Photo by Mircea Brs on Pexels

Στροφή των Βρετανών προς δευτερεύοντες παραθαλάσσιους προορισμούς στην Άπω Ανατολή

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μια νέα, εντεινόμενη ταξιδιωτική τάση παρατηρείται στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με την οποία οι Βρετανοί επιλέγουν όλο και περισσότερο δευτερεύοντες παραθαλάσσιους προορισμούς στην Άπω Ανατολή, σύμφωνα με την Ταξιδιωτική Ένωση Ασίας – Ειρηνικού (PATA).

Η μετατόπιση αυτή έχει αναγνωριστεί από αρκετούς tour operators μέλη της PATA, αναφέροντας τους λόγους αυτής της τάσης, όπως οι αυξημένες τιμές σε δημοφιλείς προορισμούς, τα προβλήματα διαθεσιμότητας (καθώς οι διεθνείς αγορές ανθούν) και, ως εκ τούτου, η έλλειψη τακτικών προσφορών που είναι διαθέσιμες στο εμπόριο.

Για παράδειγμα, το Best at Travel έχει παρατηρήσει αύξηση των κρατήσεων για το Khao Lak, σε σύγκριση με δημοφιλείς προορισμούς όπως το Phuket, το Samui και το Hua Hin στην Ταϊλάνδη.

Ο Sam Collins, Product Manager του Best at Travel και μέλος της PATA, δήλωσε: “Από τον Μάρτιο έως τον Μάιο του 2024, το Khao Lak έχει αναδειχθεί ως ο κορυφαίος σε πωλήσεις παραθαλάσσιος προορισμός, ξεπερνώντας τις προσδοκίες όσον αφορά τις διανυκτερεύσεις, αλλα και εκείνες των πιο συνηθισμένων τοποθεσιών. Ομοίως, για το Lombok στην Ινδονησία καταγράφεται, επίσης, αύξηση του ενδιαφέροντος μεταξύ των ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου”.

Η Chic Locations έχει επίσης διαπιστώσει αυτή την τάση, σημειώνοντας ότι αποκλειστικοί και λιγότερο γνωστοί προορισμοί όπως το Khao Lak, το Krabi, το Koh Lanta και το Koh Samed στην Ταϊλάνδη προτιμώνται πλέον, έναντι των παραδοσιακών τουριστικών προορισμών όπως το Phuket και το Samui. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζεται επίσης στη Μαλαισία, όπου το νησί Langkawi ξεπερνάει σε πωλήσεις την Penang και στο Μπαλί, όπου οι λιγότερο ανεπτυγμένες τοποθεσίες προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες από τις ανεπτυγμένες περιοχές.

Ο David Kevan της CHIC Locations σχολίασε αυτή την αλλαγή, δηλώνοντας ότι “οι mainstream προορισμοί χάνουν την ελκυστικότητά τους, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο αποκλειστικές και glamorous εμπειρίες”.

Οι οργανισμοί τουρισμού συμβάλλουν στην προώθηση αυτής της τάσης, προβάλλοντας δυναμικά δευτερεύοντες προορισμούς στους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους καταναλωτές.

Ενώ το Lombok βρίσκεται στον τουριστικό χάρτη εδώ και πολλά χρόνια, πάντα πλήττεται από τον μεγάλο του αδελφό, το Μπαλί. “Πιο πρόσφατα, έχει αρχίσει να ανακάμπτει χάρη στα νέα συναρπαστικά θέρετρα, όπως το Royal Avila, τις βελτιωμένες υποδομές και τις απευθείας διεθνείς συνδέσεις με τους μεγαλύτερους κόμβους. Είναι υπέροχο να βλέπουμε τους τουριστικούς πράκτορες να εξερευνούν και πάλι τους “νέους και ασυνήθιστους” προορισμούς” δήλωσε ο Franco Sessini, διευθυντής πωλήσεων της Red Elephant Reps.

Σύμφωνα με την PATA, η αύξηση της δημοτικότητας των δευτερευόντων προορισμών σε ολόκληρη την Ασία είναι απόδειξη των στρατηγικών προσπαθειών των τουριστικών γραφείων, της αυξημένης γνώσης των ταξιδιωτικών πρακτόρων, των εξελισσόμενων προτιμήσεων των ταξιδιωτών και των πλεονεκτημάτων της εξερεύνησης λιγότερο πολυσύχναστων προορισμών, καθώς και της αποφυγής της πολυκοσμίας και της εξοικονόμησης κόστους ή προστιθέμενης αξίας. Το αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για την ανακάλυψη εμπειριών εκτός των συνηθισμένων μονοπατιών αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση για εξατομικευμένα και αυθεντικά ταξίδια, η οποία έχει προωθήσει περαιτέρω αυτούς τους δευτερεύοντες προορισμούς στο προσκήνιο. Ως αποτέλεσμα, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν ακόμη μεγαλύτερη δεξαμενή πιθανών προορισμών για να πουλήσουν και μπορούν να βρουν ακόμη τακτικές προσφορές και καλά περιθώρια κέρδους.

Πρόκειται για μια συναρπαστική τάση που πρέπει να παρακολουθήσουμε όσον αφορά άλλους προορισμούς της Άπω Ανατολής που θα αναδειχθούν ως δημοφιλείς.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *