους πελάτες την πεποίθηση να πιστεύουν ότι μπορούμε να τους προσφέρουμε τη χαμηλότερη τιμή στην αγορά όταν κάνουν απευθείας κράτηση», συμπλήρωσε η Fussey.

Η Best Western παρουσίασε τις νέες «Τιμές Rewards» για να δώσει σε αυτούς που κάνουν απευθείας κρατήσεις, μειωμένες τιμές, οι οποίες δεν είναι διαθέσιμες πουθενά αλλού στην αγορά.

Αλλά οι πελάτες που θα θέλουν να κλείσουν με τις «Τιμές Rewards» θα πρέπει να γίνουν και μέλη Rewards. Τα μέλη μπορούν επίσης να κερδίσουν πόντους για ανταμοιβές, όπως δωρεάν διανυκτερεύσεις.

Η εκστρατεία θα περιλαμβάνει διαφημίσεις στην τηλεόραση σε εθνικά δίκτυα, παράλληλα με την ψηφιακή και κοινωνική δικτύωση και τις δημόσιες σχέσεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *