Φωτό: Pexels

STR: Πως κινήθηκε η κερδοφορία των ξενοδοχείων στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Βελτιωμένη κερδοφορία ανέφεραν οι βασικές, ξενοδοχειακές αγορές της Ευρώπης, ανάμεσά τους το Άμστερνταμ, το Βερολίνο, το Λονδίνο, η Μόσχα και το Παρίσι, αν και παραμένουν αρκετά κάτω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία, σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιοποιημένα στοιχεία του έγκυρου οίκου τουριστικών μελετών STR, για τον Αύγουστο του 2021.

Χρησιμοποιώντας σταθερό νόμισμα σε δολάρια ΗΠΑ, ο Αύγουστος ήταν ο πρώτος μήνας στην εποχή της πανδημίας, κατά τον οποίο και οι πέντε αυτές βασικές, ευρωπαϊκές αγορές παρουσίασαν θετικά επίπεδα στον δείκτη ακαθάριστου λειτουργικού κέρδους ανά διαθέσιμο δωμάτιο (GOPPAR).

Η Μόσχα, η οποία είχε φτάσει το 98% του συγκρίσιμου επιπέδου της του 2019 τον Μάιο, “οδήγησε” τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, παρουσιάζοντας ακαθάριστο λειτουργικό κέρδος ανά διαθέσιμο δωμάτιο (GOPPAR) 44,87 δολάρια ΗΠΑ (78% του 2019). Το Βερολίνο, το οποίο ήταν στο -12% του δείκτη GOPPAR του 2019 τον Ιούλιο, επέστρεψε σε θετικό επίπεδο, παρουσιάζοντας GOPPAR 12,60 δολάρια ΗΠΑ τον Αύγουστο. Αντίστοιχα, το Λονδίνο παρουσίασε αργή και σταθερή βελτίωση τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά παρέμεινε στο 23% του δείκτη GOPPAR του 2019 τον Αύγουστο, παρουσιάζοντας ακαθάριστο λειτουργικό κέρδος ανά διαθέσιμο δωμάτιο στα 27,78 δολάρια ΗΠΑ.

“Παρούσα” σε 15 χώρες η STR

Η STR παρέχει κορυφαία συγκριτική αξιολόγηση δεδομένων, αναλυτικά στοιχεία και πληροφορίες αγοράς για την παγκόσμια αγορά της φιλοξενίας. Ιδρύθηκε το 1985 και διατηρεί παρουσία σε 15 χώρες με εταιρική έδρα της Βόρειας Αμερικής στο Χέντερσονβιλ, του Τενεσί, διεθνή έδρα στο Λονδίνο και έδρα για την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού στη Σιγκαπούρη. Η STR εξαγοράστηκε τον Οκτώβριο του 2019 από την CoStar Group, Inc. (NASDAQ: CSGP), τον κορυφαίο πάροχο εμπορικών πληροφοριών για ακίνητα, αναλυτικών στοιχείων και διαδικτυακών αγορών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *