Συνεργασία PARALOS και LE MONDE για εκπαίδευση των εργαζόμενων ενόψει της σεζόν

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η PARALOS HOSPITALITY, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, επενδύει έμπρακτα στην ενδυνάμωση και υποστήριξη του έμψυχου δυναμικού που στελεχώνει τα ξενοδοχεία της. Αφουγκραζόμενη προσεκτικά τις ανάγκες που προκύπτουν, μέσα από την πολυετή εμπειρία των στελεχών της από όλους τους τομείς και βαθμίδες, παρέχει κάθε χρόνο μία σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων προσαρμοσμένα σε κάθε τμήμα του ξενοδοχείου. Έτσι διασφαλίζει την καλύτερη προετοιμασία των στελεχών της για τη νέα τουριστική σαιζόν.

Σε συνεργασία με τον πλέον αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό όμιλο LE MONDE, διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ένα επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα την ικανοποίηση πελατών και συγκεκριμένα «Guest Relations – Fulfilling the expectations of your clientele». Το σεμινάριο παρακολούθησαν τα στελέχη πρώτης γραμμής παροχής υπηρεσιών, από όλα τα τμήματα των ξενοδοχείων και οι Διευθυντές τους.

Κατά το σεμινάριο καλύφθηκαν τα θέματα:

  1. Το περιβάλλον του παραπόνου: Οι προσδοκίες των πελατών
  2. Service Delivery
  3. Communication skills
  4. Διαχείριση παραπόνων δια ζώσης
  5. Διαχείριση γραπτών παραπόνων

Με την καθοδήγηση της άψογα καταρτισμένης εισηγήτριας της LE MONDE κας. Νατάσας Λιβανού, το περιεχόμενο των θεματικών ενοτήτων του σεμιναρίου εμπλουτίστηκε ανάλογα, ώστε να δώσει εμπεριστατωμένη, πρακτική και ουσιαστική γνώση στα στελέχη που το παρακολούθησαν.

Σε ένα συνεχώς απαιτητικότερο τουριστικό περιβάλλον, η PARALOS HOSPITALITY έχει ως βασικό πυλώνα της, την αυθεντική και υψηλής ποιότητας παροχή υπηρεσιών. Επενδύοντας συνεχώς στον άνθρωπο, δημιουργεί μακροχρόνιες συνεργασίες με το ανθρώπινο δυναμικό της, δημιουργώντας ομάδες που προσφέρουν την ελληνική φιλοξενία σε ένα άψογα οργανωμένο ξενοδοχειακό περιβάλλον.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *