accor

STR : Αυτές είναι οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στην Ευρώπη|ΛΙΣΤΑ

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Accor είναι η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα και το brand Ibis είναι το μεγαλύτερο εμπορικό σήμα της ηπείρου, σύμφωνα με το STR 500.

Η κορυφαία εταιρία ερευνών STR, θα παρουσιάσει την λίστα με τις κορυφαίες 100 εταιρείες και ξενοδοχειακά brands, στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του 22ου Διεθνούς Φόρουμ Επενδύσεων Ξενοδοχείων, την επόμενη εβδομάδα στο Βερολίνο, στο περιθώριο της ITB.

Τα 330.863 δωμάτια του Accor από τις 31 Ιανουαρίου κατατάσσονται πολύ πιο μπροστά από τις δύο μεγαλύτερες μεγαλύτερες εταιρείες με παρουσία στην Ευρώπη – Jin Jiang International (147.416) και InterContinental Hotels Group (118.025).

strΤο Ibis (83.303) είναι ένα από τα τέσσερα εμπορικά σήματα με περισσότερα από 50.000 δωμάτια στην περιοχή. “Οι παγκόσμιες εταιρείες έχουν δει συνεχώς την ανάπτυξη των επιδόσεων στην Ευρώπη ως πρόσθετο κίνητρο για την επέκταση των χαρτοφυλακίων τους στην περιοχή”, δήλωσε ο Alexander Robinson, ανώτερος διευθυντής της STR των εταίρων της βιομηχανίας.

Συμπληρώνοντας τις εκτιμήσεις του, πρόσθεσε : “Εξετάζοντας τις προσφορές εφοδιασμού σε ολόκληρη την Ευρώπη, βλέπουμε μια σειρά αλυσίδων που αντιπροσωπεύονται όπως η Midscale, η Upper Midscale και η Upper Upscale, αλλά η επέκταση του οικονομικού προϊόντος είναι εμφανής με την παρουσία του Premier Inn και του Ibis, τόσο στον υφιστάμενο εφοδιασμό όσο και στον αναπτυξιακό αγωγό. Αναμένουμε ότι η Ευρώπη θα παραμείνει στο επίκεντρο της παγκόσμιας αναπτυξιακής σκηνής”.

H λίστα

Η λίστα έχει ως εξής:

Top 10 (ranked by room count in Europe)

Parent Company Parent Company Rooms Brand Brand Rooms
Accor 330,863 Ibis 83,303
Jin Jiang International 147,416 Premier Inn 73,003
InterContinental Hotels Group 118,025 Mercure 66,165
Marriott International 114,844 Best Western 50,574
Hilton 87,243 Scandic Hotels 49,608
Best Western Hotels & Resorts 85,110 Radisson Blu 48,383
Whitbread 74,966 Ibis Budget 46,546
Choice Hotels International 54,035 Holiday Inn 46,234
Wyndham Hotels & Resorts 50,581 Novotel 45,229
Scandic Hotels 49,608 Travelodge 43,735

Source: STR 500

Η θεματολογία
money tourism photo
money tourism photo

Ο Alexander Robinson θα είναι ένα από τα στελέχη της STR που θα συμμετάσχουν στην IHIF την επόμενη εβδομάδα:

• 4 Μαρτίου (14: 30-14: 50) – Robin Rossmann (διευθύνων σύμβουλος) – “Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον: Παγκόσμια Επισκόπηση Αγοράς Ξενοδοχείων.”

• 5 Μαρτίου (12: 00-13: 00) – Thomas Emanuel (σκηνοθέτης) – “Φροντίστε τον εαυτό σας. Το Brexit συμβαίνει ή είναι; ”

• 6 Μαρτίου (11: 30-12: 30) – Dennis Spitra (διευθυντής ανάπτυξης επιχειρήσεων) – “DACH: Επενδύσεις φιλοξενίας στη Γερμανία και γειτονικές αγορές.”

• 6 Μαρτίου (12: 40-13: 30) – Robinson – “Ένας τόπος στον ήλιο: Είναι η Ελλάδα έτοιμη για περισσότερες επενδύσεις;”

• 6 Μαρτίου (12: 40-13: 30) – Sophie Colvin (ανώτερος διευθυντής ανάπτυξης επιχειρήσεων) – “Η Ισπανία είναι η πιο ελκυστική αγορά ανάπτυξης της Ευρώπης;”

• 6 Μαρτίου (12: 40-13: 30) – Nele Magi (ανώτερος διευθυντής λογαριασμού) – “Off-Med Νότια Ευρώπη: Επένδυση στην Πορτογαλία.”

Εκτός από το αρχικό λανσάρισμα του STR 500 στο IHIF, η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τους 100 πρώτους καταλόγους για τις πρόσθετες περιοχές του κόσμου κατά τη διάρκεια σημαντικών διασκέψεων για τους επόμενους μήνες: τη Μέση Ανατολή (AHIC), τη Βόρεια Αμερική (Διάσκεψη NYU), τη Λατινική Αμερική (SAHIC) Ασίας-Ειρηνικού (HICAP).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *