exh

Συνάντηση με γερμανική νομική εταιρία είχε η Ένωση Ξενοδόχων Ηρακλείου

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Συνάντηση με την Γερμανική νομική εταιρία Sozietät Spiliakos & Kotsopoulos πραγματοποίησαν σήμερα στα Γραφεία της ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ξενοδόχοι της Κρήτης, οι οποίοι επλήγησαν  από την πτώχευση του τουριστικού οργανισμού THOMAS COOK.

Σκοπός της συνάντησης ήταν, να εκτιμηθούν όλες οι περιπτώσεις και τα νομικά περιθώρια , προκειμένου να κινηθούν δικαστικά, όπως είπαν ο πρόεδρος Νικόλαος Χαλκιαδάκης και ο γενικός γραμματέας Αλέξανδρος Αγγελόπουλος.

Σε πρώτη φάση αποφασίστηκε να σταλούν όλα τα στοιχεία στην νομική εταιρία, η οποία με την σειρά της,  θα μας ενημερώσει για τα επόμενα βήματα καθώς και το κόστος της όλης διαδικαδίας.

Σημαντική η στήριξη των τοπικών παραγόντων τουρισμού στους πελάτες της Thomas Cook

Λίγες ημέρες έχουν περάσει μετά την χρεοκοπία της Thomas Cook, η οποία προκάλεσε μεγάλη ανησυχία σε όλη την χώρα και κυρίως στην Κρήτη καθώς το 12% του συνόλου των επισκεπτών του τουριστικού κολοσσού κατέφθανε στο νησί μας.

Μέσα στο δυσμενές κλίμα των ημερών με ξενοδόχους να έχουν υποστεί ζημιά πολλών εκατομμυρίων, εργατικό δυναμικό που χάνει την δουλειά του μέσα σε μία ημέρα και χιλιάδες τουρίστες να ταλαιπωρούνται,  πολλοί ήταν οι επισκέπτες που έσπευσαν να ευχαριστήσουν τους τουριστικούς παράγοντες του νησιού μας.

Ο λόγος είναι η στήριξη και η άμεση εξυπηρέτηση χωρίς περιττή γραφειοκρατία των επισκεπτών με σκοπό τον επαναπατρισμό τους αλλά και την εξασφάλιση της παραμονής τους για το υπόλοιπο των διακοπών τους.

Συγκεκριμένα τα μηνύματα και οι ευχαριστήριες επιστολές απευθύνονται:

  • Στην επίτιμη Πρόξενο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στο Ηράκλειο, κα. Ζουριδάκη Μαριάννα
  • Στον αερολιμενάρχη Ηρακλείου, κ. Πλιάκα Γιώργο
  • Στην Ένωση Ξενοδοχείων Ηρακλείου, κ. Χαλκιαδάκη Νίκο
  • Στον πρόεδρο τουριστικών γραφείων και πρακτόρων Κρήτης, κ. Βλατάκη Μιχάλη καθώς και
  • Στην οικογένεια Παπακαλιάτη, επίσημο εκπρόσωπο της Thomas Cook στην Κρήτη.

Η οικονομική ζημιά για όλους είναι μεγάλη, εντούτοις ο ανθρώπινος παράγοντας υπερίσχυσε, έτσι η συμπεριφορά και ο χειρισμός των πελατών της Thomas Cook θα αποτελέσει και τον καθρέφτη της χώρας μας. Ο ελληνικός τουρισμός θα ανταπεξέλθει σε αυτή τη δυσκολία για ακόμη μια φορά όπως έμπρακτα αποδεικνύεται  με όλα τα προαναφερόμενα η χώρα μας φάνηκε πόσο φιλόξενη και υπεύθυνη είναι.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *