str

STR Report: Η συμπεριφορά των ταξιδιωτών πριν κλείσουν ένα ταξίδι

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η έκθεση της STR, για τα καταναλωτικά ταξιδιωτικά στοιχεία 2019, αποκάλυψε αρκετά βασικά ευρήματα σχετικά με τα κίνητρα και τον προϋπολογισμό των ταξιδιών, την έμφαση στις υπηρεσίες ταξιδιωτικών πρακτορείων και τη χρήση ενοικιαζόμενων πλατφορμών όπως η Airbnb και η HomeAway.

Τι εξέτασε η ομάδα

Η σειρά αποτελείται από πέντε αναφορές, που καταρτίστηκε από την ομάδα του Οργανισμού Τουρισμού Καταναλωτών της STR, εξέτασε κάθε στάδιο του σχεδιασμού του ταξιδιού, την κράτηση, τον προϋπολογισμό και τον τρόπο αλληλεπίδρασης της τεχνολογίας και των ταξιδιωτικών σημάτων με το ταξίδι.

Η έρευνα

Ανεξάρτητη έρευνα διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2018 με τη χρήση του Traveler Panel της STR – μια μοναδική κοινότητα περίπου 28.000 αφοσιωμένων ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο. Συνολικά, συμμετείχαν 2.228 μέλη στην έρευνα και ερωτήθηκαν για τη συμπεριφορά τους και τις εμπειρίες τους σχετικά με τις πιο πρόσφατες διεθνείς διακοπές τους.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ξεκινήσαμε την πιο πρόσφατη σειρά εκθέσεων Consumer Travel Insights», δήλωσε ο Sean Morgan, διευθυντής Ερευνών της STR.

«Η ταχεία εμφάνιση νέων τεχνολογιών και η συνεχής μετατόπιση των αντιλήψεων των καταναλωτών αποτελούν ευκαιρίες και προκλήσεις για τον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού. Είτε εξετάζει το ρόλο των συναλλαγματικών ισοτιμιών στις επιλογές διακοπών είτε τη χρήση ΟΤΑ ή απόψεις σχετικά με τον υπερ-τουρισμό, αυτή η συμπαγής σειρά αναφορών προσδιορίζει τις βασικές τάσεις των ταξιδιωτών και παρέχει πρακτικές πληροφορίες για τους επαγγελματίες του τουρισμού.

Βασικά ευρήματα περιελάμβαναν:

• Το 69% των ταξιδιωτών χρησιμοποίησε ταξιδιωτικούς ιστότοπους, σε απευθείας σύνδεση. Το TripAdvisor ήταν ένας ιδιαίτερα δημοφιλής, καθώς χρησιμοποιείται από το 40% των ταξιδιωτών. Ωστόσο, η ενημέρωση από στόμα σε στόμα εξακολουθούσε να είναι πολύ σημαντική, με το 51% των ταξιδιωτών να χρησιμοποιούν προσωπικές συστάσεις για να βοηθήσουν στο σχεδιασμό του ταξιδιού τους.

• Εκείνοι που πραγματοποίησαν τις διακοπές τους μέσω τουριστικών πρακτορείων είναι το 55% και χρησιμοποίησε την υπηρεσία επειδή επέτρεψε τη σύγκριση των πολλαπλών επιλογών διαμονής. Μόνο το 29% των ταξιδιωτών χρησιμοποίησε την υπηρεσία επειδή πρόσφερε την καλύτερη προσφορά.

• Οι αντιλήψεις για την αξία των χρημάτων επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τις αποφάσεις περί διαμονής. Αυτό το εύρημα ήταν ιδιαίτερα έντονο στους millennials  ταξιδιώτες, καθώς το 77% επέλεξε το κατάλυμά τους επειδή προσέφερε αξία για τα χρήματα.

• Το 52% των ταξιδιωτών ορίζει έναν προϋπολογισμό για το πιο πρόσφατο ταξίδι τους, αλλά το 29% των προϋπολογιστών  έχει υπερβεί το ποσό που τους έχει διατεθεί.

• Το 41% ​​των ταξιδιωτών έχει χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή  Airbnb, με το 92% να έχει επίγνωση της υπηρεσίας κοινής ιδιοκτησίας. Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η χρήση της Airbnb είναι μεγαλύτερη από τη συνειδητοποίηση του επόμενου πλησιέστερου ανταγωνιστή  – το HomeAway, καθώς χρησιμοποιήθηκε από το 9% των ταξιδιωτών και το 35% γνώριζε την πλατφόρμα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *