Η ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή βιομηχανία κατέγραψε θετικά αποτελέσματα για τον Απρίλιο του 2016, σύμφωνα με στοιχεία από την STR.
Σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2015, στην Ευρώπη σημειώθηκε αύξηση 3,5% στην πληρότητα, στο 71,4%, αύξηση 3,8% στη μέση ημερήσια τιμή στα 109.54 ευρώ και αύξηση 7,4% στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο, στα 78.20 ευρώ.
Στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές χώρες οι εξελίξεις έχουν ως εξής:
Η Γερμανία σημείωσε άνοδο 9,8% σε πληρότητα, στο 73,9%, καθώς και διψήφια αύξηση στο ADR (+ 14,4% σε EUR107.98) και στο RevPAR (+ 25,6% σε EUR79.84).
Σύμφωνα με τους αναλυτές της STR Γερμανίας η χώρα γίνεται όλο και πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός.
Και οι τρεις βασικοί δείκτες απόδοσης της Γερμανίας έφθασαν σε επίπεδα ρεκόρ για το μήνα Απρίλιο.
Το Ισραήλ “είδε” μια αύξηση 3,4% στις πληρότητες, στο 71,2%, αλλά μείωση 3,5% στο ADR στα ILS910.
Η Ολλανδία ανέφερε αυξήσεις και στις τρεις βασικές μετρήσεις απόδοσης: πληρότητα (+ 1,1% στο 78,4%), ADR (+ 7,5% σε EUR122.76) και RevPAR (+ 8,7% σε EUR96.24). Στο επίπεδο της αγοράς, η ζήτηση έχει αυξηθεί κατά 9,2% το χρόνο μέχρι σήμερα στη Χάγη.
Η Πολωνία παρουσίασε διψήφια αύξηση στην πληρότητα (+ 14,6% σε 77,2%) και RevPAR (+ 23,2% σε PLN208.62). Το ADR της χώρας ήταν 7,5% σε PLN270.40.
Όσον αφορά στις επιδόσεις ευρωπαϊκών πόλεων, οι εξελίξεις ήταν οι εξής:
Η Αθήνα είχε σχεδόν σταθερή πληρότητα (+ 0,1% στο 69,6%) με αύξηση στο ADR (+ 1,2% σε EUR105.06) και στο RevPAR (+ 1,3% σε EUR73.11).
Οι αναλυτές του STR σημειώνουν ότι στην αρχή κάθε έτους, η Αθήνα παρουσιάζει χαμηλά νούμερα, λόγω εποχικότητας. Η άνοδος αρχίζει κατά το δεύτερο τρίμηνο, και η Αθήνα εμφάνισε τον Απρίλιο τις υψηλότερες πληρότητες από το 2000.
Το Μάντσεστερ, παρουσίασε σχεδόν επίπεδη πληρότητα (+ 0,1% σε 79,1%), και αυξήσεις στο ADR (+ 8,7% σε GBP78.06) και στο RevPAR (+ 8,8% σε GBP61.77).
Τέλος, η Μόσχα, εμφάνισε διψήφια αύξηση στην πληρότητα (+ 13,8% σε 65,9%) και RevPAR (+ 18,3% σε RUB3,834.29). Το ADR ήταν 4,0% σε RUB5,815.51. Σε επτά διαφορετικές ημέρες του μήνα είχε πληρότητες πάνω από 80,0%, λόγω εκδηλώσεων όπως το MosBuild (5-8 Απριλίου), που αύξησε τη ζήτηση στην αγορά.