Φωτό: Pexels

STR: Σε επίπεδα ρεκόρ τα έσοδα, τα κέρδη -αλλά- και το κόστος εργασίας των αμερικανικών ξενοδοχείων το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα συνολικά έσοδα, τα κέρδη και το κόστος εργασίας των ξενοδοχείων στις ΗΠΑ έφτασαν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα το 2022, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της STR.

Με μεγαλύτερη προσφορά στην αγορά, οι βασικοί δείκτες κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ο καθένας χαμηλότερα από τους αντίστοιχους προ-πανδημικούς, ανά διαθέσιμο δωμάτιο.

Ειδικότερα, τα εκτιμώμενα μεγέθη το 2022 διαμορφώθηκαν ως ακολούθως:

– Έσοδα: 239,7 δισεκατομμύρια δολάρια
– Ακαθάριστο λειτουργικό κέρδος ανά διαθέσιμο δωμάτιο (GOP): 101,3 δισ. δολάρια
– Κέρδη προ τόκων, φόρων εισοδήματος, αποσβέσεων και αποσβέσεων (EBITDA): ΗΠΑ: 74,8 δισ. δολάρια
– Συνολικό κόστος εργασίας ανά διαθέσιμο δωμάτιο – LPAR: 70,9 δισ. δολάρια

2022 δείκτες ανά διαθέσιμο δωμάτιο (% μεταβολή από το 2019)

– Ακαθάριστο λειτουργικό κέρδος ανά διαθέσιμο δωμάτιο – GOPPAR: 73,70 δολάρια (-5,5%)
– Συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο – TRevPAR: 202,23 δολάρια (-4,3%)
– Κέρδη προ τόκων, φόρων εισοδήματος, αποσβέσεων και αποσβέσεων – EBITDA PAR: 52,20 δολάρια (-5,6%)
– Συνολικό κόστος εργασίας ανά διαθέσιμο δωμάτιο – LPAR: ΗΠΑ: 65,94 δολάρια (-7,6%)

“Τα συνολικά έσοδα και κέρδη ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2019 λόγω της ισχυρής ζήτησης, της τεράστιας τιμολογιακής δύναμης, που επηρεάστηκε από τον πληθωρισμό και των αυξημένων εσόδων από άλλα τμήματα”, δήλωσε η Raquel Ortiz, διευθύντρια οικονομικών επιδόσεων της STR.

Οι μετρήσεις βελτιώθηκαν επίσης σε βάση ανά διαθέσιμο δωμάτιο καθώς προχωρούσε το έτος.

Το κόστος εργασίας αυξήθηκε με σύνθετο μηνιαίο ρυθμό 3,7%, καθώς τα ξενοδοχεία μεγιστοποίησαν τις ώρες απασχόλησης του προσωπικού τους και κατέβαλαν περισσότερα χρήματα στους εξωτερικούς συνεργάτες. Ταυτόχρονα, αυτή η εργολαβική εργασία έπαιξε ρόλο στην αύξηση του περιθωρίου κέρδους λόγω της εξοικονόμησης που πραγματοποιήθηκε στις παροχές.

Σύμφωνα με την κα. Ortiz, τα έσοδα από F&B δεν έχουν ακόμη ανακάμψει στα επίπεδα του 2019, με την τροφοδοσία και τις δεξιώσεις να αποτελούν ουραγό λόγω του ελλείμματος στη ζήτηση που παρατηρείται, τόσο από ομάδες, όσο και εταιρίες.

Επτά από τις σημαντικότερες αγορές πραγματοποίησαν επίπεδα GOPPAR και TrevPAR υψηλότερα από τα συγκριτικά στοιχεία του 2019.

“Το GOPPAR και το TRevPAR βελτιώνονται συνεχώς σε όλες τις μεγάλες αγορές”, είπε η κα. Ortiz.

Εκείνοι που βρίσκονται στο ανώτερο και το κατώτερο άκρο της κλίμακας ανάκαμψης παρέμειναν επίσης στα ίδια επίπεδα, με τους παραθαλάσσιους/θερμότερους προορισμούς να βρίσκονται στην κορυφή, ενώ οι πιο αστικές/επιχειρηματοκεντρικές αγορές να παραμένουν στον πυθμένα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *