Συνάντηση εργασίας της Ρόδης Κράτσα με τον Βασίλη Κικίλια για τον Τουρισμό στα Ιόνια | Χρηματοδότηση της μελέτης για τη δημιουργία DMMO

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

– Απόλυτα θετικές οι προβλέψεις του τουρισμού στα Ιόνια Νησιά για την ερχόμενη περίοδο
– Στη Λευκάδα την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου θα γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις από τον Υπουργό Τουρισμού

Στη συνάντηση εργασίας που διοργάνωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, με την περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου, συζητήθηκαν οι συνεχώς αυξανόμενες προοπτικές των Ιονίων Νήσων στο πλαίσιο της μεγάλης τουριστικής ανάπτυξης της χώρας μας, όπως και οι πολιτικές που πρέπει να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν.

Η περιφερειάρχης παρουσίασε στην ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης, η οποία αποτέλεσε το θέμα της πρόσφατης Ημερίδας, που πρώτη απ’ όλες τις Περιφέρειες της χώρας διοργάνωσε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων με στόχο «έναν τουρισμό με μέλλον και όχι απλώς τουρισμό για το επόμενο Καλοκαίρι», όπως τόνισε χαρακτηριστικά η Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου.

Η περιφερειάρχης ζήτησε από τον υπουργό Τουρισμού την υποστήριξή του για τη δημιουργία του DMMO (Οργανισμού Διαχείρισης & Προβολής Προορισμού) της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπου οι Δήμοι όλων των νησιών, οι τουριστικοί, οικονομικοί και αναπτυξιακοί φορείς θα έχουν θέση και συμμετοχή στον σχεδιασμό, τις δράσεις και τα εργαλεία της προβολής και βιώσιμης ανάπτυξης.

Ο υπουργός υποσχέθηκε ότι θα στηρίξει αυτή την προσπάθεια των Ιονίων Νήσων με τεχνογνωσία και χρηματοδότηση της μελέτης για τη δημιουργία του DMMO Ιονίων Νήσων, που θα είναι από τα πρώτα της χώρας μας.

Υπογραμμίζεται ότι η δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης & Προβολής Προορισμού (DMMO) θεωρείται κομβικής σημασίας για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη ενός τόπου, καθώς αποτελεί την κορυφαία οργανωτική οντότητα ενός προορισμού, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει διάφορες αρχές, φορείς και επαγγελματίες και αποσκοπεί στη διευκόλυνση της συνεργασίας τους προς ένα συλλογικό όραμα ενός προορισμού. Ο ρόλος ενός DMMO (Destination Management & Marketing Organization) είναι ακριβώς αυτός: Η καθοδήγηση και ο συντονισμός δραστηριοτήτων στο πλαίσιο μιας συνεκτικής στρατηγικής για την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Οι DMMOs συγκεντρώνουν πόρους και τεχνογνωσία προκειμένου να προσανατολίσουν τους συνεργάτες τους προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ παράλληλα διαμορφώνουν και εφαρμόζουν ολοένα και περισσότερες στρατηγικές που στοχεύουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των προορισμών, με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, ενδυναμώνοντας τα πλεονεκτήματά τους και αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα και τις πιθανές κρίσεις και ελλείψεις. Επί της ουσίας, ο Οργανισμός αυτός συντονίζει τη σωστή διαχείριση όλων των στοιχείων (αξιοθέατα, marketing, προβολή, τιμολόγηση κ.α.), που δημιουργούν έναν τουριστικό προορισμό.

Tagged

1 σχόλιο στο “Συνάντηση εργασίας της Ρόδης Κράτσα με τον Βασίλη Κικίλια για τον Τουρισμό στα Ιόνια | Χρηματοδότηση της μελέτης για τη δημιουργία DMMO

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *