Η Κίνα, η Νοτιοανατολική Ασία και ο τομέας Tours & Activities, περιλαμβάνονται πλέον στις νέες στρατηγικές επέκτασης της TUI και στο πλαίσιο αυτό, ο παγκόσμιος κολοσσός και η Ctrip, ο κορυφαίος online κινεζικός πάροχος ταξιδιωτικών υπηρεσιών, συμφώνησαν για μια νέα στρατηγική εταιρική σχέση.
Μέσω αυτής, οι 200 εκατομμύρια μηνιαίοι χρήστες της Ctrip θα έχουν άμεση πρόσβαση στις εκδρομές και στις δραστηριότητες που προσφέρει η θυγατρική της TUI, Musement.
«Η Κίνα, οι επενδύσεις μας στον τομέα της πληροφορικής και η περαιτέρω ψηφιοποίηση αποτελούν σημαντικούς πυλώνες της στρατηγικής ανάπτυξης της TUI για τη περαιτέρω διεθνοποίηση της και την ανάπτυξη νέων αγορών.
Η πρόσβαση στην αγορά σε 200 εκατομμύρια χρήστες Ctrip στην Κίνα προσφέρει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης στην Ασία και στις δραστηριότητες της ισπανικής θυγατρικής μας TUI Destination Experience», δήλωσε ο CEO της TUI Fritz Joussen.
Εξαιρετικά σημαντική η επέκταση στην κινεζική αγορά
Ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός των Κινέζων παραθεριστών θα δέχεται περισσότερες προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Αυτές περιλαμβάνουν εκδρομές και δραστηριότητες σε όλους τους σημαντικότερους προορισμούς διακοπών του κόσμου, καθώς και εισιτήρια για αξιοθέατα και μουσεία σε περισσότερες από 1.900 πόλεις.
Σημειώνεται ακόμη, πως στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ της Ctrip και της TUI προβλέπεται επίσης να αναπτυχθούν αποκλειστικές εκδρομές και μονοήμερες εκδρομές στα κινέζικα για πολλούς προορισμούς. Το συνολικό χαρτοφυλάκιο της Musement, το οποίο είναι επίσης διαθέσιμο σε πελάτες από την Κίνα, περιλαμβάνει σήμερα 150.000 προϊόντα.
Με την εξαγορά της Musement στα τέλη του καλοκαιριού του 2018, η TUI, ενίσχυσε περαιτέρω την ψηφιακή της επιχειρηματικότητα και συνέχισε την πορεία της στην ανάπτυξη.
«Η στρατηγική συνεργασία με την Ctrip δείχνει τις τεράστιες ευκαιρίες που προσφέρει η online επιχείρηση στον τομέα των εκδρομών και των δραστηριοτήτων μας. Διαθέτουμε ένα ασυναγώνιστο χαρτοφυλάκιο περιηγήσεων και δραστηριοτήτων – και έχουμε μια ισχυρή ψηφιακή πλατφόρμα που μας επιτρέπει να στοχεύουμε πελάτες με μεμονωμένες προσφορές. Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτός ο ισχυρός συνδυασμός θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε συνεχώς το μερίδιο της αγοράς μας online τα επόμενα χρόνια», λέει ο Fritz Joussen για τη συνεργασία με τη Ctrip.
Τέλος, σημειώνεται πως η ισπανική θυγατρική TUI Destination Experiences είναι ένας από τους τρεις στρατηγικούς άξονες ανάπτυξης της TUI, μαζί με τα Ξενοδοχεία και την Κρουαζιέρα.
1 σχόλιο στο “Με στρατηγική συμφωνία με την Ctrip, η TUI επεκτείνεται στην Κίνα”